Volgens mij wel.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Wat was de naam ook alweer? Veskander?
Er gaat er 1 dood en er is gelijk ophef over. Is er al bekend of ze niet al ziek was, of antibiotica slikt of wat dan ook? Want dan werkt het averechts.quote:
Yesquote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Yup.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef reetveter het volgende:
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.quote:Op maandag 28 september 2009 23:41 schreef DeLuna het volgende:
NEE!! Het is 1676. De telling loop al verkeerd. Er is namelijk 2 keer 1673 geweest. Zo komen we er nooit meer vanaf
En z'n haar is geverfd.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt nog steeds foto's in dezelfde pose
Ik herinner me een 76, 212, 234,445quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.
En hij begint een beetje te kalen.quote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt nog steeds foto's in dezelfde pose
En te verven.quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hij begint een beetje te kalen.
Ik ben nou juist iemand van de telling en jaargang enzoooooquote:Op maandag 28 september 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de telling al heel lang al niet meer klopt en er dus alleen voor de sier is.
WAAROM ZEI JE DAN NIKS?quote:Op maandag 28 september 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
IK DACHT DUS DAT IK HEM LAATST ZO IN LEIDEN NABIJ HET UMC ZAG!
quote:ratis GGD-waterflesjes
De GGD wil de overstap van de basisschooltijd naar het voortgezet onderwijs ook benutten door ouders van twaalfjarigen te bereiken met de boodschap 'Géén alcohol < 16 jaar'. Dit gebeurt in het kader van het regionale project ‘Samen aan de slag tegen riskant alcoholgebruik jongeren in de Gooi en Vechtstreek’. Alle basisscholen in de regio zijn benaderd met de vraag of zij voor de avond van de afscheidsmusical gratis waterflesjes van de GGD willen ontvangen. Veel scholen maken gebruik van het aanbod Water is Cool. Géén alcohol onder de 16!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |