ikke welquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit naakt over straat gelopen. En ook mezelf nog nooit echt opzettelijk iets aangedaan.
Buenas noches wapoquote:
morgen nieuwe dag met nieuwe kansenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik slaak een diepe zucht om deze avond.
the 60'squote:Op dinsdag 29 september 2009 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
beiden...
wilde haren, wilde jaren
nu alweer vergeten? = Guapoquote:
Amenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
De dingen eindigen niet in een avond.
Ik ben de liefdesbaby van Bennie Hill en Mary Servaesquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben de liefdesbaby van Bennie Hill en Mary Servaes
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nu alweer vergeten? = Guapo
Slaapsequote:Op dinsdag 29 september 2009 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen. Hoop dat het een keertje goed lukt.
wanneer ga je spaanstalige muziek luisteren yuri :-) wanneer ga je spaanse films kijken yuri ;-)quote:
spaanstalige muziek is niet echt mn ding geloof ik en films? welke zijn het kijken waard?quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wanneer ga je spaanstalige muziek luisteren yuri :-) wanneer ga je spaanse films kijken yuri ;-)
dat hijo de la luna van je was geen chinees hequote:Op dinsdag 29 september 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spaanstalige muziek is niet echt mn ding geloof ik en films? welke zijn het kijken waard?
Niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat hijo de la luna van je was geen chinees he![]()
daar schiet ik veel me opquote:kan denk ik wel iets vinden maar kweet niet precies wat je smaak is;-)
kijken waard eh pff veel heel veel.
sletje?quote:
jawel, ik ga zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sletje?![]()
![]()
sup bitch, moet je niet naar je nest? heb je geen school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |