Waar merk je niks van?quote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
nou ik merk er niks van, & over me heen hoef k het ook nie zo dolgraag te hebbenplakt alleen maar
Doet me denken aan een grap die ik dit weekend te horen kreeg: waarom komen mannen schokkend klaar?quote:Op maandag 28 september 2009 14:34 schreef etidoc het volgende:
mijn vrouw zelf vind het lekker om over haar bovenlijf gespoten te worden zodat ze het met haar tong of vingers kan pakken en op kan likken. Alles in een keer in haar mond geeft haar kokneigingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Doet me denken aan een grap die ik dit weekend te horen kreeg: waarom komen mannen schokkend klaar?Lukt best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwestie van veel oefenen?quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jahwelquote:
Vergeet de pirate niet: eerst in 1 oog klaarkomen en dan een schop tegen dr scheenbeen geven. Staat ze met een bedekt oog op 1 been te hinkelen...quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Kevincy het volgende:
Doe mij maar de Zombie Mask:
Tijdens een lekkere pijpbeurt zeg je tegen je vriendin dat ze je moet aankijken met haar mooie kleine twinkelende oogjes als je geweer klaar is om een volle lading pudding af te vuren. Op dat moment trek je je snikkel naar buiten en spuit je in allebei de ogen. Deze tijdelijke staat van blindheid produceert het zombie effect als ze stuntelig met haar armen zwaaiend en jammerend als een wandelend lijk naar de badkamer strompelt.
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht!quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Kevincy het volgende:
Tijdens een lekkere pijpbeurt zeg je tegen je vriendin dat ze je moet aankijken met haar mooie kleine twinkelende oogjes als je geweer klaar is om een volle lading pudding af te vuren. Op dat moment trek je je snikkel naar buiten en spuit je in allebei de ogen. Deze tijdelijke staat van blindheid produceert het zombie effect als ze stuntelig met haar armen zwaaiend en jammerend als een wandelend lijk naar de badkamer strompelt.
mensen die vies zijn van plakkerigheid tijdens sexquote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
nou ik merk er niks van, & over me heen hoef k het ook nie zo dolgraag te hebbenplakt alleen maar
Yes! Ze bestaan nogquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mensen die vies zijn van plakkerigheid tijdens sexweet niet wat ik geiler vind, in mn gezicht, of op mn buik waarna t opgelikt wordt of over poes en dan oplikken of anaal en dan over rug(alleen jammer dat je t zelf niet ziet
)moeilijk moeilijk
doe mij maar de Angry Pirate:quote:Op maandag 28 september 2009 14:08 schreef Kevincy het volgende:
Spuiten is toch het bestquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
Maar moet het nou echt onderspuiten zijn, of is het ook wel acceptabel als het er zo'n beetje lafjes uit komt sijpelen?
Grootspraak. Of neem je je matties mee voor een groepsverkrachting?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:35 schreef Lil.Q94 het volgende:
Adresgegevens a.u.b.? Dan kom ik na schooltijd hele liters over je heen/in je spuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |