Stoephoer!quote:
Maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dichtquote:
Dat ranzige uitgekauwde nummer laat me nog steeds een beetje trots zijn op Brabantquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht
ga maar in je nakie over straat rennen of in je arm krassenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:14 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil aandacht.
Een combi van die twee zorgt ook wel voor een mooie show.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga maar in je nakie over straat rennen of in je arm krassen![]()
Alsof ik beide nog nooit deedquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga maar in je nakie over straat rennen of in je arm krassen![]()
zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alsof ik beide nog nooit deed
en nog nooit voelde dat wat ik deed zo dicht bij wat mijn levensdoel wasquote:Op maandag 28 september 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat waren botten.
Silence you Human Throne!
jij denkt dat ik automutileer en naaktloop?quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je me niet echt de indrukt heb gewekt dat het me wel zou moeten verbazen
nee niet constantquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jij denkt dat ik automutileer en naaktloop?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit naakt over straat gelopen. En ook mezelf nog nooit echt opzettelijk iets aangedaan.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee hoor, doelde meer in de richting van ooit eens gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |