Met een topicnummer gelijk aan je geboortejaarquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met een topicnummer gelijk aan je geboortejaar
ha moppie, hardloopsterquote:
Dat denk ik ook wel..quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en dan in de rustdagen, zumba-en.
Moet goedkomen met mijn conditie
je hebt er zin an dus het zal wel loslopen denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:36 schreef -moppie- het volgende:
Kijken hoelang ik het vol ga houden.
hihi... heb je t druk Fufr?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt er zin an dus het zal wel loslopen denk ik.
hahaha, loslopen, woordgraps!
ja ja....quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en dan in de rustdagen, zumba-en.
Moet goedkomen met mijn conditie
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja ja....
Gisteren ben je onder de zonnebank in slaap gevallen en de eerste keer zumba-en moet nog komen.
niet echt op het moment, vanmiddag naar de cardioloogquote:
hmm. wat gaat hij ook alweer doen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet echt op het moment, vanmiddag naar de cardioloog
negerinnetje!quote:
[..]
ja ja....
Gisteren ben je onder de zonnebank in slaap gevallen en de eerste keer zumba-en moet nog komen.
je bent onder de zonnebank in slaap gevallen toch?quote:
oh zo... nee moet nog bruin worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent onder de zonnebank in slaap gevallen toch?
Bevat het document geheime info?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het verdacht dat het gemeentelijke document dat ik zojuist heb geprint een pagina 8 van 7, 9 van 7 en zelfs 10 van 7 bevat
Ah...je bent nog gewoon een bleek Friezinnetje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh zo... nee moet nog bruin worden.
[..]
ja ja....
Bleekscheet dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah...je bent nog gewoon een bleek Friezinnetje?
Inderdaad, anders hoef ik ook niet onder de zonnebankquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah...je bent nog gewoon een bleek Friezinnetje?
eh, ja, ehm.... kijken?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hmm. wat gaat hij ook alweer doen?
nee, eerder of het zn werk wel goed doet.quote:
Oké danquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, eerder of het zn werk wel goed doet.
Goed voor in de open haart.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:01 schreef ArTiC het volgende:
Dit is mijn hart
Mijn houten hart
De dames voor u hebben het alvast verzwaard
Dus wees maar lief
Het kan geen kwaad
En stelen lijkt me niet de moeite waard
haart?quote:
dit is mijn haaartquote:
quote:
Dan heb ik wel interessequote:
je verlaagt je nu al tot Telegraaf niveau?quote:
Geheime info is altijd interessant, als het over Frans Bauer gaat hoef ik het dan weer niet te wetenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verlaagt je nu al tot Telegraaf niveau?
ik zeg: doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:16 schreef febster het volgende:
[..]
Geheime info is altijd interessant, als het over Frans Bauer gaat hoef ik het dan weer niet te weten.
Ja precies, of over zijn sexlevenquote:
welke header?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:03 schreef ArTiC het volgende:
ik word stapelgek van die kutkraai in de header
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:03 schreef ArTiC het volgende:
ik word stapelgek van die kutkraai in de header
Ze weten niet wat er in de rest van de wereld of zelfs Nederland te koop is, vandaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:15 schreef FUFR het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)steren_minder__.html
net stond er nog JuupALT0165quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze weten niet wat er in de rest van de wereld of zelfs Nederland te koop is, vandaar.
@ Juup, what have you done with the TT
ex-crewquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heul niet en hij mag niet zomaar een TT aanpassen zondat dat de TS dat vraagt
preciesquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ex-crew
ex-crew met crew vriendjes![]()
iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies
hij zou een baan moeten krijgen
x2quote:
Nieuwkomers op fora storen anderenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef febster het volgende:
x3
Iemand toevallig een leuke top 5/10 van iets in de recente media gezien/gelezen?
ik ga wel mee ipv je zusquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:33 schreef Inu het volgende:
Succes FUFR![]()
Ik ben klaar met inhouden, heb net mn zus een pissige mail gestuurd dat als ze niet tevreden is over mijn restaurantkeuze voor donderdag ivm parkeerplaatsen dat ze dan maar lekker niet komt
Echt een opmerking die alleen vrouw kan maken, hij 'prikt' aan alle kantenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Graag, jij zou wel blij zijn met wat wat je krijgt iig...
alles..alles...niet overdrijven hequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Graag, jij zou wel blij zijn met wat wat je krijgt iig...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:43 schreef febster het volgende:
[..]
Echt een opmerking die alleen vrouw kan maken, hij 'prikt' aan alle kanten
Ze kan ook echt zo het bloed onder mijn nagels vandaan halen he... Ik wil gvd niet bij een restaurant eten waar ik me niet fijn voel alleen omdat er parkeerplaatsen zijn en omdat anderen het eten lekker vinden. Het is mijn uitreiking, dus ik mag kiezen en als ze het er niet mee eens is dan komt ze maar niet... Waarom moet ik me telkens aanpassen aan haar zodat er geen ruzie komt? Ze denkt maar eens gewoon een keer aan iemand andersquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:43 schreef febster het volgende:
[..]
Echt een opmerking die alleen vrouw kan maken, hij 'prikt' aan alle kanten
Er staat nergens allesquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alles..alles...niet overdrijven he
ow..mijn foutquote:
toen ik dat poste welquote:
quote:
dat dusquote:
Niet zo zeuren ja, ik heb dat gewoon via een TR gedaan. Maak anders geen naamtopic aan als jij mijn naam niet goed kan typenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heul niet en hij mag niet zomaar een TT aanpassen zondat dat de TS dat vraagt
zal vragen of iemand hem sluitquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet zo zeuren ja, ik heb dat gewoon via een TR gedaan. Maak anders geen naamtopic aan als jij mijn naam niet goed kan typen
Vooral dit stukje uit dat bericht:quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nieuwkomers op fora storen anderen
quote:Dat komt doordat zij nog in het stadium zijn dat ze hun ziekte of aandoening ontkennen.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:52 schreef -moppie- het volgende:
Oh, dat kan Juup natuurlijk ook nogsteeds.
Ik wil in het centrum eten en heb dus gezegd dat ze het beste met de trein kunnen komen. Maar ze kan hem ook in een parkeergarage a 4 euro per uur neerzetten als ze dat liever doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ow..mijn fout![]()
waar wil je eten dan?
en waar kun je überhaupt parkeren in Utrecht? de McD?
Heeft zij geld zat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil in het centrum eten en heb dus gezegd dat ze het beste met de trein kunnen komen. Maar ze kan hem ook in een parkeergarage a 4 euro per uur neerzetten als ze dat liever doet
Is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, een treinkaartje kost der iets van 10 euro retour, dus haar keuze he
morgen is het vast nog 1 dagquote:
Doe je je nieuwe dispuutpolo aan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef febster het volgende:
Morgen naar een congres over duurzaam bouwen in Rotterdam in het WTC. Ik heb zo het vermoeden dat ik zwaar uit de toon ga vallen tussen alle mannen in pak
(Elco Brinkman en Jan Terlouw enzo)
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:28 schreef FUFR het volgende:
Cardioloog kan niets vinden. Oppassen met out gaan, dak nie vanalles mee sleep.
vermoedelijke oorzaak bekend, maar niets aan te doen.
Einde openbaar bericht.
nee, alleen als ik wat meetrek in mijn valquote:
scheisse, das niet leukquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:28 schreef FUFR het volgende:
Einde openbaar bericht.
*blijft uit de buurt*quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, alleen als ik wat meetrek in mijn val
Ik ga niet meer achter of voor je staan, dan overleef jij het wel, maar ik nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, alleen als ik wat meetrek in mijn val
* man met ontbloot bovenlijf verwijderd uit zaalquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:54 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga niet meer achter of voor je staan, dan overleef jij het wel, maar ik niet
En nee, bestuurspolo's zijn nog niet klaar, trek ik dus niet aan
die zin!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:54 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga niet meer achter of voor je staan, dan overleef jij het wel, maar ik niet
Klopt niet veel van iddquote:
Dat zou dan weer een voordeel zijn. Maar ze zijn wel gruwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Dan kunnen we vrijdag ergens op zitten.
Ik ga wel op een kratje bier zitten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zou dan weer een voordeel zijn. Maar ze zijn wel gruwelijk lelijk.
En we zetten gewoon tuinmeubels binnen en 2 statafels, dus je hoeft sowieso niet op de grond te zitten.
Oja, bier...quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ga wel op een kratje bier zitten.
De eersten komen al om 15.00 uur.quote:
Dat is zwaar klutquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:28 schreef FUFR het volgende:
Einde openbaar bericht.
Sting b.v.?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:54 schreef Levitation het volgende:
Ik heb de laatste dagen last van nachtmerries.
Ik droom al nachten dat de huidige eigenaar die gruwelijk lelijke monsterlijke objecten voor ons achterlaat. dood enge droom.
ies beetje dom, das een uitnodiging je troep lekker te laten staan..quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:54 schreef Levitation het volgende:
Ik heb de laatste dagen last van nachtmerries.
V. heeft tegen de huidige eigenaar van ons nieuwe huis gezegd dat hij dingen die hij eigenlijk niet meer wil hebben, mag laten staan in het huis en dat wij er nog een keer naar kijken en het eventueel dan alsnog weggooien, of houden. V. kennende bedoelt hij het laatste, natuurlijk.
Maar daar gaan de nachtmerries niet eens over, die gaan over die paarse banken.Ik droom al nachten dat de huidige eigenaar die gruwelijk lelijke monsterlijke objecten voor ons achterlaat. dood enge droom.
maar als ik nu weer eens bewusteloos raak mag ik erbij zeggen: niets aan de hand, dit is normaal volgens de dokter..quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is zwaar klutNiet dat jij niets schijnt te hebben dan, maar dat er geen oorzaak voor jouw klachten te vinden is.
Klopt. Het was ook niet mijn idee, sterker nog, ik slaap er slecht door.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ies beetje dom, das een uitnodiging je troep lekker te laten staan..
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar als ik nu weer eens bewusteloos raak mag ik erbij zeggen: niets aan de hand, dit is normaal volgens de dokter..
ach, je moet maar zo denken, straks heb je misschien een nieuw bedquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt. Het was ook niet mijn idee, sterker nog, ik slaap er slecht door.
Vertel, laat ons eens meegenietenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:22 schreef Inu het volgende:Net een salarisindicatie gekregen, * Inu blij*O*
Dit was al genoegquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar als ik nu weer eens bewusteloos raak mag ik erbij zeggen: niets aan de hand, dit is normaal volgens de dokter..
Waar moeten we dan op zitten?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ is op bierembargo, je kan dus een krat minder halen
Jij zit toch op je eigen krat?quote:
blijf maar gewoon staan...zo oud ben je ook weer niet dat je moet zittenquote:
Na tien bier heb ik moeite met blijven staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
blijf maar gewoon staan...zo oud ben je ook weer niet dat je moet zitten
dan ga je liggen, hebben anderen iets om op te zittenquote:Op woensdag 30 september 2009 08:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Na tien bier heb ik moeite met blijven staan.
quote:Op woensdag 30 september 2009 08:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan ga je liggen, hebben anderen iets om op te zitten
Ik heb gehoord dat die paarse bank mag sneuvelen die avondquote:Op woensdag 30 september 2009 08:48 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik ga wel op de paarse bank zitten.
Volgens V niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die paarse bank mag sneuvelen die avond
bij mij binnen niet hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:50 schreef febster het volgende:
13 graden aan het eind van de week.
ik ben de hele dag moe als ik op tijd naar bed geweest benquote:Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben gisteren om 01.00 uur naar bed gegaan en nu ben ik hieper..
er klopt iets niet
Alweer? Voor hoelang deze maal?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ is op bierembargo, je kan dus een krat minder halen
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:50 schreef febster het volgende:
Join the club. Ik ben rond 04:00 uur naar bed gegaan en werd wakker om 08:50 uur. Ben nog steeds hyper, al sinds eergisteren.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:11 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben gisteren om 01.00 uur naar bed gegaan en nu ben ik hieper..
er klopt iets niet
Ik heb het niet koud, vond het gewoon leuk om dat maffe liedje weer eens te horen.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:49 schreef ArTiC het volgende:
koud? niet zeuren
ik heb gewoon een kakkershirt aan
Ik las gisteren op een bord langs de weg dat ie weer open gaatquote:Op woensdag 30 september 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
HOPSA!
Iemand naar de Danssalon zaterdag?
Ik ben eindelijk succesvolquote:
Ja klopt. Drie Gezusters is er al weer een tijd uit (zit nog wel in de oude Dino's) en ongeveer een maand geleden stond in de krant dat de Danssalon terug zou komen. Krap een maand later gata ie dus ook echt weer open. Hebben ze best snel gedaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik las gisteren op een bord langs de weg dat ie weer open gaat
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk succesvolVoorgaande pogingen faalden jammerlijk wegens zwakte, maar nu gaat het heel goed
Nee, wij zijn niet gay, Angelquote:Op woensdag 30 september 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
HOPSA!
Iemand naar de Danssalon zaterdag?
in de nacht, als haar vrind al lang op een oor ligt en de stad is ondergedompeld in een serene stilte, loopt ze de straten af, op zoek naar gerstenat.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk succesvolVoorgaande pogingen faalden jammerlijk wegens zwakte, maar nu gaat het heel goed
ben benieuwd of het weer gaat lopen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt. Drie Gezusters is er al weer een tijd uit (zit nog wel in de oude Dino's) en ongeveer een maand geleden stond in de krant dat de Danssalon terug zou komen. Krap een maand later gata ie dus ook echt weer open. Hebben ze best snel gedaan.
Zaterdag dus de officiele opening.
Mogen we Evi ook aanraken of alleen van een afstandje bekijken?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Komt goed uit want zaterdag geen alcohol
Het is bijna oktober eppoquote:Op woensdag 30 september 2009 09:50 schreef febster het volgende:
Wij hebben eigenlijk geen zin om haar door iedereen te laten aanraken e.d. het is geen speelgoedpop, maar begrijpen heel goed dat mensen haar handjes of gezicht even willen voelen dus dat is geen probleem. Als zij slaapt dan hebben wij het liefst dat er van haar gezicht afgebleven wordt omdat zij anders snel wakker is. Maar haar wangetjes en handjes aanraken e.d. zal in principe geen probleem zijn denk ikquote:Op woensdag 30 september 2009 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mogen we Evi ook aanraken of alleen van een afstandje bekijken?
we moeten haar wel aanraken, want het acceptatieproces begint dan pas te lopen!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mogen we Evi ook aanraken of alleen van een afstandje bekijken?
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk geen zin om haar door iedereen te laten aanraken e.d. het is geen speelgoedpop, maar begrijpen heel goed dat mensen haar handjes of gezicht even willen voelen dus dat is geen probleem. Als zij slaapt dan hebben wij het liefst dat er van haar gezicht afgebleven wordt omdat zij anders snel wakker is. Maar haar wangetjes en handjes aanraken e.d. zal in principe geen probleem zijn denk ik
Maar we zullen wel zien, wat wij in ieder geval niet toelaten is haar oppakken e.d. want wederom het is geen gebruiksvoorwerp c.q. speelgoedpop.
als ze slaapt moeten ze gewoon van die larve afblijven.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk geen zin om haar door iedereen te laten aanraken e.d. het is geen speelgoedpop, maar begrijpen heel goed dat mensen haar handjes of gezicht even willen voelen dus dat is geen probleem. Als zij slaapt dan hebben wij het liefst dat er van haar gezicht afgebleven wordt omdat zij anders snel wakker is. Maar haar wangetjes en handjes aanraken e.d. zal in principe geen probleem zijn denk ik
Maar we zullen wel zien, wat wij in ieder geval niet toelaten is haar oppakken e.d. want wederom het is geen gebruiksvoorwerp c.q. speelgoedpop.
waarom zou je een shirt onder je bloes aan doen? ik draag regelmatig een pak (duh) en heb er nooit iets onderaan. das onhendig en werrem.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef r8ality het volgende:
Ik had overigens een pantalon gekocht. Zo'n heule nette. Toen bedacht ik me, ik heb geen blouse/overhemd die er op kan. Dus maar bij vriend opgehaald. Ben ik weer thuis, realiseer ik me ook dat ik geen shirt heb voor onder het overhemd. Toen heel het idee maar laten varen en een wat speelsere blouse en een nieuwe nette spijkerbroek aangedaan.
Verkleedpartijen voor nieuwe projecten.
heulemaal niks FUFRquote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom zou je een shirt onder je bloes aan doen? ik draag regelmatig een pak (duh) en heb er nooit iets onderaan. das onhendig en werrem.
Omdat ie een pak ws nog enger vindt dan een nette broek met bloesquote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom zou je een shirt onder je bloes aan doen? ik draag regelmatig een pak (duh) en heb er nooit iets onderaan. das onhendig en werrem.
altijd een shirt eronderaan, niks ergers dan zweetplekken als je een pak aanhebtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
net alsof ik een kind als een speelgoedpop ziequote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou ook inderdaad zeggen, geef geen borrel en laat alleen mensen op visite komen die het kind wel mogen vasthouden.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof ik een kind als een speelgoedpop zie
Ik snap je punt wel, maar ik vind het een beetje raar klinken zo...
Dat kan, maar zo zie ik hetquote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof ik een kind als een speelgoedpop zie
Ik snap je punt wel, maar ik vind het een beetje raar klinken zo...
20 eur moet er op, voordeelurenkaartenmensen hebben er al 1 (ik dus), bundels, betalen per km... HELP! Ik wil cursus!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:31 schreef Inu het volgende:
Wat ontzettend ingewikkeld allemaalNS stopt met papieren treinkaartjes
Dan komt er niemand op onze ouders na. Zoals ik al aangaf vinden wij het niet nodig om het kind van mens tot mens te laten gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou ook inderdaad zeggen, laat alleen mensen op visite komen die het kind wel mogen vasthouden.
Ik ben een keer op een borrel geweest waar ik het kind helemaal niet eens gezien hebquote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou ook inderdaad zeggen, geef geen borrel en laat alleen mensen op visite komen die het kind wel mogen vasthouden.
Gedeeltelijk eens. Ik vind wel dat als je op kraamvisite komt je het kind moet kunnen zien want daar kom je tenslotte voor. En ga dan met de mensen naar de slaapkamer toe als de baby lekker ligt te slapen, maar laat hem/haar iig wel even zien ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben een keer op een borrel geweest waar ik het kind helemaal niet eens gezien hebHet lag te slapen en niemand mocht naar boven. Ja, zet dat wiegje dan ff in de huiskamer ofzo
Dat dus iddquote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
20 eur moet er op, voordeelurenkaartenmensen hebben er al 1 (ik dus), bundels, betalen per km... HELP! Ik wil cursus!
Snap dat je zo'n kind idd niet een rondje laat maken door de kamer, maar laat der iig wel zien aan de mensenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan komt er niemand op onze ouders na. Zoals ik al aangaf vinden wij het niet nodig om het kind van mens tot mens te laten gaan.
Maar goed ik hou er over op want een ieder heeft zijn/haar ideeën over zulke dingen
Komt allemaal best goed, dat weet ik zeker
Idd maar dat kan ook als hij/zij lekker ligt te slapen vind ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:02 schreef Inu het volgende:
Snap dat je zo'n kind idd niet een rondje laat maken door de kamer, maar laat der iig wel zien aan de mensen
Ach, hoef je het de volgende keren niet te doenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:05 schreef Juup© het volgende:
Goffedomme, ik heb gisteren iets doms gedaanIk heb toegezegd dat ik de notulen van het overleg gisteren zou uitwerken, en daar heb ik helemaal geen zin in eigenlijk
Lul.
speciaal voor jouquote:
ah, maar ik ben zo te lezen een stuk cooler dan youquote:Op woensdag 30 september 2009 13:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
altijd een shirt eronderaan, niks ergers dan zweetplekken als je een pak aanhebt
das bij apen heel normaal..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo zie ik hetIk heb kraambezoeken meegemaakt waar het kind van mens tot mens ging en dat willen wij simpelweg niet.
you wish!quote:
ik werk keihardquote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah, maar ik ben zo te lezen een stuk cooler dan you
Juup, weet you nu nog niet welk geschlacht het kind heeft?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd maar dat kan ook als hij/zij lekker ligt te slapen vind ik.
Dus?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
das bij apen heel normaal..
dat was jij een miljoen jaar geleden ook nog.
ik ook maar dan hoef ik nog niet met zweetspleks rond te lopenquote:
Ging over een kind in het algemeen, dus niet noodzakelijkerwijs over onze dochterquote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup, weet you nu nog niet welk geschlacht het kind heeft?
daaaaaaaaaar zijn dus die kraamfeesten voor in de plaats gekomen.quote:
het gaat heul wel over jouw kind.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ging over een kind in het algemeen, dus niet noodzakelijkerwijs over onze dochter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ik ook niet, ik draag een shirtquote:Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ook maar dan hoef ik nog niet met zweetspleks rond te lopen
Dan moeten de mensen maar naar de dierentuin gaan als zij zoiets willenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
daaaaaaaaaar zijn dus die kraamfeesten voor in de plaats gekomen.
slaap je vanavond met mij? dan kun je het morgenochtend zelf zienquote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon 's ochtends een beetje deodorant onder je oksels doen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
het gaat heul wel over jouw kind.Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen slapen? Jij bent snel tevreden.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slaap je vanavond met mij? dan kun je het morgenochtend zelf zien
ik doe niks met andermans wife...tenzij het een eikel is.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen slapen? Jij bent snel tevreden.
wat moet ik morgenochtend zien?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slaap je vanavond met mij? dan kun je het morgenochtend zelf zien
Dus?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doe niks met andermans wife...tenzij het een eikel is.
ArTiC's odol?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat moet ik morgenochtend zien?
er zitten er hier een stuk of 8 nuquote:
dan nog niet, andermans vrouwen moet je vanaf blijven.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doe niks met andermans wife...tenzij het een eikel is.
de mistbank aan deo die uit mijn badkamer komtquote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat moet ik morgenochtend zien?
Het moet wel een goed pak zijn he, niet zo'n verwassen, gekreukt, niet passend pakquote:Op woensdag 30 september 2009 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er zitten er hier een stuk of 8 nu
enigzins leuk? ik ben kei leukquote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Het moet wel een goed pak zijn he, niet zo'n verwassen, gekreukt, niet passend paken de man in het pak moet ook enigzins leuk zijn
![]()
Ik draag alleen een pak als ik moet solliciterenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
enigzins leuk? ik ben kei leuk
alleen geen pak vandaag...ik draag al weken geen pak meer
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef -moppie- het volgende:
Het moet wel een goed pak zijn he, niet zo'n wit pak
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef -moppie- het volgende:
Het moet wel een goed pak zijn he, niet zo'n wit, verwassen, gekreukt, niet passend pak
mag nietquote:Op woensdag 30 september 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde ook helemaal niet met Evi gooien, ik geef babietjes gewoon graag knuffeltjes en kusjes
stiekum en heel snel doen dan....quote:Op woensdag 30 september 2009 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga d'r lekker wel een kusje geven op d'r neusje
Als jij nu iedereen afleid door te streaken?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
stiekum en heel snel doen dan....
Zul je zien dat ze subiet knalhard begint te blèren...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
stiekum en heel snel doen dan....
ja ja zoiets als ik in een maatpak. ik weets wat je bedoeldquote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Het moet wel een goed pak zijn he, niet zo'n verwassen, gekreukt, niet passend paken de man in het pak moet ook enigzins leuk zijn
![]()
haar onder de arm nemen en dan tussen iedereen doorrennen tot ik een lijn zie....en dan duikenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee te zeggen... ga je met dr gooien zondag?
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde ook helemaal niet met Evi gooien, ik geef babietjes gewoon graag knuffeltjes en kusjes
We shall seequote:Op woensdag 30 september 2009 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij nu iedereen afleid door te streaken?
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga d'r lekker wel een kusje geven op d'r neusje
kraamfeest is op zaterdagquote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zondag? het was toch op zaterdag?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kraamfeest is op zaterdag
Oh Juups, bb komt niet, want er wordt gestuct zaterdag.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze subiet knalhard begint te blèren...
We "moeten" naar Theo Maassen om 20:00. Ik weet niet hoe laat de rest gaat?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook goed.![]()
Zien we jullie nog bij Levi vrijdag?
iddquote:Op woensdag 30 september 2009 14:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja ja zoiets als ik in een maatpak. ik weets wat je bedoeld
Bummerquote:Op woensdag 30 september 2009 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kraamfeest is op zaterdag
Oh Juups, bb komt niet, want er wordt gestuct zaterdag.
Ik zal geen knoflook etenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnenMaar over het algemeen is het een rustig kind (tenzij zij honger of een vieze luier heeft of moe is) met een sterke eigen wil (maar dat is ook niet gek met 2 van zulke ouders
).
PMquote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bummer![]()
P.S. Is die stucboer goed en niet al te duur? Ik ben op zoek naar zo iemand die zwart een beneden en bovenverdieping wil stuccen voor ons volgend jaar. Ik heb van FUFFIE al een tel.nummer maar ik wil natuurlijk wel prijsvergelijken
In Eindhoven?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We "moeten" naar Theo Maassen om 20:00. Ik weet niet hoe laat de rest gaat?
duurt van 8 tot 10 ongeveer, weet nog niet of we er voor of er na komen... Ligt aan de anderenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In Eindhoven?
Vind het wel leuk jullie ook effe te zien en ik ben vrijdag (ook) vrij dus we kunnen op tijd gaan.
Jij zou niet komen dus heb ik al wat anders afgesprokenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:39 schreef ArTiC het volgende:
wie gaan er wanneer vrijdag?
ik vind het eng om alleen te gaan
vrijdag gaat ws wel lukken...ik ben bang dat zaterdag twijfelachtig wordquote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij zou niet komen dus heb ik al wat anders afgesproken
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrijdag gaat ws wel lukken...ik ben bang dat zaterdag twijfelachtig word
Vrijdag gewoon geen alcohol drinken danquote:Op woensdag 30 september 2009 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrijdag gaat ws wel lukken...ik ben bang dat zaterdag twijfelachtig word
hapjes? als in klein?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan dus vrijdag niet, moeten hapjes e.d. voorbereiden voor zaterdag
Doen we erna, komen jullie bij ons langsfietsen, fietsen we er met zn 4-en naartoe.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
duurt van 8 tot 10 ongeveer, weet nog niet of we er voor of er na komen... Ligt aan de anderen
Er na is wel loiker, kunnen we alle nieuwe oneliners meteen uitproberen
alleen als je beloofd van me af te blijvenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Artic, krijgen we je eindelijk te zien
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je beloofd van me af te blijven
if klein = veul danquote:Op woensdag 30 september 2009 14:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
In jouw geval wel, anders slecht voor jouw hart en lijn.
Als jij beloofd echt te komenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je beloofd van me af te blijven
De GPS in de N95 is superquote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef r8ality het volgende:
Net N97 opgehaald en binnen een kwartier maar weer teruggebracht. Nog steeds rotte GPS.
dan kom ik niet echtquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan kom ik niet echt
*trekt broek omlaag*
andere fietsenmaker zoekenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:05 schreef Inu het volgende:
De fietsenmaker vindt dat ik een nieuw achterwiel moet van 100 euroHet maken van mijn spaak kost 20 euro, maar dat mocht ie niet doen van zn baas, want dat was onzin
Mijn fiets
Ja, maar die is zo ver weg... maar als ze alleen de spaak fixen dan komt het telkens terug en dat is ook wel zo, maar een nieuw achterwiel van 100 euro is wel erg veel voor een fiets van 30 jaar oud waarvan alles aan elkaar hangt met ducttape en waarvan de versnelling al een eeuw kapot is...quote:
euhquote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar die is zo ver weg... maar als ze alleen de spaak fixen dan komt het telkens terug en dat is ook wel zo, maar een nieuw achterwiel van 100 euro is wel erg veel voor een fiets van 30 jaar oud waarvan alles aan elkaar hangt met ducttape en waarvan de versnelling al een eeuw kapot is...
misschien es kijken voor een leuke 2e handsje?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar die is zo ver weg... maar als ze alleen de spaak fixen dan komt het telkens terug en dat is ook wel zo, maar een nieuw achterwiel van 100 euro is wel erg veel voor een fiets van 30 jaar oud waarvan alles aan elkaar hangt met ducttape en waarvan de versnelling al een eeuw kapot is...
de versnelling had ze al langer dan de fietsquote:
Maar dit is de fiets waarop ik altijd naar school werd gebracht door mijn mamaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien es kijken voor een leuke 2e handsje?
Jullie hebben toch ook een station?
Oeh, dat jaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
de versnelling had ze al langer dan de fiets
ze wordt genaaid waar ze bij staat..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef r8ality het volgende:
Wiel 100 euro? Voor mijn mountainbike had ik er 1 van 40 euro, lijkt me stug dat het voor een normale fiets 2.5 keer zo duur zou moeten zijn.
Hij zou de naaf houden en dan de rest eromheen bouwen. Als ik een heel nieuw wiel zou doen met terugtraprem zou het wel goedkoper zijn iddquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef r8ality het volgende:
Wiel 100 euro? Voor mijn mountainbike had ik er 1 van 40 euro, lijkt me stug dat het voor een normale fiets 2.5 keer zo duur zou moeten zijn.
ja, als ie zo gaat beginnenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij zou de naaf houden en dan de rest eromheen bouwen. Als ik een heel nieuw wiel zou doen met terugtraprem zou het wel goedkoper zijn idd
Ik ga wel ff wat fietsenmakers afbellen waar het het goedkoopste kanquote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, als ie zo gaat beginnen, does gewoon een heel nij wiel, of neem er eentje bij het station
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze wordt genaaid waar ze bij staat..
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, dan lijkt het nog alsof ik seks heb
No argument therequote:
Val toch kapot kuthoerrrr!quote:
Als ik blond, vrouwelijk en tieten had, had ik ook sexquote:
Tsja, wie weet!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik blond, vrouwelijk en tieten had, had ik ook sex.
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 30 september 2009 17:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja, wie weet!
Doe je weer lief?
Ja? Moet je wel iemand vinden die zich aan je bindtquote:Op woensdag 30 september 2009 17:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik blond, vrouwelijk en tieten had, had ik ook sex.
Nou, vaker doen dusquote:Op woensdag 30 september 2009 17:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Zo raar.. normaliter ben ik lam als ik maar 5.5 uur slaap heb gehad.
Bitchfighten kan ie denk ik wel ja, maar puppy ogen is ie niet immuun voorquote:Op woensdag 30 september 2009 17:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heerlijk, gaan we rellen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwelijk... is dat iets wat je kan hebben?
Dat is meestal zo.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze wordt genaaid waar ze bij staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |