Zo valt mij het nu pas op dat John Ashton ook keys deed bij LSPquote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Arn0 het volgende:
Nog nooit gehoord, maar vind het origineel toch wel wat beter om eerlijk te zijn.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Zo valt mij het nu pas op dat John Ashton ook keys deed bij LSP![]()
Onzin, zo lastig is ie ook weer nietquote:Op maandag 28 september 2009 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
Nick kan die virtuoze basslijnen niet spelen.
In Paradiso was het beter dan op Electric Promsquote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Arn0 het volgende:
Nog nooit gehoord, maar vind het origineel toch wel wat beter om eerlijk te zijn.
Dank voor het opstaan vanochtendquote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Arn0 het volgende:
Als er iemand wilt dat ik de CD101 sessie op youtube gooi, dan moet je het maar zeggen overigens
Geen probleemquote:
Ik nu ook vandaag, dankje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:49 schreef Haunter het volgende:
Ik heb elke dag zowat de zin "I was biting the timezone" in mijn hoofd. Nu weer.
Ja, graag! Alvast bedanktquote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Arn0 het volgende:
Als er iemand wilt dat ik de CD101 sessie op youtube gooi, dan moet je het maar zeggen overigens
Hij ging wel eens mis, maar wat vooral opvalt is dat die enorme variatie van de originele baslijn in de verses is vervangen door een herhaling van een stuk of 4 noten.quote:Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Aisumasen het volgende:
Grappig dat je het zegt, na afloop van het optreden in Brussel, waar ze de cover voor het eerst deden, sprak ik daarover met James Ford en John Ashton. Zelf waren ze alles behalve tevreden met hun performance van de cover, vooral omdat de baspartij vaak mis ging. Wel vond ik dat het later in de tour stukken beter ging.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:22 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij ben ik nog wel één van de weinige die niet zoveel heeft met My Propeller. Als ik hoor dat mensen een bepaalt nummer minder vinden dan is het Dangerous Animals. Dat nummer vind ik zelf helemaal geweldig. Vooral het 2e couplet heeft een geweldige sfeer.
Potion Approaching begint misschien ook wel één van m'n favo's te worden.
ik houd me ook aanbevolen voor DLL akoestisch.. Waar halen jullie de tijd vandaan om elke keer weer te luisteren:)quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:11 schreef AMDB het volgende:
Als iemand DLL akoestisch voor mij heeft, zou dat fijn zijn (niet YouTube). Heb zelf nog geen enkele keer naar die laatste akoestische sessies geluisterd, 's avonds helemaal geen zin in![]()
En volgende keer weer een TT mensen!
Dat klinkt best tof.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:27 schreef Arn0 het volgende:
Geloof het of niet, maar deze DLL versie is qua kwaliteit beter dan de andere
Dan stel ik ondertussen een andere vraag: Ik vroeg mij af wat jij, als persoon die AM pas sinds kort leuk vindt, vindt van de 'oude' AM albums/liederen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Arn0 het volgende:
Even iets totaal anders, maar weet iemand of de officiële AM site een RSS feed heeft? Vind er niets van terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |