abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73783226
Kan het met TS alleen maar eens zijn.

Ik heb een paar keer het voorrecht gehad om een squirter te treffen... Niks geiler dan door een klaarkomende vrouw helemaal zeiknat gespoten te worden... Gaaaaaaaaan!
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_73791443
In your face? Dat lijkt me wel geil namelijk.
Gaap Goals rulezzz!
pi_73792090
In my face, overal... meerdere keren. Je weet niet wat je meemaakt, zo geil...
pi_73792126
Tering wat lijkt me dat gaaf man. Alleen als ze het als Cytherea kan ruineert ze compleet je interieur.
Gaap Goals rulezzz!
pi_73792282
Wahahaha.. true... gelukkig waren de dames waarmee ik het heb meegemaakt allemaal voorzien van eigen onderdak, alwaar ik ze compleet uit mekaar heb getrokken (metaphorically speaking natuurlijk).

En zo geschiedde: mijn meubels werden gered.

[ Bericht 12% gewijzigd door Vinnie_Terranova op 17-10-2009 23:51:54 ]
pi_73819022
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:18 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Wahahaha.. true... gelukkig waren de dames waarmee ik het heb meegemaakt allemaal voorzien van eigen onderdak, alwaar ik ze compleet uit mekaar heb getrokken (metaphorically speaking natuurlijk).

En zo geschiedde: mijn meubels werden gered.
"Gniffel"
Ik squirt af en toe, als ik heel hard klaar komt. Zo ook een keer op de bank van mijn schoonouders.. Damn! Dat was echt een enorme vlek Gelukkig kwamen we er snel genoeg achter en konden we het met een natte doek nog weghalen, maar dat was wel heel erg lachwekkend.
pi_73836247
TVLOL
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_73942540
Deze is ook leuk

De draak
Laat je heel intens pijpen, op het moment van klaarkomen je lul helemaal achter in haar keel drukken zodat ze bijna stikt. Als ze gaat kokhalzen is haar huig open, hopen dat het zaad langs de huig glipt. Komt het leuk daar haar neusgaten eruit, dragon in tha house!!
pi_73954621
Het is ook erg lekker als je op je knieen voor hem zit en als hij komt je mond open en tong uitsteken zodat hij op je tong kan spuiten
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:49:27 #185
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73954819
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:43 schreef Wazeggie het volgende:
Het is ook erg lekker als je op je knieen voor hem zit en als hij komt je mond open en tong uitsteken zodat hij op je tong kan spuiten
Whahaha 25000+ views voor zulke opmerkingen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_73967720
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:53 schreef mirved het volgende:
Ook leuk: Doggystyle bezig en dan trek je hem eruit net voordat je komt. Laat spuug op haar rug vallen zodat ze denkt dat je klaar bent gekomen. Dan draait ze zich om en spuit je haar helemaal onder!
Neeheee, dan draait ze zich om en HOEK je haar keihard neer, om haar vervolgens keihard in de reet verder te neuken.

gratis erotische tip.
pi_73968327
Zou anders best wel een x een wijf met dr hol vol cum bellen willen zien blazen met een scheet
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:35:39 #188
264478 nl1970
en dat dus....
pi_73968841
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:43 schreef Wazeggie het volgende:
klopt
pi_73968848
Ik vind het ook heerlijk! Het kwam ook altijd best ver als mijn ex het deed, als ik op mn knieën zat kon hij mijn haar makkelijk raken. Over mijn buik en rug heen vind ik heel fijn, het voelt zo lekker warm!

En het is leuk voor de afwisseling
pi_73972295
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:45 schreef RedPeaches het volgende:
Vind ik dan..

Ik vind het zo geil als mn vriend over me heen spuit of in me spuit als hij klaar komt. Het voelt gewoon fijn om zn warme zaad in me of op me te voelen. Ik heb dit een paar weken geleden ter woord gebracht bij mijn vriend en hij was in eerste instantie heel erg verbaast maar gaf later wel te kennen dat hij t toch ook wel heel erg geil vond om me onder te spuiten.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en het geil vinden of niet? En waarom dan wel of niet?

<3 Jaaaa! Op je buik of borsten. <3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')