Een toque.quote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, cup.Schelpje zullen ze het niet noemen idd...
Een pop?!quote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik heb net ook gejankt, om een pop.
Een hele mooie film over een jongen die waanbeelden heeft en die een real-doll als vriendin heeft. Heel absurd uitgangspunt wat in 't begin hilarisch werkt maar later echt super ontroerend isquote:Op maandag 28 september 2009 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een pop?!Wat zei hij dan: "Wanna playyy...?"
Of zit ik nu weer grapjes te maken over iets dat dan natuurlijk weer bloedserieus blijkt te zijn...
Dat krijgen die AMerikanen hun strot niet uit neequote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schelpje is niet mannelijk genoeg.quote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een pop?!Wat zei hij dan: "Wanna playyy...?"
Of zit ik nu weer grapjes te maken over iets dat dan natuurlijk weer bloedserieus blijkt te zijn...
Schelpje doet me denken aan.........quote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Schelpje is niet mannelijk genoeg.
Wat een eng misvormd handje heeft ze opeens.quote:Op maandag 28 september 2009 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schelpje doet me denken aan.........
[ afbeelding ]
"Kut, ik ben m'n schelpje vergeten!"quote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Schelpje is niet mannelijk genoeg.
Lekker zachtquote:Op maandag 28 september 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Of je jockstrap van bont
ik heb uitgebreidt gevoeld hoe hard dat bipsje is afgelopen zaterdag meesterquote:Op maandag 28 september 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb best een bipsje tegenwoordig!
Dat waren botten.quote:Op maandag 28 september 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb uitgebreidt gevoeld hoe hard dat bipsje is afgelopen zaterdag meester
Mijn hele dag was kut omdat ik je niet gespot had vanochtend.quote:Op maandag 28 september 2009 23:46 schreef Steve het volgende:
Dat accent in Het wapen van Geldrop (nu op Nederland 2).Wat slecht.
Volgende week weer een kans.quote:Op maandag 28 september 2009 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn hele dag was kut omdat ik je niet gespot had vanochtend.
Kedeng kedeng.quote:Op maandag 28 september 2009 23:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgende week weer een kans.
Dizer zat in dezelfde trein als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |