Vind ik wel, daar dit een handige service van een bedrijf is die zonder aankondiging 'verdwijnt', maar dan eigenlijk weer niet. Misschien is er wel iemand die hier meer over weet.quote:Op maandag 28 september 2009 14:32 schreef Suikerwafel het volgende:
Ik had daar al een topic over geopened maar swarma sloot hem omdat het niet 'boeiend' genoeg is.
Nee, hij wist het ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 14:33 schreef Biogarde het volgende:
Helpt het als ik zeg dat de ABN buddy gewoon online is?
Ja, zo'n bot moet slapen natuurlijk. Zag net m'n PC gapenquote:Op maandag 28 september 2009 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag m ook offline gisteravond, ik dacht dat ie uit stond tussen 22.00 en 08.00 ofzo
Hij is er hier al zowat een week niet, en vlak voordat hij offline ging kreeg ik steeds de melding 'Er kan niet worden nagegaan of u een gecontroleerd wlm-gebruiker bent' oid.quote:Op maandag 28 september 2009 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag m ook offline gisteravond, ik dacht dat ie uit stond tussen 22.00 en 08.00 ofzo
zoek em eens op? ik kan alleen maar poeptopics en fanta topics van je vindenquote:Op maandag 28 september 2009 14:32 schreef Suikerwafel het volgende:
Ik had daar al een topic over geopend maar swarma sloot hem omdat het niet 'boeiend' genoeg is.
Oh, sorry. Het was SwJ die hem sloot.quote:Op maandag 28 september 2009 14:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zoek em eens op? ik kan alleen maar poeptopics en fanta topics van je vinden
ING BUDDY IS OFFLINE
ah, t is hier geen ONZ, relneger, met je valse beschuldigingen
Die van de Rabo is ook al een tijdje offlinequote:Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef Hetiszover het volgende:
Helpt het als ik zeg dat de Rabobank nooit storingen heeft?
quote:Op maandag 28 september 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die van de Rabo is ook al een tijdje offline
Inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die van de Rabo is ook al een tijdje offline
Ja, kan, maar dit was even handig om je saldo te bekijkenquote:Op maandag 28 september 2009 15:50 schreef leetzors het volgende:
Internet bankieren gebruiken? Of is dat zelfde alleen onder andere naam?
aawwww .... kusje op de zere plekquote:Op maandag 28 september 2009 14:32 schreef Suikerwafel het volgende:
Ik had daar al een topic over geopend maar SWJ sloot hem omdat het niet 'boeiend' genoeg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |