Waarom kan ik die demo nog niet vinden op PSN en XBL?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hier zoute magnetronpopcorn en kroepoek!!!
De Kok zit nu de meest legendarische demo OOIT te spelen..
BRUUUTAAAAAALLLLLL -wait for it-
Heb ik beidequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Anders ik wel!
En bier... en sigaretten... (damn!)
Ik wil je wel bijles gevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Poit het volgende:
ik drink geen bier...
Gaat me trouwens een partij goed af! straks moet ik opnieuw leren drinken!
Because you're not worthyquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waarom kan ik die demo nog niet vinden op PSN en XBL?
Schiet eens op dan!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Nebo het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 7 van seizoen 3 Poitje
Date!quote:
Ik ook, maar ik drink niet (okay, bijna niet) doordeweeks en zeker niet thuis.quote:
Truste kerel!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik drink niet (okay, bijna niet) doordeweeks en zeker niet thuis.
Roken doe ik euh... (afgezien van gisteren, het afgelopen weekend en een paar weken terug een weekend) al ruim een jaar niet meer...![]()
Maar ik heb bier in de koelkast (Heineken Magnum fles en een Chouffe fles 0,75 liter) en 3 halve pakjes Lucky Strike in een kastje.
Maar ik ben sterk... ik ga nu naar bed!![]()
Trusten!![]()
Jij ook knuffelnegert!quote:
Amerikaanse xbox store heeft hem wel, ik heb hem via zo'n shared PSN account die inmiddels niet meer werkt...quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus hoe kom je er aan ik moet die demo hebben
Stoppen met roken is al lastig, maar met luckies in huis al helemaal, respectah!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik drink niet (okay, bijna niet) doordeweeks en zeker niet thuis.
Roken doe ik euh... (afgezien van gisteren, het afgelopen weekend en een paar weken terug een weekend) al ruim een jaar niet meer...![]()
Maar ik heb bier in de koelkast (Heineken Magnum fles en een Chouffe fles 0,75 liter) en 3 halve pakjes Lucky Strike in een kastje.
Maar ik ben sterk... ik ga nu naar bed!![]()
Trusten!![]()
Had alleen amerikaanse PSN, europese PSN en europese XBL gecheckt. Voor amerikaanse PSN heb je meteen weer gold nodig voor de demoquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Amerikaanse xbox store heeft hem wel, ik heb hem via zo'n shared PSN account die inmiddels niet meer werkt...
Lowlands, pauperfeest was dat zeg..quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Stoppen met roken is al lastig, maar met luckies in huis al helemaal, respectah!
Ik was een maand gestopt, toen op lowlands 7pakjes er doorheen, en nu rook ik weermaar wel een stuk minder als daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
kut xboxquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Had alleen amerikaanse PSN, europese PSN en europese XBL gecheckt. Voor amerikaanse PSN heb je meteen weer gold nodig voor de demo
ik ookquote:
Rock n Rollquote:Op woensdag 30 september 2009 00:03 schreef RitseB het volgende:
Echte mannen zijn nu nog op
En 1 van de Turtles heet Leonardo!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
Let's ROCK! and RIDE!!!!
[ afbeelding ]
1 van die units heet Lenny!!!
Leo is een mietje!!quote:Op woensdag 30 september 2009 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En 1 van de Turtles heet Leonardo!!!
Damn wat ben ik een baas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |