Stoephoer!quote:
Maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dichtquote:
Dat ranzige uitgekauwde nummer laat me nog steeds een beetje trots zijn op Brabantquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht
ga maar in je nakie over straat rennen of in je arm krassenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:14 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil aandacht.
Een combi van die twee zorgt ook wel voor een mooie show.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga maar in je nakie over straat rennen of in je arm krassen![]()
Alsof ik beide nog nooit deedquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga maar in je nakie over straat rennen of in je arm krassen![]()
zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alsof ik beide nog nooit deed
en nog nooit voelde dat wat ik deed zo dicht bij wat mijn levensdoel wasquote:Op maandag 28 september 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat waren botten.
Silence you Human Throne!
jij denkt dat ik automutileer en naaktloop?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je me niet echt de indrukt heb gewekt dat het me wel zou moeten verbazen
nee niet constantquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jij denkt dat ik automutileer en naaktloop?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit naakt over straat gelopen. En ook mezelf nog nooit echt opzettelijk iets aangedaan.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee hoor, doelde meer in de richting van ooit eens gedaan
ikke welquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit naakt over straat gelopen. En ook mezelf nog nooit echt opzettelijk iets aangedaan.
Buenas noches wapoquote:
morgen nieuwe dag met nieuwe kansenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik slaak een diepe zucht om deze avond.
the 60'squote:Op dinsdag 29 september 2009 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
beiden...
wilde haren, wilde jaren
nu alweer vergeten? = Guapoquote:
Amenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
De dingen eindigen niet in een avond.
Ik ben de liefdesbaby van Bennie Hill en Mary Servaesquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben de liefdesbaby van Bennie Hill en Mary Servaes
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nu alweer vergeten? = Guapo
Slaapsequote:Op dinsdag 29 september 2009 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen. Hoop dat het een keertje goed lukt.
wanneer ga je spaanstalige muziek luisteren yuri :-) wanneer ga je spaanse films kijken yuri ;-)quote:
spaanstalige muziek is niet echt mn ding geloof ik en films? welke zijn het kijken waard?quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wanneer ga je spaanstalige muziek luisteren yuri :-) wanneer ga je spaanse films kijken yuri ;-)
dat hijo de la luna van je was geen chinees hequote:Op dinsdag 29 september 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spaanstalige muziek is niet echt mn ding geloof ik en films? welke zijn het kijken waard?
Niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat hijo de la luna van je was geen chinees he![]()
daar schiet ik veel me opquote:kan denk ik wel iets vinden maar kweet niet precies wat je smaak is;-)
kijken waard eh pff veel heel veel.
sletje?quote:
jawel, ik ga zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sletje?![]()
![]()
sup bitch, moet je niet naar je nest? heb je geen school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |