Nee, dat heb je niet. Althans, als je het wel hebt heb je ook de swingende michiel nog als webicon staan.quote:
Je kan ook gewoon je webicon verwijderen. Ik weiger die lelijke nieuwe layout te gebruiken (daar ligt 't aan nl.).quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jullie hebben gewoon niet de kuiken-app gedownload![]()
[ afbeelding ]
hoe kan ik nou zien of ie nu weg isquote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je webicon verwijderen. Ik weiger die lelijke nieuwe layout te gebruiken (daar ligt 't aan nl.).
Wat dacht je hiervan:quote:Op maandag 28 september 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan ik nou zien of ie nu weg is
hoe doe jij dat zo snelquote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
[ link | afbeelding ]
Een klein programmaatje wat ik heb geïnstalleerd om o.a. ook screenshots van de webcamstream te kunnen maken, genaamd Gadwin Printscreen.quote:
HAP HAP HAPquote:Op maandag 28 september 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan ik nou zien of ie nu weg is
Is inderdaad wel wennen, maar ziet er wel iig beter uit.quote:Op maandag 28 september 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Diegene die een jaartje geleden nog de default was, FOK!Silver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |