Nou, hun wel blijktquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Och jezus nee he... dan zo'n vader die het even uit moet leggen alsof ze echt een coach bij elke stap nodig hebben.
Na de bevalling stress...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Och jezus nee he... dan zo'n vader die het even uit moet leggen alsof ze echt een coach bij elke stap nodig hebben.
Alleen maar aaien!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mogen ze niet praten tijdens een wee
Hehe iddquote:
Ik had d'r allang buiten bij het vuilnis gezet. Wat een enorm irritant wichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuthola moet gewoon in d'r bed gaan liggen ipv met d'r neus er bovenop te willen staan.
Verergert dat praten de wee of zo?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuthola moet gewoon in d'r bed gaan liggen ipv met d'r neus er bovenop te willen staan.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef m@x het volgende:
Ik hoop zo dat die zweefzwangere tijdens de bevalling veranderd in een soort scheldend door de duivel bezeten wezen
Nou... zonder heel flauw te willen klinken, maar je weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verergert dat praten de wee of zo?
Nee hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verergert dat praten de wee of zo?
Spinning head! Kgggggggggssssssssssssss!!!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef m@x het volgende:
Ik hoop zo dat die zweefzwangere tijdens de bevalling veranderd in een soort scheldend door de duivel bezeten wezen
Daarom vraag ik het ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... zonder heel flauw te willen klinken, maar je weet niet waar je het over hebt.Echt soms heb je alles wat je hebt nodig om je op zo'n wee te kunnen concentreren om hem een beetje door te komen, dan kan alles afleiden en irriteren. Dat begrijp ik wel een beetje hoor.
Ik vind het echt zo'n "dankzij de seksuologe hebben wij nu geen schaamte meer, hoera!"-stel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het wel durven dat dat yuppenvrouwtje zo in haar onderbroek staat hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |