Ik zit nu op mn iMacquote:
Bewijs dat downloaden altijd beter isquote:Op maandag 28 september 2009 18:43 schreef appelsjap het volgende:
Haha! Ik heb windows 7 gedownload en heb nergens last van!
quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb geen legale versie, maar ik heb nergens last van..
Serieus, dat is het grootste piece of crap dat MS gemaakt heeft.quote:
ga eens naar de doctor, daar krijg je echt wel vrij van je stage voorquote:Op maandag 28 september 2009 18:53 schreef ManianMan het volgende:
Nog even en dan heb ik WIN7 LEGAAL en GRATIS nu ga ik pitten adios want ik ben moe
Sesamstraat is allang afgelopen joh, wat doe je hier nogquote:Op maandag 28 september 2009 18:53 schreef ManianMan het volgende:
Nog even en dan heb ik WIN7 LEGAAL en GRATIS nu ga ik pitten adios want ik ben moe
dat was vistaquote:Op maandag 28 september 2009 18:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus, dat is het grootste piece of crap dat MS gemaakt heeft.
Ook. Maar 7 is erger.quote:
Nee, zeker niet. ik heb Mac OS X SL met Windows 7 in VM ware fusion.quote:
ik heb hoge verwachtingen, tot nu toe vind ik het ook bagger ( door 1 foute driver gingen alle drivers trippen, kon nix meer dan weer opnieuw installe)quote:
omdat?quote:
Bij liep ie constant vast terwijl Vista juist perfect loopt.quote:Op maandag 28 september 2009 18:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik heb hoge verwachtingen, tot nu toe vind ik het ook bagger ( door 1 foute driver gingen alle drivers trippen, kon nix meer dan weer opnieuw installe)
Mensen die linux gebruikenquote:
Ik heb OS X, Windows 98/XP/Vista/7 en div. distro's gehad, en allemaal wel minimaal een maand gebruikt, maar als je weet hoe linux werkt (dwz. tijd er in steken) is het veruit het stabielste en het vetste.quote:
Dat dus. Geen serial en geen activatie.quote:Op maandag 28 september 2009 18:43 schreef appelsjap het volgende:
Haha! Ik heb windows 7 gedownload en heb nergens last van!
Fok draait ook al jaren op ddos.quote:
Dat ligt hieraan.quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef A1mless het volgende:
[..]
Ik heb OS X, Windows 98/XP/Vista/7 en div. distro's gehad, en allemaal wel minimaal een maand gebruikt, maar als je weet hoe linux werkt (dwz. tijd er in steken) is het veruit het stabielste en het vetste.
Maar bijna niemand wil er tijd in steken...
quote:Op maandag 28 september 2009 18:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je niet met Windows om kan gaan zou ik je computers gaan verkopen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan wel met computers omgaan hoor. Maar de software moet dan wel goed zijn. Heb met XP, Vista, Ubuntu, OSX weinig vastlopers itt 7.quote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je niet met Windows om kan gaan zou ik je computers gaan verkopen.
Koop een mac.quote:Op maandag 28 september 2009 19:54 schreef A1mless het volgende:
Ik laat alles vastlopen, ben ik nou de enige?![]()
![]()
Hihi dankjequote:
Al gedaanquote:
jij kiest pc's boven seks?quote:Op maandag 28 september 2009 20:05 schreef hamkaastosti het volgende:
linux installerenlever je ballen dan maar in want sex kun je wel vergeten
Bij mij werken ze allemaal goed, nog nooit problemen mee gehad. Conclusie: het ligt aan de gebruiker hoe goed/slecht iets werkt.quote:Op maandag 28 september 2009 18:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij liep ie constant vast terwijl Vista juist perfect loopt.
Nja, misschien even het eerste service pack afwachten, tot dan zal ik niet echt direct over gaan stappen.
En was het een standaard Ms driver die het vernaggelde of was je zelf aan het kloten?quote:Op maandag 28 september 2009 18:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik heb hoge verwachtingen, tot nu toe vind ik het ook bagger ( door 1 foute driver gingen alle drivers trippen, kon nix meer dan weer opnieuw installe)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |