Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 28 september 2009 16:51 schreef Airlocker het volgende:
Denk je dat je grappig bent? Irritante kluns
Nou ja, er is in ieder geval nog iemand die jouw simpelheid kan waarderen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker!![]()
Dat jullie zo'n slecht gevoel voor humor hebben is niet mijn probleem
Nog niet lang op Fok zekerquote:Op maandag 28 september 2009 16:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
Man man man man. Serieus hey, hoe lang heb je over die grap nagedacht. PFFFFFFFFFF. Als er nu een verkiezing komt voor saaiste kuttopic ooit, dan stem ik op jou![]()
maar wel naar de supermarkt etc.quote:Op maandag 28 september 2009 16:52 schreef wise het volgende:
en terecht.
Ik ga toch ook niet werken/solliciteren met een vuilniszak met kijkgaatje op me kop
dinsdag 11 maart 2003, kan je nagaanquote:
1,83 secondequote:Op maandag 28 september 2009 16:56 schreef MarkyMarkx het volgende:
Man man man man. Serieus hey, hoe lang heb je over die grap nagedacht. PFFFFFFFFFF. Als er nu een verkiezing komt voor saaiste kuttopic ooit, dan stem ik op jou![]()
Ey!quote:Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef Robin__ het volgende:
[..]
maar wel naar de supermarkt etc.
Net zo idioot als met een bivakmuts.. dat word ook nergens geaccepteerd (en terecht).
Ik zou niet weten waarom de maatschappij iemand moet onderhouden die er voor kiest zichzelf compleet af te sluiten van die maatschappij.. gewoon geheel verbieden die tafellakens
Ik vraag me af wat een groepkje moslims zou doen als ik zo door Kanaleneiland zou hollenquote:Op maandag 28 september 2009 17:04 schreef ehqo. het volgende:
Aantrekken en achter negers aan hollen.
Uitproberen.quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat een groepkje moslims zou doen als ik zo door Kanaleneiland zou hollen
Brok chagerijn dat je der bent.quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Nou ja, er is in ieder geval nog iemand die jouw simpelheid kan waarderen.
Of iemand met overgewicht?quote:Op maandag 28 september 2009 17:37 schreef TNA het volgende:
TS heeft ondanks zijn chronische gebrek aan intelligentie wel een punt, aangezien het nogal lastig is een grens te trekken; moet iemand met zijn hoofd vol tatoeages of een enorme hanenkam ook een uitkering worden ontzegd?
Maar goed, teveel nuance voor KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |