TV en radio helemaal uit is sowieso overdreven, je kan ook even in de gang gaan bellen of zo als het muisstil moet zijn. En iemand storen tijdens een telefoon gesprek is afhankelijk van de situatie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 03:14 schreef Zeitgeist het volgende:
TV en radio stil is misschien overdreven, maar het is wel heel asociaal als je iemand stoort tijdens een telefoon gesprek. Tenzij het natuurlijk ter assistentie is.
Iemand niet storen tijdens een gesprek heet ook wel "fatsoen". Ongeacht waar het gesprek over gaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:51 schreef star_gazer het volgende:
de telefoon rinkelt! Echt irritant is dat, die lui die zich echt als een soort autisten op hun telefoongesprek storten en niet meer voor de buitenwereld bereikbaar zijn. Voor wat-dan-ook. Voorbeeld: je wilt nog even iets doorgeven aan degene met wie gebeld wordt. Zodra je lippen ook maar een millimeter van elkaar verwijderd zijn, draait de beller weg en is het "SSSSSSSSSST". Alsof dat gesprekje het belangrijkste op de hele wereld is en hij of zij de enige is die nog iets aan de beller te melden heeft. Alsof de hele wereld stopt met draaien zodra je op 'beantwoorden' drukt. De TV moet op fluisterstand, je mag niet meer met elkaar praten en de radio moet op 0, want "IK BEN AAN HET BELLEN".
Klacht: mensen bij wie het brein zichzelf uitschakelt zodra ze gebeld worden.
EEEENSCH!quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:07 schreef Darkestrah het volgende:
Mensen die tegen me gaan praten als ik aan de telefoon ben.Wacht dan even.
Kut TS.
naar mijn menig zijn dat gewoon alleen mannen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:51 schreef star_gazer het volgende:
de telefoon rinkelt! Echt irritant is dat, die lui die zich echt als een soort autisten op hun telefoongesprek storten en niet meer voor de buitenwereld bereikbaar zijn. Voor wat-dan-ook. Voorbeeld: je wilt nog even iets doorgeven aan degene met wie gebeld wordt. Zodra je lippen ook maar een millimeter van elkaar verwijderd zijn, draait de beller weg en is het "SSSSSSSSSST". Alsof dat gesprekje het belangrijkste op de hele wereld is en hij of zij de enige is die nog iets aan de beller te melden heeft. Alsof de hele wereld stopt met draaien zodra je op 'beantwoorden' drukt. De TV moet op fluisterstand, je mag niet meer met elkaar praten en de radio moet op 0, want "IK BEN AAN HET BELLEN".
Klacht: mensen bij wie het brein zichzelf uitschakelt zodra ze gebeld worden.
Eh, dan ben ik benieuwd met wat voor homofieltjes jij omgaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
naar mijn menig zijn dat gewoon alleen mannen!
Of je loopt even naar een andere plekquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:11 schreef MrDrako het volgende:
Mensen die met een flink volume tegen me aan gaan lopen ratelen als ik aan het bellen ben zijn kk irritant
Ben een kerel, vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk, ik probeer dan van beide wat op te vangen met als gevolg dat ik geen van beide versta. wacht gewoon even totdat ik die kut telefoon neer heb gelegd ofzo, lompe boeren
Fatsoen??quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Iemand niet storen tijdens een gesprek heet ook wel "fatsoen". Ongeacht waar het gesprek over gaat.
Draai het eens om: Wie ben jij om te bepalen dat jij belangrijker bent dan de persoon aan de andere kant van die telefoonlijn?
Hier stopte ik met lezen want de telefoon ging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:51 schreef star_gazer het volgende:
de telefoon rinkelt! Echt irritant is dat, die lui die zich echt als een soort autisten op hun telefoongesprek storten en niet meer voor de buitenwereld bereikbaar zijn. Voor wat-dan-ook. Voorbeeld: je wilt nog even iets doorgeven aan degene met wie gebeld wordt. Zodra je lippen ook maar een millimeter van elkaar verwijderd zijn, draait de bell-
Ja, zoiets haat ik ook, of als je plots begint te praten als het weer wordt uitgezonden en de kijker het nog maar 2x gezien heeft en 4x gehoord heeft op de radioquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:14 schreef Aestivate het volgende:
Terechte herkenbare klacht. Dergelijke taferelen doen zich soms ook voor als mensen het journaal op de radio willen horen (elk uur dezelfde berichten + ze hebben het die dag al 4x gehoord) of als mensen een slecht Nederlands gesproken programma op tv willen volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |