Zo'n 10 topics op het forum en een artikel op de frontpage en dan nog alle andere nieuwssites die dit nieuws brengen.quote:
Nu willen ze erover nadenken... Bos wilt het gaan invoeren.quote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef mafkees01 het volgende:
Wordt er ook een wakker hoor!!!
Das al ff in het nieuws en vorige week was er al in Den Haag protest hoor... Weet nie hoevaak jij het nieuws volgt
quote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef mafkees01 het volgende:
Wordt er ook een wakker hoor!!!
Das al ff in het nieuws en vorige week was er al in Den Haag protest hoor... Weet nie hoevaak jij het nieuws volgt
Ja inderdaad. Ze houden het handje boven elkaars hoofd, schandaligquote:Op maandag 28 september 2009 18:42 schreef Kimochi het volgende:
Ze moeten toch op één of andere manier de bonus(sen) van Gerrit betalen?
Ik ook ik ga dan de maffia inquote:Op maandag 28 september 2009 18:48 schreef Jahr00n het volgende:
Als dit door gaat stop ik met studeren, neem ik een uitkering en ga bijbeunen.
Gaan we die click starten, para brother?quote:
Sta jij open voor een terroristische daad die VVD en Bos willen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
meki-topics, mensen gaan gijzelen? ben je wel helemaal 100?
Ik ben voor een revolutie ja, maar niet door het gijzelen van mensen. En je krijgt toch ook zorg e.d. als je het nodig hebt?quote:Op maandag 28 september 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Sta jij open voor een terroristische daad die VVD en Bos willen.
ons geld afpakken... wij betalen ook belasting.
Praten gaat niet lukken met die schorige kabinet.quote:Op maandag 28 september 2009 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben voor een revolutie ja, maar niet door het gijzelen van mensen. En je krijgt toch ook zorg e.d. als je het nodig hebt?
We gaan dreigvideo's makenquote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Gaan we die click starten, para brother?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |