Van mevrouw Christy Gauchquote:I really thanks for your good respond to me so kindly get back to me with the last price that you have in mind to sell the item for me and i will also like to know the condition of the item and don't forget to remove the item from marktplaats right now because i really need the item and i don't want anybody to bid on it.
Hope to read from you immediately
Regards...
Van mevrouw Rachel Hughesquote:I really thanks for your good respond to me so kindly get back to me with the last price that you have in mind to sell the item for me and i will also like to know the condition of the item so we can talk about the payment.
Hope to read from you immediately
Regards...
Van meneer Demmy Jooquote:I'm interested in your phone.how much do you want to sell the it for me,and i will like to know the condition.please email me back now i need your quick response.
Regards...
Klacht 1: Waarom falen alle Nigerianen, en zitten 90% van de Nigerianen achter de computer opzoek naar mensen die ze kunnen oplichten? Ook al falen ze zo hard. En volgens mij bestaat het nationale inkomen van Nigeria alleen maar uit Oplichting.quote:I really thanks for your respond to me so kindly get back to me in English with the last price and i will also like to know the condition of the item so we can talk about the payment.And i need your reply with your email address.
Regards...
quote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef Hetiszover het volgende:
Namens KLB mag ik dit topic nomineren voor het onorigineelste topic van 2009. De jury roemt onder meer het onderwerp, de kutklacht en de saaie OP van TS als pluspunten. De prijs -een Betonnen Huillach Emoticon- is af te halen in FB.
Dit is de Klaag sectie van FOK, dus houd je bek stinkhoerquote:Op maandag 28 september 2009 23:57 schreef Hetiszover het volgende:
Namens KLB mag ik dit topic nomineren voor het onorigineelste topic van 2009. De jury roemt onder meer het onderwerp, de kutklacht en de saaie OP van TS als pluspunten. De prijs -een Betonnen Huillach Emoticon- is af te halen in FB.
XD XD XDquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef Raznet het volgende:
http://www.thescambaiter.com/forum/showthread.php?t=109
xD
xDxDxDxDquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef Raznet het volgende:
xD
zoiezoquote:
Het is een feit, kijk maar eens in de geschiedenis boeken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zo dat was niet grappig xD
sowieso zowiezo
Mensen die serieus geld over maken, verdienen het ook een beetje, idioten!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:31 schreef jxbe84 het volgende:
Deze man verliest 31 miljoen $ alles wat ie had....
Hij gaat met een australisch programma verhaal halen en krijgt hulp van het leger/politie...
Je krijgt alleen wel de halve bevolking achter je aan als je verhaal gaat halen zoals te zien is in het filmpje
het is niet bepaald slim nee 16 jr langquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:37 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Mensen die serieus geld over maken, verdienen het ook een beetje, idioten!
failquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:11 schreef Raznet het volgende:
[..]
Het is een feit, kijk maar eens in de geschiedenis boeken.
Geen enkele zwarte man heeft ooit wat uitgevonden.
En ze werden altijd als proefkonijnen of slaven gebruikt.
Ook wel logisch want als je naar de status van Afrika nu kijkt
en vroeger toen er nog apartheid was. Dan zie je wel een HEEL
groot verschil![]()
Zijn hier ook wel wat topics geweest over dat tijdsverdrijf, met Armageddon die scamnegers bezighieldquote:
In die film kwamen er zo slecht vanaf die de film is verboden in Nigeria.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
Stuur ze gewoon dit terug:
[ afbeelding ]
Ze kunnen gewoon niet tegen de waarheid.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:47 schreef DiRadical het volgende:
[..]
In die film kwamen er zo slecht vanaf die de film is verboden in Nigeria.
Weet niet wat je lult maar de helft van wat je daar neer zet is uitgevonden door blanke mensen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:40 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
fail
verkeerslichten
gasmasker
schoenmaakmachine
gloeidraad
X-ray spectrometer
vouwstoel
en nog meer
En het ontvoeren van mensen uit de olieindustrie natuurlijk. Want zelfs het feit dat er een enorme hoeveelheid olie in de grond zit heeft die josti's daar niet geholpen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:19 schreef Igen het volgende:
Ongelofelijk. Al twee positieve voorbeelden van Nigerianen in dit topic.
Tot nu toe ken ik Nigerianen alleen maar van:
- Mensen op internet oplichten
- In Zuid-Afrika willekeurige mensen verkrachten en zo met HIV besmetten
- In de Bijlmer drugs produceren en bij een politie-inval van 9 hoog uit het raam springen
Niet echt om blij van te worden.
Geniaal!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef Raznet het volgende:
xD
Blijft grappig.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:02 schreef Raznet het volgende:
xD
Deze is ook geniaal:quote:
Het is daar dan ook een corrupte teringbende.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
En het ontvoeren van mensen uit de olieindustrie natuurlijk. Want zelfs het feit dat er een enorme hoeveelheid olie in de grond zit heeft die josti's daar niet geholpen.
Corruptie komt ook niet aanwaaien. Dat doen de Nigerianen zelf, en in werkelijk alle lagen van de samenleving.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is daar dan ook een corrupte teringbende.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Tijjani Babangida
[ afbeelding ]
Held
BABA!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb één keer een Nigeriaan gesproken en dat was een held. Het was deze:
[ afbeelding ]
Yup, een Nigeriaanse vriend van mij heeft me genoeg verhalen verteld over zijn bloedeigen familie die van zijn vader steelt. En dan gaat het om benzine uit de generator, etenswaren, electronica en dergelijke. Eigenlijk is het gewoon sneu.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Corruptie komt ook niet aanwaaien. Dat doen de Nigerianen zelf, en in werkelijk alle lagen van de samenleving.
En toen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zag in de bibliotheek ooit een man met een Oxford woordenboek, achter een computer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |