abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:10:53 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77398570
Dat bedoelde ik ook diaan .

Ik vind het wel een heel interessant concept en ben erg benieuwd hoe het in de toekomst zal gaan met alle gezinnen en stellen.
KuikenGuppy
pi_77398977
Zo ondertussen de mol gekeken dus straks de sc lezen
pi_77400204
Ik heb ook gekeken, vooral omdat een van de stellen bij ons op de pufclub zat... Vond het wel leuk, vooral ook de verschillen tussen de stellen zelf.
Wat ik trouwens heb begrepen is dat ze niet de verplichting hebben om de 18 jaar ook volledig af te maken. Mochten ze er mee willen stoppen ergens in de toekomst, dan mag dat. Ze krijgen er dan ook niet voor betaald, alleen de camera in bruikleen om zelf te kunnen filmen.
pi_77404229
Boeiend programma. Zou er zelf niet aan meedoen, maar vind het wel interessant om te volgen.

Was deze uitzending voorlopig eenmalig, of krijg je steeds een aantal afleveringen? En dan weer een jaar niets? Is dat bij iemand bekend?
pi_77414058
Ik vond het wel boeiend, vooral omdat ik zelf ook zwanger ben.

Maar wat een stellen...
BE zei in de SC precies wat ik ook zei, wat opvallend dat er van de 5 3 ongeplande zwangerschappen tussen zitten! Ik blijf me daar over verbazen. En dan dat puberstelletje...Je mag geen vooroordelen over namen hebben maar toch... .
En die jongen die in zijn nest blijft liggen terwijl zijn vrouw aan het bevallen is!
Prima tv!
pi_77414242
Ik kreeg plaatsvervangend zin om een emmer water te vullen voor die vent die in zijn bed bleef liggen terwijl zijn vrouw al zo aan het puffen was
pi_77414558
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 07:58 schreef happyme28 het volgende:
Boeiend programma. Zou er zelf niet aan meedoen, maar vind het wel interessant om te volgen.

Was deze uitzending voorlopig eenmalig, of krijg je steeds een aantal afleveringen? En dan weer een jaar niets? Is dat bij iemand bekend?
Volgens mij volgende week gewoon weer
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77414752
Voor in de OP?

quote:

Tom (26) en Suzanne (26) hadden het onderwerp kinderen wel eens besproken, maar dat Suzanne een aantal maanden na hun eerste ontmoeting al zwanger zou zijn, hadden ze nooit verwacht. De twee hebben elkaar ontmoet tussen de vrachtwagens. Hij is namelijk vrachtwagenchauffeur, maar ook Suzanne heeft net als haar moeder een vrachtwagenrijbewijs. Tom heeft net een nieuwe baan, waarvoor hij maximaal drie nachten per week van huis is. Meer wil hij ook niet, want hij wil geen ‘vader zijn die alleen op zondag het vlees snijdt’. Tom en Suzanne hebben plannen om een huis met een grote tuin te kopen, waar hun dochtertje in de toekomst vrijuit kan spelen.
quote:

Desiré (33) wilde eigenlijk nog geen vaste relatie met haar collega, Michael (29). Na een relatie van zes jaar wilde ze eerst alleen dingen doen. Maar toen ze net een rondreis door Thailand had gepland, bleek ze zwanger van hem. Tot dertien weken wilde Desiré niet geloven dat ze in verwachting was, bang dat het toch nog mis zou gaan. Michael heeft er daarentegen altijd in geloofd. De twee zijn dus nog niet zo lang samen en nog volop aan het klussen in hun huis. Desiré en Michael hebben nog wel wat meningsverschillen over de opvoeding van hun kindje. Zo wil zij bijvoorbeeld per se gastouderopvang, maar zweert hij bij kinderopvang.
quote:

De blind date die voor Alexander (33) en Nathalie (37) geregeld werd, was een groot succes. Vier maanden na het afspraakje vroeg Alexander zijn vriendin ten huwelijk. Inmiddels zijn ze getrouwd en is Nathalie zwanger. De twee zijn erg ambitieus en werken hard: Alexander heeft een eigen zaak en Nathalie is hoofd personeelszaken. Hun grote droom is om ooit samen een eigen zaak te beginnen. Nu er een dochter op komst is, gaan ze allebei vier dagen werken. Alexander en Nathalie willen in eerste instantie echtgenoten zijn en in tweede instantie vader en moeder. Zo hopen ze een stabiele basis te creëren voor hun dochter.
quote:

Ze dacht dat ze een blindedarmontsteking had, maar in het ziekenhuis bleek Dijana (18) in verwachting te zijn. Dat was even schrikken! Zij en haar vriend Charrel (19) moesten wel erg wennen aan het idee, maar zien erg uit naar de komst van hun dochter. Wel verwachten ze dat het zwaar zal zijn om voor hun kindje te zorgen, omdat ze allebei nog op school zitten. Gelukkig springt hun familie bij. De eerste tijd zal Charrels moeder regelmatig op hun dochtertje passen. Wel zo makkelijk, want het jonge stel woont bij hen in. Als ze meer geld gaan verdienen, hopen ze een eigen huisje te vinden.
quote:

Arjen (34) en Sharon (28) zijn heel verschillend: hij is een wetenschapper, zij holistisch masseur, hij houdt van voetbal en motorrijden, zij van poëzie en filosofie. Toch hebben ze ook overeenkomstige interesses: de natuur en… kinderen. Sharon is zwanger van hun eerste, een jongetje, en wil graag thuis in een speciaal bad bevallen. De twee hebben veel zin in het ouderschap. Ze denken dat het zien opgroeien van een nieuw mensje veel geluk, voldoening en verdieping zal brengen in hun relatie en leven. Sharon verwacht dat ze een heel vrolijke moeder zal zijn. Naar eigen zeggen kan ze wel streng zijn, maar wil ze vooral samen met haar zoon het leven ontdekken, in plaats van altijd maar vertellen hoe het moet.

Van de site

Komende uitzending
Generatie 2010
Donderdag, 4 Februari, 2010 - 21:30
pi_77414937
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte toen ik zat te kijken
Maar dat heb ik al gauw bij dit soort programma's. Toch blijf ik kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:51:13 #85
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77415076
ik heb het net ff gekeken (online); maar best leuk om te zien.. maar ik zal dr zelf dus echt nooit mijn kindje mee opzadelen..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77415136
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Vicky het volgende:
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte toen ik zat te kijken
Maar dat heb ik al gauw bij dit soort programma's. Toch blijf ik kijken
Ik ook! Daarom juist!

En o, o, wat ben ik toch blij met mijn relatie en mijn als ik deze stellen zie! (ben ik altijd wel hoor maar je ziet maar weer eens hoe het bij anderen gaat. Hoewel dat zweeftevenstel nog wel gek op elkaar lijkt...)
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:53:02 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77415167
Vond het wel erg interessant gisteren. Misschien ook wel juist omdat ik nu zelf in dezelfde fase zit, maar goed...

Moet wel eerlijk toegeven dat het tienerstel mij eigenlijk wel meeviel. Hij wist er tenminste aardig okay mee om te gaan. Zijn volgens mij niet veel kerels die bijvoorbeeld meehelpen met het vouwen van de babykleertjes wat dat betreft. Vond 'm ook erg steunend naar haar toe op het moment dat het meiske lag te bevallen. Okay, ze zijn er nog niet en ja de namen etc etc Maar ze doen in ieder geval beiden hun best ervoor, dat zie je ook niet altijd bij hun leeftijdgenoten...

En die knakker die in bed bleef liggen (dat is dan wél een volwassene)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77415234
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef flugeltje het volgende:
Vond het wel erg interessant gisteren. Misschien ook wel juist omdat ik nu zelf in dezelfde fase zit, maar goed...

Moet wel eerlijk toegeven dat het tienerstel mij eigenlijk wel meeviel. Hij wist er tenminste aardig okay mee om te gaan. Zijn volgens mij niet veel kerels die bijvoorbeeld meehelpen met het vouwen van de babykleertjes wat dat betreft. Vond 'm ook erg steunend naar haar toe op het moment dat het meiske lag te bevallen. Okay, ze zijn er nog niet en ja de namen etc etc Maar ze doen in ieder geval beiden hun best ervoor, dat zie je ook niet altijd bij hun leeftijdgenoten...

En die knakker die in bed bleef liggen (dat is dan wél een volwassene)
Ja, dat is wel waar! Vond hem ook zo schattig na de bevalling, keihard huilen! En hij hielp inderdaad goed mee. Ben heel benieuwd hoe het hen zal vergaan.
  PR/Manusje van alles vrijdag 29 januari 2010 @ 13:55:19 #89
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77415267
waar kan je het terugzien?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77415318
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar kan je het terugzien?
uitzendinggemist.nl
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:57:14 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77415350
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Ja, dat is wel waar! Vond hem ook zo schattig na de bevalling, keihard huilen! En hij hielp inderdaad goed mee. Ben heel benieuwd hoe het hen zal vergaan.
Gewoon reddeloos verloren was ie op dat moment ja.... Is ook een enorm emo-moment... Maar trots is ie (hij moet alleen wel effe op z'n taalgebruik gaan letten )
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:59:29 #92
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77415438
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:43 schreef Vlindur het volgende:
Voor in de OP?

[ afbeelding ]
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Van de site

Komende uitzending
Generatie 2010
Donderdag, 4 Februari, 2010 - 21:30
Make love, not war ☮
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:00:28 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77415487
ja dat taalgebruik was voor mij tenenkrommend...
schijt, schijtluier etc etc...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  PR/Manusje van alles vrijdag 29 januari 2010 @ 14:01:31 #94
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77415543
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

uitzendinggemist.nl
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77423530
Ik vind geen van de stellen echt leuk. Maar ik moet wel even een traantje wegpinken toen dat babietje werd geboren.

Alleen die man aan het eind die totaal geen medeleven toonde toen z'n vriendin al uren weeën had... dat zou mijn man niet moeten zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2010 @ 17:28:59 #96
240917 Mula
pi_77423849
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:19 schreef Cantare het volgende:
Ik vind geen van de stellen echt leuk. Maar ik moet wel even een traantje wegpinken toen dat babietje werd geboren.

Alleen die man aan het eind die totaal geen medeleven toonde toen z'n vriendin al uren weeën had... dat zou mijn man niet moeten zijn.
Ik vond ook geen van de stellen echt leuk. Ik vraag me ook echt af hoeveel van deze stellen de komende 5 jaar samen overleven.

In eerste instantie vond ik het ook belachelijk dat die man in bed bleef liggen terwijl zijn vrouw weeen had, maar ik vraag me nu wel af of het wel helemaal zijn schuld was. Volgens mij heeft zij hem gewoon niet wakker gemaakt. En als je niet helemaal helder bent zogauw je midden in de nacht wakker wordt gemaakt, tja..daar kan je ook niet zoveel aan doen. Ik vond hem trouwens wel erg vervelend; erg onsympatiek. Had nou niet het idee dat zij een erg liefdevolle relatie hadden.
pi_77423886
Ik vond het ook echt schandalig dat die eikel niet van zn matras afkwam, ik had J. er afgetrapt als ie dat bij mij had geflikt!

Toen de baby was geboren en ik de verse vader zo zag huilen had ik het ook wel even zwaar idd

En ik heb echt zo het idee dat ik die Sharon ken.. Maar weet alleen niet waarvan..
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:15:15 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77425103
Thanks Vlindur, ik heb het in de OP gezet!
pi_77425411
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Vlindur, ik heb het in de OP gezet!
Tof!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 januari 2010 @ 19:19:11 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77426849
en die
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

en die grote bonk van een Opa das mooi he jong
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')