Wolla?quote:Op maandag 28 september 2009 15:19 schreef Hetiszover het volgende:
Heerlijk nummertje![]()
De smatjes staan soppend om je heen in de club.
Laten ze jou nog steeds binnen in de kinderdisco!?quote:Op maandag 28 september 2009 15:19 schreef Hetiszover het volgende:
Heerlijk nummertje![]()
De smatjes staan soppend om je heen in de club.
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
Ja, hoezo?quote:Op maandag 28 september 2009 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laten ze jou nog steeds binnen in de kinderdisco!?
quote:
Hou dan gewoon je mond!quote:Op maandag 28 september 2009 15:23 schreef mrfool het volgende:
ik was je voor; Black Eyed Peas - I gotta feeling
oeps. perongeluk in dat topic gepost. l0lz0rquote:Op maandag 28 september 2009 15:23 schreef mrfool het volgende:
ik was je voor; Black Eyed Peas - I gotta feeling
CRACKJEEEEEHH!!quote:Op maandag 28 september 2009 15:34 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt gewoon niet zo goed engels dat je kut verstaat![]()
Dan kun je wel heul goed Nederlands, want die versta ik dan de helft van de tijd verkeerd!quote:Op maandag 28 september 2009 15:35 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
CRACKJEEEEEHH!!
Jaah vandaar dat ik djvt luister
De nacht is stoer voor pubertjesquote:Op maandag 28 september 2009 15:36 schreef BlackRhino het volgende:
Ik erger me meer aan het feit dat ze liedjes het altijd hebben over "night". Alsof er overdag niks leuks kan gebeurenHeel irritant. Wie kan me dat uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |