Ik moet bekennen dat ik het hier derhalve mee eens ben.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:51 schreef Smart_ass het volgende:
"Kids". Mensen die zulke woorden gebruiken hebben sowieso geen recht van spreken.
Vroeger moesten wij gewoon een nieuw stuk perkament pakken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
Ach laat die breezertjes toch.
En tussen haakjes zetten?
Joh, 'vroeger' hadden we een potlood en gum. NIKS computers en backspace en strepen!
Hoe wil je het anders noemen? Pubers, dat is pas een kutwoordquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het hier derhalve mee eens ben.
Wat een schijtwoord
En je had nog steeds niet door dat we twee verschillende personen zijn...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ah, ik weet het weer. 68Chevelle.
Dat was zo doorzichtig. Tering.
Perkament ftw!quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vroeger moesten wij gewoon een nieuw stuk perkament pakken.
Gewoon 'Kansjongeren'quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen? Pubers, dat is pas een kutwoordOf kinderen, want die zijn het ook niet echt
Laat het duidelijk zijn dat de benaming "kids" negatief is in de zin, en niet "Jooh gozert, ga je mee hockeyen met de kids"
quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:58 schreef Yozzz het volgende:
TS is een paardenknuffelaar!
je kent me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |