maar maar maar maar..... dat zou ik kunnen doen maar ik ben zo;n mietje die als ie zich niet op zn gemak voelt zijn anusje niet open kan zetten.. snapje?quote:
Bang voor een beetje wietlucht?quote:Op maandag 28 september 2009 23:51 schreef Impulsief het volgende:
[..]
maar maar maar maar..... dat zou ik kunnen doen maar ik ben zo;n mietje die als ie zich niet op zn gemak voelt zijn anusje niet open kan zetten.. snapje?
vandaag heb ik met jaap buiten gespeeld. we deden schommelen. het was heel leul. ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas en ze heet janneke. ze is mijn jufrouw. volgend jaar ga ik naar groep 7 daar heb ik zin in. vandaag aten we spaghetti dat is mijn lievelingseten. nu ga ik slapen want ik ben moe tot morgen lief dagboekquote:
ps: papa zat vandaag weer aan mequote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef Impulsief het volgende:
[..]
vandaag heb ik met jaap buiten gespeeld. we deden schommelen. het was heel leul. ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas en ze heet janneke. ze is mijn jufrouw. volgend jaar ga ik naar groep 7 daar heb ik zin in. vandaag aten we spaghetti dat is mijn lievelingseten. nu ga ik slapen want ik ben moe tot morgen lief dagboek
quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef Dennitaj het volgende:
Ik zou gewoon bij die huisgenoot (die heeft lopen blowen op de wc) in zijn bed schijten... Blowen doet hij maar op zijn eigen kamer, en dan schijt jij voortaan gewoon in de wc...
Dat moet je hem duidelijk maken...
die jongen is toevallig ook nog een pool kun je nagaan. echt bah. hij had vanochtend ook onder de douche lopen zeiken en toen kon ik niet douchen maar ik moest wel naar college dus toen wasi k nog niet schoon... kun je het je voorstellen?quote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef Dennitaj het volgende:
Ik zou gewoon bij die huisgenoot (die heeft lopen blowen op de wc) in zijn bed schijten... Blowen doet hij maar op zijn eigen kamer, en dan schijt jij voortaan gewoon in de wc...
Meesterlijkquote:Op maandag 28 september 2009 23:53 schreef Dennitaj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |