En dan zeker weer 26 weken wachten tot je het binnen hebt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het nieuwe album bijzonder fijn. Beter dan de vorige albums, denk ik. Fijn dat ze iets anders zijn gaan doen, anders had dit best eens het laatste Editors album voor mij kunnen zijn. De eerste 2 zijn goed, maar het was tijd voor iets nieuws. Overigens voor minder dan 8 euro te bestellen op cdwow.nl.
Als het me te lang duurt, dan bestel ik 'm wel ergens anders. Maar de laatste paar keer dat ik bij cdwow bestelde, vond ik de levertijd best acceptabel. En in de winkel betaal ik toch al minimaal het dubbele, dat vind ik ook niet nodig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef RedGuy het volgende:
[..]
En dan zeker weer 26 weken wachten tot je het binnen hebt?
Ik koop hem wel in de winkel..
Danku! Liefhebber?quote:
Wie denk je dat ik in mijn avatar heb.quote:
Nee inderdaad, ik heb mezelf al wel genoeg belachelijk gemaakt door die vraag te stellen zojuistquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef On het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik in mijn avatar heb.Maar daar gaat dit topic niet over dus ik zal niet verder slowchatten.
Da's ook mijn gevoel. Na meerdere luisterbeurten vind ik het een leuke plaat, die je probleemloos kunt opzetten, maar echt raken doet ie me niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:03 schreef On het volgende:
Ik heb hem nu één keer gehoord en vind hem nu nog vrij saai. Ze schieten niet echt ergens uit, en de toegevoegde electronica wordt te vaak op dezelfde manier benut.
Zelfs niet In this light and on this evening?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:01 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Da's ook mijn gevoel. Na meerdere luisterbeurten vind ik het een leuke plaat, die je probleemloos kunt opzetten, maar echt raken doet ie me niet.
quote:Oct 7th 2009
Number one in Belgium and Lotto Arena
To celebrate Papillon going straight in at number one in the Belgium Top 40 singles chart this week, Editors have announced a special gig at Antwerp’s Lotto Arena. Tickets are on sale from tomorrow.
Editors are the first international artist to go straight to number one in Belgium in 15 years.
http://www.livenation.be
Dat ziet er mooi uit! Veel plezier!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:37 schreef El_jefe07 het volgende:
Vanavond kijken in Dublin.. (in een kleine zaal)
[ afbeelding ]
Ben benieuwdAlbum van de week wel veel gedraaid.. valt nog niet tegen moet ik zeggen.
http://www.soundslike.be/reviews/?reviewID=5911quote:Op woensdag 30 september 2009 09:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, het album is heel sloom natuurlijk, heel anders dan de vlottere gitaarnummers die ze hadden, maar zijn stem komt in bijvoorbeeld The Boxer wel weer heel krachtig naar voren.
Echt weinig mensen die zo diep en krachtig kunnen zingen, zonder dat het ook maar een beetje schreeuwerig wordt.
In this light and on this evening is trouwens zelfs een beetje Nick Cave-achtig als ik blijf luisteren.
"My Life As A Ghost" van de bonus-EPquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:01 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Hoopte even dat in "The Boxer", "Dance Fucker, Dance" (festival-set '08) verwerkt was, maar word on the street is dat die song wordt uitgebracht als nummer op de bonus-CD. [..]
Vroeg het me ook wel eens af, want het komt wel erg vaak terug. Uit een recent interview met Nu.nl:quote:Op woensdag 30 september 2009 18:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he, wat hebben de Editors eigelijk met God?
Ik hoor het Tom vaak zeggen maar zijn ze nu wel gelovig of juist tegen religie.
Enkele voorbeelden:
You touch my face, God whispers in my ear.. ( Weight of the world)
Honey,
What God broke here
Won't go back together again (Distance)
I don't wanna be ignored, oh god (Eat Raw Meat = Blood Droll)
En natuurlijk in het refrein van Papillon:
If there really was a God here, he would have raised a hand by now.
Weet iemand dit?
[..]
quote:Wat al snel opvalt aan de teksten is dat de groep meerdere malen refereert aan het niet bestaan van God. "We zijn allemaal atheïst. Toch is het niet perse bedoeld als statement van de groep. Het is er gewoon ingeslopen. Misschien mogen we nu in een aantal landen niet meer optreden omdat men ons als antisemitisch beschouwt, haha."
Je moet er gewoon voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef AMDB het volgende:
Ik kom er echt niet doorheen op m'n mp3 speler. Al moet ik op m'n mp3 speler altijd muziek hebben die wat sneller en harder is. Misschien probeer ik het binnenkort een paar keer als achtergrondmuziek en kom ik dan langs de 1e 3 nummers
Blood runs through your veins. That's where our similarity endsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef _Flea_ het volgende:
Weet al wel dat ik Walk The Fleet Road niks vind.
Slechtste nummer op het album.
Zoals ik al eerder zei, wat mij betreft (samen met The Boxer) de 2 beste ballads door de Editors gemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef _Flea_ het volgende:
Vage shitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef Aisumasen het volgende:
http://www.editorsofficial.com/streetview/
Dan vind ik Fall samen met The Boxer vele malen beter.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, wat mij betreft (samen met The Boxer) de 2 beste ballads door de Editors gemaakt.
Dàt is pas een manier om je album te previewen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef Aisumasen het volgende:
Cool, vrij intense foto's met die muziek er bij. Vind het album al iets beter trouwens. Maar ik laat hem nog een paar keer spelen op mijn mp3 speler.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:00 schreef Aisumasen het volgende:
Moet je For The Money (heet dat zo, het laatste nummer?) een paar keer achter elkaar luisteren!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:21 schreef Thijsssss het volgende:
This House Is Full Of Noise staat met stip op één als beste nummer van de In This Light...-sessie. Eens kijken of de andere bonusnummers daar nog overheen kunnen gaan!
Sisters of Mercy, Depeche Mode, Joy Division, het is iig duidelijk dat ze teruggrijpen op jaren '80 new wave, en ik waardeer de poging.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het wel een goed album.
Origineel of vernieuwend is het echt niet, en dat kun je weten als je ook luistert naar industrial-gothicbands als Fields of Nephilim en Sisters of Mercy. Zeker het nummer Papillon heeft erg veel weg van het nummer 'Dominion' van die laatste band.
Neemt niet weg dat ik het wel lekker vind klinken. Aan mij zijn die neuzelige lyrics overigens totaal niet besteed.
Gohquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:55 schreef Aisumasen het volgende:
Wat een verrassing: 1 mei 2010 Editors in HMH.
Ben ik met je eens, ook vind ik eat raw meat = blood drool niet echt geslaagd. Ze hadden beter 'for the money' en 'this is house is full of noise' op het album kunnen zetten ipv deze twee. Ik draai de cd trouwens nog steeds erg vaak en hij verveeld nog niet! Zin in het concert 9 november!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef _Flea_ het volgende:
Nee, maar nu kan ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:49 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
GohBen blij dat ik ze in de Melkweg ga zien, vorige keer HMH was leuk maar doe mij toch maar een kleinere zaal.
Ja, Desmet was net groot genoeg met 40 man.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:49 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
GohBen blij dat ik ze in de Melkweg ga zien, vorige keer HMH was leuk maar doe mij toch maar een kleinere zaal.
vanaf a.s. zaterdagquote:Op maandag 2 november 2009 11:31 schreef _Flea_ het volgende:
Ik wil ook naar de HMH. Wanneer zijn de kaartjes te koop?
Hetzelfde verhaal voor mij, ik koop waarschijnlijk ook vlak voor het concert nog wel een kaartje. Wat zijn de prijzen als je voor die handelswijze gaat ongeveer trouwens?quote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef Aisumasen het volgende:
HMH sla ik duidelijk over. Heb ze al vaak gezien in kleine zalen, en ga dat volgende week opnieuw doen in de 013. Alhoewel ik begin 2008 precies hetzelfde zei, en op de dag zelf voor de deur van de HMH nog een ticket heb gekocht. Was trouwens wel een ontzettend goede show, ze konden de zaal met gemak aan. Met uit m'n hoofd zelfs 2 nummers die ik ze daarvoor nog niet eerder live had horen spelen, zoals "Lullaby" en "Push Your Head Towards The Air". Die laatste in een prachtige akoestische versie, wat ook één van de hoogtepunten was.
20/25 euro, met een beetje goede onderhandelingstactiekquote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal voor mij, ik koop waarschijnlijk ook vlak voor het concert nog wel een kaartje. Wat zijn de prijzen als je voor die handelswijze gaat ongeveer trouwens?
Denk je dat dit het geval is met Editors? Gewoon afwachten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
20/25 euro, met een beetje goede onderhandelingstactiek. Tenzij het om een act gaat die ook met gemak 2 keer Ahoy' had kunnen vullen, natuurlijk.
Ik heb voor Artic Monkeys ook goedkoop kunnen 'overkopen' die waren ook niet uitverkocht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef Aisumasen het volgende:
Reken maar dat de ticket-boeven hun kaarten voor die prijs kwijt moeten als het bijna aanvangstijd is. Ligt er aan of je het er op wilt gokken.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef Haunter het volgende:
Nieuwe cd viel tegen? Hij wordt veelal positief opgevangen, echter veel door nieuwe fans, waardoor enkele oudere fans wel afgehaakt zijn. Ik denk dat het mooi in balans is op dit moment.
Ik heb toch besloten om ze zaterdag maar te kopen meteen!
Mooi staaltje songtekst trouwens: "Dance, fucker, dance, you were born to entertain!" Maar wel zo NIET-Editors.
Ik vind het juist wel een goeie plaat. Beetje experimentele weg ingeslagen. Ik mag het graag horen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:01 schreef Madsen het volgende:
[..]
om mij heen heel veel 'oude' fans die het niks vinden. Vind dat die niet moeten zeuren, bands veranderen, ze groeien, maken nieuwe dingen mee, willen eens iets nieuws, dat zie je in elk album.
Ik vind hem geweldig.
Dilemma! Ik wil ze zien, maar het is HMH, ik heb eigenlijk geen geld, ze komen vast op festivals waar ik heenga. Dilemma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |