abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73196380
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Arn0 het volgende:

Nog nooit gehoord, maar vind het origineel toch wel wat beter om eerlijk te zijn.
Zo valt mij het nu pas op dat John Ashton ook keys deed bij LSP
pi_73196424
Nothing can beat The Beatles . Maar vind dit wel één van de betere Beatles-covers.
pi_73196459
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Zo valt mij het nu pas op dat John Ashton ook keys deed bij LSP
! Het was vroeger zelfs de geluidstechnicus van Arctic Monkeys.
pi_73196857
Zo ik zal er dit deel ook weer bij zijn
pi_73197431
Als er iemand wilt dat ik de CD101 sessie op youtube gooi, dan moet je het maar zeggen overigens
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_73197547
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
Nick kan die virtuoze basslijnen niet spelen.
Onzin, zo lastig is ie ook weer niet Daarbij heeft Nick zich met het laatste album echt als heel goede bassist gepresenteerd als je het mij vraagt Maar alsnog kunnen ze er beter af blijven.

Overigens was de baslijn van I Want You bij TLSP wel heel erg kut tov het origineel
pi_73197848
Zeker, Nick treedt goed op de voorgrond. Was ook om reacties uit te lokken. "Helter Skelter" zal het probleem niet worden, maar voor "Old Brown Shoe" of "Paperback Writer" moet je toch wel van goede huize komen.

Grappig dat je het zegt, na afloop van het optreden in Brussel, waar ze de cover voor het eerst deden, sprak ik daarover met James Ford en John Ashton. Zelf waren ze alles behalve tevreden met hun performance van de cover, vooral omdat de baspartij vaak mis ging. Wel vond ik dat het later in de tour stukken beter ging.
pi_73197914
Het gaat hard tegenwoordig
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_73198022
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Arn0 het volgende:

Nog nooit gehoord, maar vind het origineel toch wel wat beter om eerlijk te zijn.
In Paradiso was het beter dan op Electric Proms .
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Arn0 het volgende:
Als er iemand wilt dat ik de CD101 sessie op youtube gooi, dan moet je het maar zeggen overigens
Dank voor het opstaan vanochtend .

[ Bericht 2% gewijzigd door tim. op 28-09-2009 23:21:27 ]
Stay on my arm, you little charmer
pi_73198043
Vooral die mix van de Electric Proms is om te huilen. Dat orgel ...
pi_73198541
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef tim. het volgende:
Dank voor het opstaan vanochtend .
Geen probleem Vind het wel tof, dat recorden Denk dat ik vanaf nu elke sessie ga opnemen, zolang ik het maar op voorhand weet
  dinsdag 29 september 2009 @ 00:49:56 #37
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_73200489
Ik heb elke dag zowat de zin "I was biting the timezone" in mijn hoofd. Nu weer.
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:03:04 #38
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_73201513
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:49 schreef Haunter het volgende:
Ik heb elke dag zowat de zin "I was biting the timezone" in mijn hoofd. Nu weer.
Ik nu ook vandaag, dankje.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_73201665
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Arn0 het volgende:
Ja, graag! Alvast bedankt
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_73201886
Als iemand DLL akoestisch voor mij heeft, zou dat fijn zijn (niet YouTube). Heb zelf nog geen enkele keer naar die laatste akoestische sessies geluisterd, 's avonds helemaal geen zin in

En volgende keer weer een TT mensen!
pi_73201933
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Aisumasen het volgende:
Grappig dat je het zegt, na afloop van het optreden in Brussel, waar ze de cover voor het eerst deden, sprak ik daarover met James Ford en John Ashton. Zelf waren ze alles behalve tevreden met hun performance van de cover, vooral omdat de baspartij vaak mis ging. Wel vond ik dat het later in de tour stukken beter ging.
Hij ging wel eens mis, maar wat vooral opvalt is dat die enorme variatie van de originele baslijn in de verses is vervangen door een herhaling van een stuk of 4 noten.

Tenminste, dat vind ik In het origineel is de baslijn zó dik en hier heb je het halverwege een verse wel weer gehoord.
pi_73201975
Ik blijf me er trouwens over verbazen dat ik het album nog steeds, zonder uitzondering, minstens twee keer per dag luister. Als ik dan een oud album op zet, vind ik het soms wel jammer dat er geen echte harde, hyperactieve nummers op staan. Maar als Humbug zelf op staat heb ik daar helemaal geen moeite meer mee.

Volgens mij ben ik nog wel één van de weinige die niet zoveel heeft met My Propeller. Als ik hoor dat mensen een bepaalt nummer minder vinden dan is het Dangerous Animals. Dat nummer vind ik zelf helemaal geweldig. Vooral het 2e couplet heeft een geweldige sfeer.

Potion Approaching begint misschien ook wel één van m'n favo's te worden.
pi_73202174
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:22 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij ben ik nog wel één van de weinige die niet zoveel heeft met My Propeller. Als ik hoor dat mensen een bepaalt nummer minder vinden dan is het Dangerous Animals. Dat nummer vind ik zelf helemaal geweldig. Vooral het 2e couplet heeft een geweldige sfeer.

Potion Approaching begint misschien ook wel één van m'n favo's te worden.
Heb ik ook Vaak als ik even snel iets op wil zetten begin ik bij Crying Lightning of Dangerous Animals

En DA is echt m'n favoriete track van het album. Daar veranderd constant iets om het interessant te houden ofzo Heel, heel vet.
pi_73205048
De itunes versie van Dangerous Animals mist nog steeds het stukje in het begin.
Wel erg goeie service van Apple, heb 3 liedjes tegoed gekregen ondanks dat het niet hun fout is
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_73206690
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:11 schreef AMDB het volgende:
Als iemand DLL akoestisch voor mij heeft, zou dat fijn zijn (niet YouTube). Heb zelf nog geen enkele keer naar die laatste akoestische sessies geluisterd, 's avonds helemaal geen zin in

En volgende keer weer een TT mensen!
ik houd me ook aanbevolen voor DLL akoestisch.. Waar halen jullie de tijd vandaan om elke keer weer te luisteren:)

Ik schaam me voor dit maar ik ben de Beatles gaan luisteren door deze cover.. Schandalig toch! Ik was dan ook tot mijn 19e een R&B chick.. Thank god dat ik eindelijk het licht gezien heb!;)
pi_73213830

Geloof het of niet, maar deze DLL versie is qua kwaliteit beter dan de andere
pi_73213857
Wat hebben ze een irritante kutten in hun voorprogramma, zeg .

Dit filmpje van de eerder besproken ping-pong capriolen, is wel weer leuk:

dinsdag 29 september 2009 @ 16:41:43 #48
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_73214279
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:27 schreef Arn0 het volgende:

Geloof het of niet, maar deze DLL versie is qua kwaliteit beter dan de andere
Dat klinkt best tof.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_73215086
Even iets totaal anders, maar weet iemand of de officiële AM site een RSS feed heeft? Vind er niets van terug
pi_73215240
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef Arn0 het volgende:
Even iets totaal anders, maar weet iemand of de officiële AM site een RSS feed heeft? Vind er niets van terug
Dan stel ik ondertussen een andere vraag: Ik vroeg mij af wat jij, als persoon die AM pas sinds kort leuk vindt, vindt van de 'oude' AM albums/liederen?
Ik heb trouwens geen antwoord op jouw vraag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')