doe mij maar de Angry Pirate:quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Kevincy het volgende:
Doe mij maar de Zombie Mask:
Tijdens een lekkere pijpbeurt zeg je tegen je vriendin dat ze je moet aankijken met haar mooie kleine twinkelende oogjes als je geweer klaar is om een volle lading pudding af te vuren. Op dat moment trek je je snikkel naar buiten en spuit je in allebei de ogen. Deze tijdelijke staat van blindheid produceert het zombie effect als ze stuntelig met haar armen zwaaiend en jammerend als een wandelend lijk naar de badkamer strompelt.
Spuiten is toch het bestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
Maar moet het nou echt onderspuiten zijn, of is het ook wel acceptabel als het er zo'n beetje lafjes uit komt sijpelen?
Grootspraak. Of neem je je matties mee voor een groepsverkrachting?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:35 schreef Lil.Q94 het volgende:
Adresgegevens a.u.b.? Dan kom ik na schooltijd hele liters over je heen/in je spuiten.
Niet rukken,maar opsparen en dan knallen....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
Maar moet het nou echt onderspuiten zijn, of is het ook wel acceptabel als het er zo'n beetje lafjes uit komt sijpelen?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Mylene het volgende:
En ondergezeken worden? Vind je dat ook geil?
Ik welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef Mylene het volgende:
En ondergezeken worden? Vind je dat ook geil?
quote:Op maandag 28 september 2009 15:17 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind het altijd een genot om op het punt van het klaar komen mijn pik uit haar bek te trekken en dan op te staan en dan heel snel rondjes door het huis te gaan rennen. En dan tijdens het klaar komen probeer ik dan in het huis zo veel mogelijk 'schade' aan te richten op het moment dat ik dus klaarkomend rondjes ren door het huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |