Ahmm, kun je niet beter een ander P2 systeempje regelen voor een paar euroquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:18 schreef veda het volgende:
[..]
Mijn oude dell p2 accepteert alleen door dell uitgegeven geheugen. Heb er meer dan 10 verschillende geheugenbankjes in geprobeerd uit verschillende PC's maar wilde allemaal niet werken.
Geen idee of ze dat nu nog zo hebben.
Dat word op DX bestellenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef Joene94 het volgende:
Verdomme. Dan houd het dus ook op voor mij, want ik heb geen creditcard en kan er verder ook niet aan komen. Jammer.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef vinylhits het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-36cffe3a4cad69276352529493f1cab1.htm?cm_cat=0&pm1=3
Zullen die kleine klokjes echt werken?
Ja, of een nieuwe Jack zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
Dat word op DX bestellen
Misschien willen hun op Taobao bestellen voor ons
Onmogelijk voor 10 euro, dat soort geintjes gaan richting de 100 euro voor echte ghetto budget spul.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef vinylhits het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-36cffe3a4cad69276352529493f1cab1.htm?cm_cat=0&pm1=3
Zullen die kleine klokjes echt werken?
Een chronograaf is een stopwatch.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:39 schreef vinylhits het volgende:
Ow ok.
Maar wat is het eigelijk een stopwatch of gewoon tijdsaanduiding?![]()
Het lijkt me opzich wel mogelijk maar ik weet het ook niet.
Opzich wel leuk model
Google doet alleen creditcards, geen bankrekeningen die je kunt koppelen aan google accounts.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef tokko1 het volgende:
Google heeft toch een best redelijk alternatief??
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:
Ik weet niet of 1 van jullie eastpak tassen wilde hebben bij Jack op het forum...
Bij de V&D prijzencircus hebben ze 30% korting op die dingen, bijna dezelfde prijs als uit China
PC uit doen, deur naar buiten open doen. En naar de V&D gaan in de buurtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Linkje? dan ga ik ff een nieuwe tas halen
Prijzencircus prijzen staan ook online www.vd.nlquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:17 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
PC uit doen, deur naar buiten open doen. En naar de V&D gaan in de buurt?
x2, zoveel verschilt het niet met DXquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef PedroN het volgende:
Exit DP, een Chinese webshop zonder paypal is gedoemd te mislukken. Als ie nou gewoon stopt met die illegale shit dan zou die misschien nog wat kunnen verdienen.
Ik kreeg vanmiddag een folder in de bus, ik zie nu dat het al vorige week is begonnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Linkje? dan ga ik ff een nieuwe tas halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel gram hebben ze jou jas gerekend?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:54 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Vandaag bestelling afgehaald bij postkantoor. Hier paar foto's van het jasje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasje is prima kwaliteit en perfect maat (L) ben 1,75 lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |