Mijn klacht is het slappe optreden van Nederland.quote:Wat is je klacht?
Vakantiequote:Op dinsdag 29 september 2009 08:18 schreef Netsplitter het volgende:
Je mag drie maanden niet meer op je werkterrein komen??
Andere delen van Amsterdam hebben ook drugs nodig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:18 schreef Netsplitter het volgende:
Je mag drie maanden niet meer op je werkterrein komen??
Nou met alle respect hoor, maar eh...quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:17 schreef 2-0 het volgende:
[..]
Mijn klacht is het slappe optreden van Nederland.
De belachlijke wetgeving, waar de wereld ons om uitlacht.
En dat is dan nog terecht ook.
Bron? Of heeft TS het bij de snackbar gehoord?quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:11 schreef 2-0 het volgende:
Wanneer je in Amsterdam drugs dealt, en je word gepakt, oi, dan mag je daar drie maanden niet komen!!!
Doe je dat wel, moet je toch naar de rechter.
WHAT THE FUCK!
Nederland word wakker!
Wat een laf slap bagger land is het toch!
Maar daar wordt hij meteen afgeschoten door z'n rivalen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Andere delen van Amsterdam hebben ook drugs nodig.
Nieuws van een week oudquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:23 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Bron? Of heeft TS het bij de snackbar gehoord?
Ga jij de extra gevangenissen betalen??quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:25 schreef 2-0 het volgende:
Ben ik echt zo onduidelijk?
Wanneer je drugs dealt hé, zou je toch op gepakt, voorgeleid, en weg gestopt moet worden? In nederland mag je drie maanden niet op die plek komen.
Dat is mijn klacht!
Dat staat er niet, dat maak jij er van. Er staat nergens dat het verbod om in ZO te komen in plaats van andere strafmaatregelen komt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:25 schreef 2-0 het volgende:
Ben ik echt zo onduidelijk?
Wanneer je drugs dealt hé, zou je toch op gepakt, voorgeleid, en weg gestopt moet worden? In nederland mag je drie maanden niet op die plek komen.
Dat is mijn klacht!
Misschien moet je niet zo snel conclusies trekken en gewoon je eigen stuk iets beter lezenquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:41 schreef 2-0 het volgende:
Gezien de reacties, is dit dus het gemiddelde slappe nivo van Nedeland.....
Waarom slap? Prima maatregel, echter nog wat soft. Wat mij betreft flikkeren ze elke dealer een paar jaartjes in het gevang. Da's helemaal niet zo verkeerd voor ventjes als jij hoor. Lekker je zeepje laten vallen, en dan, hmmm.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:41 schreef 2-0 het volgende:
Gezien de reacties, is dit dus het gemiddelde slappe nivo van Nedeland.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |