nu goed?quote:Op woensdag 30 september 2009 08:32 schreef mstr het volgende:
MagischMannetje, je mag de Poll in je signature wel eens aanpassen
quote:Op woensdag 30 september 2009 07:42 schreef jopiede het volgende:
We kunnen ook met ze alle mailen dat we moneybookers willen. Dat werkt via I-Deal. Dus geen creditcard nodig, en ook snel betalen.
www.moneybookers.comJa, inderdaad. Moneybookers zou wel eens een goede vervanger kunnen worden van Paypal. Ze rekenen verder ook geen kosten voor betalingen via iDeal dus dat is alleen nog maar fijner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je vertellen dat ik WEL zeker weet dat het NIET origineel is. Naïviteit...quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:12 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Weet niet zeker of er een origineel is maar logo zien er perfect uit. Staat zelfs GS op de kloopjes en rits. Vooral het logo bij het lusje om op te hangen is zeer mooi.
Volgende keer even wat beter lezen Stinosss. Hij schreef dat hij niet wist of er een origineel was. Oftewel, hij kan het niet vergelijken met een eventueel origineel....quote:Op woensdag 30 september 2009 11:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik WEL zeker weet dat het NIET origineel is. Naïviteit...
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:08 schreef Stinosss het volgende:
Of er een origineel was? Waar een origineel was?
Ik denk dat bedoelt: Weet niet zeker of HET een origineel is maar logo zien er perfect uit...
Deze zal wel wat verzendkosten hebben... http://www.ioffer.com/i/119513205quote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef gizmo_rtd het volgende:
misschien niet voor dezelfde prijzen, maar de producten van taobao worden vaak ook aangeboden op www.ioffer.com.
Een beetje goed onderhandelen en je kunt ook hele scherpe prijzen krijgen voor allerlei artikelen.
Ik heb zelf goede ervaringen met ioffer. Gewoon altijd de producten binnengekregen, behalve dan een enorme bestelling welke was onderschept door de douane. Maar dat was mijn eigen fout. Apart verzenden is duurder, maar wel veiliger.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef papiertje het volgende:
Hoe zit het met bezorging? Wordt er nog gevraagd naar een referentie van mij?
Of is het gewoon: 'hier, pak aan'?
Het gaat mij eigenlijk om een pakketje dat nu in Nederland is. Het gaat verzonden worden naar m'n woonadres, alleen ben ik benieuwd of de bezorger nog iets wil weten van me (e-mailadres op DX bijv.).quote:Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef gizmo_rtd het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Allereerst zoek je het product van je keuze. Je onderhandelt wat over de prijs. Vervolgens kom je tot een prijs die je ervoor wilt betalen en de verkoper (of jij) doet een offer. Deze accepteer je (let op verzendkosten). Vervolgens stuurt de verkoper je een invoice (voorkeur paypal). Nadat je hebt betaald handel je de deal af. Je paypal adres staat er al in, maar mocht je een ander verzendadres willen hebben kun je dit na de betaling (via priveberichten) regelen.
Nadat je hebt betaald en het product is verzonden krijg je hiervan bericht binnen Ioffer. Via ioffer kun je ook aangeven of het product ontvangen is en of deze voldoet aan je verwachtingen (rating). Wanneer het product na een bepaalde tijd nog niet is ontvangen krijg je mail van Ioffer over de stand van zaken. Via hen kun je een dispute aanmaken voordat je Paypal inschakelt.
Let wel op de referenties van de verkopende partij (rating). Er zullen altijd fraudeurs bij zitten.
Het pakketje is geadresseerd aan je paypal-adres. De postbezorger komt het pakje brengen en heeft verder niets van jou nodig. Gaat hem ook niets aan.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef papiertje het volgende:
[..]
Het gaat mij eigenlijk om een pakketje dat nu in Nederland is. Het gaat verzonden worden naar m'n woonadres, alleen ben ik benieuwd of de bezorger nog iets wil weten van me (e-mailadres op DX bijv.).
Oké, bedankt!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:32 schreef gizmo_rtd het volgende:
[..]
Het pakketje is geadresseerd aan je paypal-adres. De postbezorger komt het pakje brengen en heeft verder niets van jou nodig. Gaat hem ook niets aan.
In het ergste geval is het aangetekend verzonden en hoef je alleen een handtekening te zetten.
Haha, tuurlijk is het geen originele.. Bedoelde idd wat Skiet zegt en zoals hij vroeg. Ik weet niet of er een originele versie van de jas is waarmee ik kan vergelijken.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me duidelijk dat hij zegt dat hij niet zeker weet of dit model jas ook daadwerkelijk door dat merk is uitgegeven. Dus of er een origineel van jas of dat het gewoon een bedenksel is.
600 gr. Het is geen dikke jas maar gewoon een dun zomer jack.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:30 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Hoeveel gram hebben ze jou jas gerekend?
quote:Destination - Netherlands
The item (RB0487*****HK) was posted on 25-Sep-2009 and is being processed for delivery to the addressee.
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
Is dus gewoon onderweg... Geef het nog een weekquote:Op woensdag 30 september 2009 15:42 schreef Redster1984 het volgende:
Ik was even benieuwd of dat feestgedoe in China ook inhoudt dat de hele hongkongpost op z`n gat ligt..... Ik lees nog wel van mensen die pakketjes ophalen etc, maar mijn status bij de hongkong post is sinds de 25e de volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat ze het aan het klaarzetten waren voor verzending ofzo omdat ik andere keren een andere status kreeg. Iets van "the item has left hong kong on .... for it`s destination"quote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dus gewoon onderweg... Geef het nog een week
PayPal accepteert niets meer van DP.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef PedroN het volgende:
Exit DP, een Chinese webshop zonder paypal is gedoemd te mislukken. Als ie nou gewoon stopt met die illegale shit dan zou die misschien nog wat kunnen verdienen.
Kan je met moneymaker je account gebruiken als een soort chipknip, dat je bankrekening er niet aan vast zit?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:00 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
PayPal accepteert niets meer van DP.
Ze maakten steeds nieuwe accounts zonder de illegale spullen eraf te halen. PayPal kreeg er genoeg van: geen PayPal meer, zelfs niet op legale spullen.
Moneybookers via iDeal lijkt me wel goed!
Geen last van vage PayPal koersen! (hoe doet moneybookers dit?)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529quote:Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef Qaox het volgende:
Godverdomme
Heb ik een oplader besteld, zit er een US plug op.
Er stond duidelijk bij EU plug...
Komt ie trouwens wel aan in een iPod nano doosje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van 10 euro?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:16 schreef Semmm het volgende:
Heb net m'n Rolax ontvangen maar ik krijg het bandje niet eens openligt dat nou aan mij?
Het pakje heeft Hong Kong nog niet verlaten, want dan verschijnt inderdaad de boodschap "The item has left Hong Kong ..."quote:Op woensdag 30 september 2009 15:57 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat ze het aan het klaarzetten waren voor verzending ofzo omdat ik andere keren een andere status kreeg. Iets van "the item has left hong kong on .... for it`s destination"
Maar goed. Ik zie het vanzelf wel een keertje verschijnen. Hoop alleen voor de 10e omdat er wat bijzit voor iemands verjaardag.....
ghehe inderdaad LOLquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef veda het volgende:
[..]
edit: Doe je wel dat beugeltje eerst open en dan de flip?
Ok, ik dacht dat "was posted on 25-Sep-2009" letterlijk betekende is op de 25e op de post gegaan, maar goed...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:32 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Het pakje heeft Hong Kong nog niet verlaten, want dan verschijnt inderdaad de boodschap "The item has left Hong Kong ..."
Verschillende statussen die ik al heb gezien:
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference... (tracking# zit nog niet in het systeem)
The item was posted on [datum] and is being processed for delivery to the addressee
The item is being processed for departure from Hong Kong as of [datum]
The item will leave Hong Kong for its destination on [datum]
The item left Hong Kong for its destination on [datum] (deze heb ik het liefst)
Ik wil dat beugeltje wel open doen maar dan moet ik erg hard duwenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef veda het volgende:
[..]
Die van 10 euro?
Daar heb ik er ook net 2 van ontvangen
Ze zijn verschillend bij mij. Ga nu foto's regelen.
edit: Doe je wel dat beugeltje eerst open en dan de flip?
Bij mij staat er The item (RB055099870HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 30-Sep-2009.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat "was posted on 25-Sep-2009" letterlijk betekende is op de 25e op de post gegaan...
Zal een reviewtje plaatsen als ik ze binnenheb... Dit waren de "beste" volgens DX reviews...quote:03396 Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP
08037 Deep-Blue In-Ear Earphone with Spare Earbuds
21173 Premium Noise Isolation In-Ear Stereo Earphones with Pouch
Nee, wordt niet gekoppeld aan je bankrekening.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Kan je met moneymaker je account gebruiken als een soort chipknip, dat je bankrekening er niet aan vast zit?
Anders ga ik echt niet nog een online rekening openen, terwijl je op haast alle fatsoenlijke internationale sites met paypal kan betalen. En zeker al niet alleen voor dealperfect, want er is concurrentie zat wat dat betreft.
Het lukt me nog nietquote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef veda het volgende:
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21726
Omdat het bandje toch niet zo aanpasbaar was als ik dacht, heb ik er met een tang een schakel tussen uit 'gebroken'. Bij de sluiting zit nu een wat minder mooi stukje, maar och, daar zie je nouwelijks wat van.
Ik heb hi-res foto's van de 2 die ik nu heb en van degene die ik eerder in handen had, en ze zijn alle 3 anders.
Met rood even de verschillen omcirkeld:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OGR8I4OV.jpg (tikfout, geprint rolex logo in het midden)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-U6SYQZ6N.jpg (links: geen tikfout en geprint rolex logo, rechts geen tikfout en zilver rolex logo (is wel minder mooi ) )
Zo moet ie dus open he:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NJU4VS3F.jpg (hier zie je ook bij mijn duim dat de overgang tussen de schakels niet mooi is, daar heb ik een extra schakel er uit gebroken)
Gewoon dicht
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KIRXW74R.jpg
klipje open
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CHSMTAMW.jpg
helemaal open.
En nee, ik denk niet dat je dom bent (mocht dat zo overkomen) maar ik heb op een servicedesk gewerkt, en daar heb ik heel slimme mensen ook domme dingen zien doenHopelijk heb je er wat aan.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23509
Ik heb mijn NDSI rumble pack ook ontvangen. Schroefje er uit, voorkantje van het ding af, en in de gewone NDS gepropt:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QFKTGPZY.jpg
Werkt perfect(met need for speed getest)
Veel beter dan dit kan ik je er ook niet mee helpen.quote:
aan de binnenkant? HIj heeft een klein beugeltje aan de 6 uur kant. die gaat naar je toe open, aan de buiten kant. Als die open is kan je de grote flip open trekken.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef Semmm het volgende:
Je hebt dat ding aan de binnenkant van t bandje en dat kleine beugeltje,
Die aan de binnenkant gaat open maar er gebeurt verder niks en ik durf niet harder te duwen.
Die aan de buitenkant krijg ik met geen mogelijkheid open
Als je hem openbuigt wordt ie rap, en valt ie na een tijdje zomaar open...quote:Op woensdag 30 september 2009 17:20 schreef Semmm het volgende:
Hehe, hij is open na wat porren met een schaar![]()
Maar hij gaat wel erg moeilijk open, heb geen zin om elke keer een schaar mee te nemen als ik m'n horloge af moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |