quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:54 schreef Aisumasen het volgende:
Oh, ik bedoelde dat de OOR-advertentie exact dezelfde Live Nation-advertentie was als in de Lowlands-krant, dus met deze foto. Benieuwd welke er op die poster stond dan.
Weeral een nieuwe 'secret door', ditmaal van de Oakland gigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:05 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe 'secret door' met een snippet van "Sketchead"!
Dus ik hopen op de Cornerstone clip dus, was 'm nietquote:ArcticMonkeys 'Cornerstone' Pre-Order now live http://www.arcticmonkeys.com - Plus new clip in hidden video player.
De cornerstone clip komt vanavond pas, om 1 uur Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef AMDB het volgende:
Ik las de Twitter, en daar stond:
[..]
Dus ik hopen op de Cornerstone clip dus, was 'm nietWel tof clipje verder hoor.
Serieus? Om 1 uur staat hij dus in HQ online? Nicequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Aisumasen het volgende:
Ze gooien 'em zelf gelijk online hè. Staat vast al klaar.
Hou op over opblijven, straks krijg je mij ook nog zoverquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Om 1 uur staat hij dus in HQ online? Nice![]()
jij blijft ook wel op, zeker?
Haha, gewoon doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hou op over opblijven, straks krijg je mij ook nog zover![]()
Dat kan ik niet beloven, natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Om 1 uur staat hij dus in HQ online? Nice![]()
jij blijft ook wel op, zeker?
Hmm, oké. Nu ja er zal vast wel een toffe fan zijn die het op youtube zet in dat geval.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, natuurlijk. Misschien drukt Big Nige himself morgenmiddag pas op een knopje
.
Moet....vroeg....opstaan.....maar.....moet.....clip......zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |