Lekker.quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:18 schreef Xiance het volgende:
* Xiance serveert koffie, thee, jus melk, krentebollen, witte en bruine bolletjes, zoet beleg, kaas en vleeswaar
Amores Perros - 21 Grams - Babel (ook al zijn de laatste 2 engelstalig, wel een spaanse regisseur)quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spaanstalige muziek is niet echt mn ding geloof ik en films? welke zijn het kijken waard?
Echt he? Vreselijk. Zo'n aansteker-in-de-lucht André Hazes nummerquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:
Wat is dat nieuwe nummer van Anouk een enorm zeiknummer
la male education vergeten ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amores Perros - 21 Grams - Babel (ook al zijn de laatste 2 engelstalig, wel een spaanse regisseur)
Y tu mama tambien
20 centimetros
Habla con ella
Volver
Abre los ojos
Atame
Los amantes del circulo polar
Todo sobre mi madre
Lucia y el sexo
En in de andere hand het onafscheidelijke glas bierquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Vreselijk. Zo'n aansteker-in-de-lucht André Hazes nummer
Ow oopsquote:
Maar dat wil niet zeggen dat ik ANouk opgeef hoor!quote:
Blijkbaar heeft dat van man wisselen een negatieve invloed op haar carriere en reportoirequote:Op dinsdag 29 september 2009 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik ANouk opgeef hoor!
Alhoewel de vorige cd ook al van die vreselijke meedeinnummers ha.d...
Is ze wel dat verschrikkelijke hoge stemmetje kwijt? (Whatever you do babe, don;t you knoohooooow....zoiets)
Teveel seks gehad, waarschijnlijk. Ze schijnt om de dag seks te moeten hebben, anders is ze niet te genietenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft dat van man wisselen een negatieve invloed op haar carriere en reportoire
Maar live is ze nog steeds erg goed, dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft dat van man wisselen een negatieve invloed op haar carriere en reportoire
volgens mij zonder sex ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Teveel seks gehad, waarschijnlijk. Ze schijnt om de dag seks te moeten hebben, anders is ze niet te genieten
Jij moet Lars & The Real Girl kijken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/dare/
Die wil ik wel zien.
Ik ook niet van haar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zonder sex ook niet![]()
maar ik ben dan ook geen fan van haar
Het is je vergeven en ik heb je lijst ook gezien en ben het wel met je eenschquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow oops
Zag hem zo snel niet in de kast staan.
Hij zal wel uit de kast zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |