abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:37:42 #1
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73201660
Op Telegraaf.nl staat vanochtend dit bericht.
quote:
Rechterhand oplichter Van den Berg gevlucht
door Pieter Buss
AMSTERDAM - Het lijkt er sterk op dat wonderbelegger René van den Berg minstens een van zijn directe zakenvrienden in zijn val heeft meegesleurd.

Drie jaar na zijn ontmaskering en de daaropvolgende celstraf wordt nu ook vertrouwenspersoon en verondersteld rechterhand Henk van H. (46) verdacht van grootschalige oplichting.

Volgens gegevens van de curatoren heeft hij bij minstens 55 deelnemers in totaal zo'n 4,5 miljoen euro verduisterd. De kans dat zij hun geld ooit terug krijgen, is vrijwel nihil: Van H. is zowel privé als zakelijk failliet verklaard.

De zaak kwam aan het rollen nadat de fiscale opsporingsdienst FIOD/ECD vorig jaar maart een inval deed in het accountantskantoor A. en het woonhuis van de bedrijfsdirecteur in Zeewolde. Daarbij werd beslag gelegd op de administratie en de computers. In een later stadium zijn ook kunstwerken en een BMW X5 weggehaald en is beslag gelegd op zijn huis.

Twee gedupeerden die met deze krant spraken, vermoeden dat de verdwenen miljoenen nog maar het topje van de ijsberg zijn en dat veel slachtoffers uit schaamte nog niets van zich hebben laten horen of met zwart geld hebben geïnvesteerd.
Kan iemand mij ergens aanwijzen, waar in dit bericht wordt beschreven wat de kop ervan zegt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:50:31 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_73201716
"De verdwenen miljoenen lijkt me een aanleiding voor de titel.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_73201841
Nova was gister ook een voorbeeld van waardeoze journalistiek. Baseerde het hele programma op anonieme bronnen zodat de beklaagde niet eens kon reageren. Ik had meer verwacht
pi_73202643
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:07 schreef TheFrankey het volgende:
Nova was gister ook een voorbeeld van waardeoze journalistiek. Baseerde het hele programma op anonieme bronnen zodat de beklaagde niet eens kon reageren. Ik had meer verwacht
Wat een onzin het gaat over de DSB bank. De dsb bank had wel de mogelijkheid gehad om te reageren, maar men wou niet omdat er anonieme ex medewerkers hun beschuldigen. Als de ex medewerkers wel bekend waren is het ook niet zeker dat dsb zou gereageerd hebben. Wanneer ik een exmedwerker zou zijn ook niet graag landelijk bekend worden om bij zo'n oplichtersclub gewerkt te hebben.
pi_73203708
Bagger verwijderd.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_73204153
Onderaan staat: "Lees verder in de Telegraaf of de Telegraaf-i".
pi_73204483
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:35 schreef Wouter1989 het volgende:
Onderaan staat: "Lees verder in de Telegraaf of de Telegraaf-i".
Yup. Pagina 8. Veel plezier verder met deze 'waardeloze journalistiek'-topic.

Laten we het maar op een waardeloos topic houden.
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:53:19 #8
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_73204552
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Yup. Pagina 8. Veel plezier verder met deze 'waardeloze journalistiek'-topic.

Laten we het maar op een waardeloos topic houden.
Dan nog is het slecht wanneer de kop niet de lading dekt die eronder staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')