quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:54 schreef Aisumasen het volgende:
Oh, ik bedoelde dat de OOR-advertentie exact dezelfde Live Nation-advertentie was als in de Lowlands-krant, dus met deze foto. Benieuwd welke er op die poster stond dan.
Weeral een nieuwe 'secret door', ditmaal van de Oakland gigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:05 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe 'secret door' met een snippet van "Sketchead"!
Dus ik hopen op de Cornerstone clip dus, was 'm nietquote:ArcticMonkeys 'Cornerstone' Pre-Order now live http://www.arcticmonkeys.com - Plus new clip in hidden video player.
De cornerstone clip komt vanavond pas, om 1 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef AMDB het volgende:
Ik las de Twitter, en daar stond:
[..]
Dus ik hopen op de Cornerstone clip dus, was 'm nietWel tof clipje verder hoor.
Serieus? Om 1 uur staat hij dus in HQ online? Nicequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Aisumasen het volgende:
Ze gooien 'em zelf gelijk online hè. Staat vast al klaar.
Hou op over opblijven, straks krijg je mij ook nog zoverquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Om 1 uur staat hij dus in HQ online? Nice![]()
jij blijft ook wel op, zeker?
Haha, gewoon doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hou op over opblijven, straks krijg je mij ook nog zover![]()
Dat kan ik niet beloven, natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Om 1 uur staat hij dus in HQ online? Nice![]()
jij blijft ook wel op, zeker?
Hmm, oké. Nu ja er zal vast wel een toffe fan zijn die het op youtube zet in dat geval.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, natuurlijk. Misschien drukt Big Nige himself morgenmiddag pas op een knopje
.
Moet....vroeg....opstaan.....maar.....moet.....clip......zien!
Nu ik hem nog eens bekijk vind ik wel dat het langs de ene kant wel iets humoristisch en verrassend heeft, maar langs de andere kant is het gewoon jammer dat je enkel Alex ziet zingen voor een wit scherm, er had meer mee gedaan kunnen worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:00 schreef Aisumasen het volgende:
ROFL!! Geniaal! Totaal onverwachts
! Het budget was zeker op na "Crying Lightning"
.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:00 schreef Aisumasen het volgende:
Het budget was zeker op na "Crying Lightning".
En dat is nu juist de grapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nu ik hem nog eens bekijk vind ik wel dat het langs de ene kant wel iets humoristisch en verrassend heeft, maar langs de andere kant is het gewoon jammer dat je enkel Alex ziet zingen voor een wit scherm, er had meer mee gedaan kunnen worden.
Zelfde regisseur als Crying Lightning en Standing Next To Me én de Apollo DVDquote:Official Video - Arctic Monkeys - Cornerstone. Released on Monday 16th November 2009 via Domino Records. Directed by Richard Ayaode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |