quote:Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het!
Als iemand nou eens iets leuks over me zegt, kan ik dat erbij zetten in mn sig
quote:Op maandag 28 september 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JaniesBrownie is een hele toffe en aardige user en bovendien ook nog eens een MILF!!
Janies? Ik zeg: DOEN!
JB
quote:
quote:
Ik kijk vanavond naar Star Trekquote:
Ik denk dat de sociale dienst al dicht is hoor, kom morgen maar terug voor je uitkeringquote:
Toch hopelijk niet die ripoff met Zylar he.quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond naar Star Trek
Sylar bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch hopelijk niet die ripoff met Zylar he.
Gejat van GERS!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef Hetiszover het volgende:
JaniesBrownie is het magnum opus van de mensheid. (gejat van gers maar toch)
Nee, Zachary Quinto.quote:
Dunno, ik doel op die van 2009quote:
Ja jij welquote:
Ik wil hem eigenlijk ook wel zien, maar alleen om het feit dat het een J.J. Abrams productie is.quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dunno, ik doel op die van 2009
quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja jij wel
Kanker middelbare school, ik verveel me de pleuris. Ik heb het nu even helemaal gehad. Ik wil verdomme doen wat ik leuk vind en ik wil niet iedere avond saai thuis zitten.
Godverrrrr
nee de sociteit met geile studentjesquote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat de sociale dienst al dicht is hoor, kom morgen maar terug voor je uitkering
Ik ga naar bedde tv kijken, doei vuile poepkaukasiėrs!
JB topic.quote:
Ik heb even een soort inzinking. KKschoolquote:
Ja alsof ik dat weetquote:Op maandag 28 september 2009 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Hey, hallow. De TT klopt niet. Het is 1675. Omdat de vorige keer ookal niet klopte
Hhhmmm ik ruik jaloeziequote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gejat van GERS!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Ik ben het fucking magnum opus en dat heb je gejat van IQM!
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |