Ik volg het niet meer zo sinds de einde aan de DX topics gestopt zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Probeer voor de grap even dit topic of een vorig topic door te lezen. Doe er eens wat moeite voor als je in China wilt gaan bestellen. Dan kom je er al heel snel achter dat DP problemen met paypal heeft en dat bestellen op dit moment niet mogelijk is. Op ze vroegst kan dit weer op 10 oktober.
Volgens mij staat het 1 pagina terug zelfs nog.
Veel mensen haken al af trouwens, omdat het nu al een hele tijd een chaos is bij Jack (van DP)
In ieder geval niet t/m 5 oktober omdat ze een feestje hebben in Chinaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:33 schreef vinylhits het volgende:
volgens mij mail je gewoon je bestelling en dan krijg je wel zo'n payment request.
nou , wat let jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef mickeyD het volgende:
nog 1 keertje dan, in de volgende reeks komtie vast in de OP te staan: www.taobaonow.com
kun je met pay-pal betalen, schijnt iets duurder te zijn dan DP/jack/rachel (nog geen bewijs van gezien trouwens, men "roept" het alleen)
en er staat een engelse vertaling van de taobao startpagina.
tevens werkt het precies zoals bij DP, je kunt chatten met de tussenpersoon en hij besteld het voor je en stuurt het door. enz enz.
Dit is een HELE hoop topics terug al een keer besproken (TBN is al veel langer bekend op Fok!) en in vrijwel ieder geval viel TaoBaoNow duurder uit. Misschien moet je even door de oude reeks heen bladeren (de Dealextreme-reeks).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef mickeyD het volgende:
nog 1 keertje dan, in de volgende reeks komtie vast in de OP te staan: www.taobaonow.com
kun je met pay-pal betalen, schijnt iets duurder te zijn dan DP/jack/rachel (nog geen bewijs van gezien trouwens, men "roept" het alleen)
en er staat een engelse vertaling van de taobao startpagina.
tevens werkt het precies zoals bij DP, je kunt chatten met de tussenpersoon en hij besteld het voor je en stuurt het door. enz enz.
Taobao now wordt goedkoper naarmate je product(en) duurder worden (dacht ik). Maar eer je goedkoper bent dan bij jack ben je al enekel honderden euros verder.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dit is een HELE hoop topics terug al een keer besproken (TBN is al veel langer bekend op Fok!) en in vrijwel ieder geval viel TaoBaoNow duurder uit. Misschien moet je even door de oude reeks heen bladeren (de Dealextreme-reeks).
EDIT: Starttarief enzo.
Omdat je het forum moet lezen en dan tegen komt dat de mailserver kapot is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:38 schreef Scorpie het volgende:
Waarom krijg ik geen mailtjes meer van DealExtreme
Kun je daar ook je snikkel mee ontsmetten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef mcwops het volgende:
vandaag in kleine envelop deze ontvangen. moest er voor tekenen![]()
even geprobeerd en werkt goed op toetsenbord, geluidssintallatie en om mijn telefoon schoon te krijgen. ruikt alleen vreselijk ziekenhuisachtig.
die gel is handig in de verpakking weer te sealen en ook nederlandse handleiding erop gedrukt.
[ afbeelding ]
http://www.dppurchase.com/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
DealPerfect en Deal-Perfect verkopen ineens de Oral B opzetborsteltjes van 2.99 dollar niet meer.... ook niet op de ''fake'' site dus... iemand enig idee waar ik ze nu kan kopen?
Ohja, vandaag trouwens voor 9,99 dollar een wireless headphone besteld.
Ziet er degelijk uit en volgens vele internet sites zijn deze onverslaanbaar met prijs/kwaliteit.
Meteen voor 2,39 dollar 4 AAA batterijen besteld (oplaadbaar) , maar de headset is ook via 4.5DC plug aan te sluiten op stopcontact (de transmitter dan), iemand een 4.5dc kabel gevonden in China?
[ afbeelding ]
China en echt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De Oral B borsteltjes die ik heb ontvangen zijn naar mijn idee gewoon echt.
Ze zijn compleet gelijk aan de verpakkingen + borstels hier.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
DealPerfect en Deal-Perfect verkopen ineens de Oral B opzetborsteltjes van 2.99 dollar niet meer.... ook niet op de ''fake'' site dus... iemand enig idee waar ik ze nu kan kopen?
hehehe, idd zegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef monkeybrain het volgende:
Binnenkort ineens een epidemie van uitvallende tanden door loodvergiftiging
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:41 schreef sven93 het volgende:
eBay.nl ftw
Net 28 screen protectors besteld.
geen idee, maar vraag Dion, die test alles met zn griekse fallusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je daar ook je snikkel mee ontsmetten?
De vraag is, hoeveel mensen durven het dan nog aan..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:07 schreef veda het volgende:
[..]
http://www.dppurchase.com/
Als je wilt bestellen: Mailen naar rachel na de 10e.
Ik heb nog van niemand gehoord die heeft betaald en dat er niks opgestuurd is of wordt. Het is louter een betaalkwestie en dat het misschien wat vertraging oploopt. Jack is geen oplichter. Met Taoboa en DP heeft Jack het niet slecht gedaan, maar op sommige vlakken is hij niet echt slim. Zoals dat hij al de manieren om paypal te kunnen blijven gebruiken voor illegale dingen op zijn website zetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De vraag is, hoeveel mensen durven het dan nog aan..
Denk dat je bij zoveel apparaten aan de binnenkant tekens hebt staan.. ga nu niet de hele boel hier slopen maar weet zeker dat ik dingen kan vindenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef junkiesietze het volgende:
maar waarom aan de binnenkant? normaal gesproken kijkt daar toch niemand
Misschien is het wel een soort kema keur ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef junkiesietze het volgende:
maar waarom aan de binnenkant? normaal gesproken kijkt daar toch niemand
Ja.. mijn bestellingen van de afgelopen tijd duren ook errug langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef tokko1 het volgende:
Mooie Swatsika
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)
Veelgebruikt symbool in het Hindoeisme
Btw heeft iemand als een gehad dat 't 10+ werkdagen duurde ná mailtje van DX dat 't verstuurd is voordat iets bezorgd werd? Want ik heb dat nu met 2 bestellingen, een naar m'n huisadres en een na dat van een vriend!
Er is net een nieuwe Sciphone met (echt waar) Google Android, die heeft een 3,2MP. Je moet even op de site van Bluelans kijken: http://www.mysciphone.com/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef michl058 het volgende:
Ik ben op zoek naar een Sciphone. Heb begrepen dat de i9 de nieuwste versie is maar ik kan dit model alleen maar terugvinden met 0,3 megapixels? Verder is er dacht ik niet al te veel verschil tussen de i9 en i68+, of toch wel? Iemand een idee welk toestel en op welke site ik hem het beste kan bestellen? 2 mp moet hij toch wel hebben.
quote:Q: When will N12 be on the market? How about the retail price?
A: The date will be around the end of October, 2009. And the retail price is about RMB1800 on mainland.
Zou heel goed HK post kunnen zijn. Mijn (registered airmail) pakketje ligt er nu al 3 dagen ofzo voorbereid te zijn, en is nog steeds niet gepost (voorheen altijd binnen 2 dagen onderweg).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja.. mijn bestellingen van de afgelopen tijd duren ook errug langGeen idee of dat aan honkongpost of tntpost ligt.
Volgens mij ligt het aan TNT post. Ik heb 2 games van gamehubs besteld. GRID en NFS maar dat duurde ook 10 dagen plus, en dat komt uit Maleisië.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja.. mijn bestellingen van de afgelopen tijd duren ook errug langGeen idee of dat aan honkongpost of tntpost ligt.
Ik denk dat ze met de boot gaan ofzo. 14 dagen met vliegtuig is toch wel erg veel of het heeft een ommetje gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zou heel goed HK post kunnen zijn. Mijn (registered airmail) pakketje ligt er nu al 3 dagen ofzo voorbereid te zijn, en is nog steeds niet gepost (voorheen altijd binnen 2 dagen onderweg).
quote:The item left Hong Kong for its destination on 14-Sep-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-09-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
Ik heb het geld van al mijn onafgehandelde bestellingen terug gekregen. Ga het na hun vakantie gewoon nog eens proberen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De vraag is, hoeveel mensen durven het dan nog aan..
Is ook een mooi ding, prijs nog niet bekend zeker? Zal alleen wel een stuk duurder zijn dan de i9 en i68+.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Er is net een nieuwe Sciphone met (echt waar) Google Android, die heeft een 3,2MP. Je moet even op de site van Bluelans kijken: http://www.mysciphone.com/
EDIT: Kut, eind oktober dus.
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:53 schreef mickeyD het volgende:
ik las dat de N12 ongeveer $280 gaat kosten in de pre-sale.
die prijs zal daarna hard zakken, ik gok naar rond de 200 euro rond de feestdagen.
dat is dan zo rond de 137 euro ex bezorgkosten.
Hoe kun jij je tnt status zien!? Of heb je gebeld?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef EdVe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de boot gaan ofzo. 14 dagen met vliegtuig is toch wel erg veel of het heeft een ommetje gemaakt.
[..]
1800 Chinese yuan = 181.115186 Eurosquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef michl058 het volgende:
[..]
Is ook een mooi ding, prijs nog niet bekend zeker? Zal alleen wel een stuk duurder zijn dan de i9 en i68+.
Als het goed is gaat alles met Air Mail. Als er zo'n AirMail-stickertje op je pakje zit, weet je dat het per vliegtuig is gegaan. Maar ik vermoed dat ze geen boot gaan gebruiken, want volgens mij duurt dat nog wel een stukje langer (en dan gaat het niet zomaar via TNT verder)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef EdVe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de boot gaan ofzo. 14 dagen met vliegtuig is toch wel erg veel of het heeft een ommetje gemaakt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |