honden hebben niet zulke goede ogen hoorquote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef Snuf. het volgende:
Moet je je worstje maar in je broek houden.
Maar hun neus ruikt de lucht van een grote afstand.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
honden hebben niet zulke goede ogen hoor
Hun reukvermogen daarentegen...quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
honden hebben niet zulke goede ogen hoor
Mijn grap wat doe jequote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar hun neus ruikt de lucht van een grote afstand.
Tip 1: Was je lul.
Laat maar zien danquote:
Nee, dat is een Giel Montachne petquote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat dat geen Giel Beelen petje is ? ;")
Ik erger me aan je username. Steeds als ik t weer zie denk ik dat je een homo bent.quote:Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, dat is een Giel Montachne pet
Homofoobquote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik erger me aan je username. Steeds als ik t weer zie denk ik dat je een homo bent.
Klopt.quote:
Jouw posts, bij het zien van je username weet ik al dat t kansloos is.quote:Op maandag 28 september 2009 21:49 schreef Hetiszover het volgende:
Paul-topic
Bij voorbaat kansloos.
quote:Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef Paul het volgende:
Zulks een uitlaching achteraf van die hond
[ afbeelding ]
Oh, de Poep-taggers houden elkaar de hand boven het hoofdquote:Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jouw posts, bij het zien van je username weet ik al dat t kansloos is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |