Met een soort van magnetron-straling ofzo? Waardoor je ook ineens heel misselijk wordt?quote:Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
Je hebt toch ook een soortgelijk wapen maar dan zonder het lawaai!?
Dus zonder de herrie, maar geloof wel met geluidsgolven, en dan kon je gewoon niet verder lopen dan een bepaald punt anders werd het heel erg heet geloof ik. Stapte je dan weer terug, dan was je weer 100% ok.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een soort van magnetron-straling ofzo? Waardoor je ook ineens heel misselijk wordt?
http://www.ravagedigitaal(...)/sg/sg.php~mainFramequote:De Amerikaanse wapenproducent Raytheon heeft voor het Pentagon weer een nieuw speeltje op de markt gebracht. Met de Silent Guardian, een soort van magnetronkanon, worden demonstranten met hittestralen onder controle gehouden. Het bezorgt je een intens branderig gevoel, waarvoor vluchten de enige remedie is.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:56 schreef DennisMoore het volgende:
De drempel om dat soort middelen in te zetten, zal steeds lager worden.
"Maar ze gaan er toch niet dood aan?"
Weet niet meer of je er ook misselijk van werd, maar het werd gewoon opeens heel erg heet. Was bij zo'n 'weapons of the future' programma ofzo, op Discovery/NatGeo.quote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een soort van magnetron-straling ofzo? Waardoor je ook ineens heel misselijk wordt?
Logisch gevolg is dat de "redneck" milities veel nieuwe leden krijgen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Heerlijk zo politiestaat in wording
Dat is die South Park aflevering, toch?quote:Op maandag 28 september 2009 13:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Heb ook wel eens gehoord dat ze geluidgolven gebruiken die je darmen ontregelen, dan loopt de hele demonstrerende menigte met de broek vol.
Ook zonder de zaken die je hierboven noemt is het negeren van een bevel totquote:Op maandag 28 september 2009 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Als antiglobalisten zich trouwens keurig gedroegen tijdens het demonstreren, was de politie ook niet zo aanwezig. Maar altijd als dit tuig demonstreerd worden er winkels geplunderd, fast food restaurants vernield en autos van jan met de pet in de fik gestoken.
Dat dus, je vraagt je toch af wat hun motieven precies zijn. Een dialoog met de beleidsmakers lijkt me beter dan ervoor te zorgen dat ze lekker gezellig binnen zitten, afgeschermd door een paar duizend man oproerpolitie met een steeds groter wordend arsenaal aan (niet dodelijke) wapens..quote:Op maandag 28 september 2009 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Als antiglobalisten zich trouwens keurig gedroegen tijdens het demonstreren, was de politie ook niet zo aanwezig. Maar altijd als dit tuig demonstreerd worden er winkels geplunderd, fast food restaurants vernield en autos van jan met de pet in de fik gestoken.
Gaat heen met je excuusjes voor tirannie. Het zijn studenten daar, er zit zo'n campus, de enigen die geweld pleegden zijn door de cops ingehuurde figuren om shit te gerechtigen.quote:Op maandag 28 september 2009 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Dude! Waar vind ik dit soort baantjes!?!quote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
Gaat heen met je excuusjes voor tirannie. Het zijn studenten daar, er zit zo'n campus, de enigen die geweld pleegden zijn door de cops ingehuurde figuren om shit te gerechtigen.
PM me.quote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dude! Waar vind ik dit soort baantjes!?!
Niet als er geen reden is tot een dergelijk bevel hoor.quote:Op maandag 28 september 2009 14:46 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ook zonder de zaken die je hierboven noemt is het negeren van een bevel tot
verspreiding, hetgeen in diverse filmpjes op de achtergrond duidelijk te horen is,
al reden genoeg om klop te krijgen
Dat is in Nederland zo en in de weinig tolerante VS al helemaal.
Tja, maar laat het nou meestal een recht zijn om je gewoon in de publieke ruimte te begeven. Agenten denken wat te vaak dat hun wil een wet is die zonder tegenspraak opgevolgd moet worden.quote:Op maandag 28 september 2009 14:46 schreef Clairvaux het volgende:
..het negeren van een bevel tot verspreiding
TRU is 2 deuren verderquote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gaat heen met je excuusjes voor tirannie. Het zijn studenten daar, er zit zo'n campus, de enigen die geweld pleegden zijn door de cops ingehuurde figuren om shit te gerechtigen.
Ik kende er in je jaren 80 vele tientallenquote:Op maandag 28 september 2009 14:56 schreef Dragorius het volgende:
Is er "bewijs" dat het niet de 'studenten' zelf zijn?
Ik ken zo'n type dat namelijk naar elke demonstratie gaat enkel en alleen zodat ie kan rellen
Als de politieleiding om wat voor reden dan ook meent dat de menigte zich moet verspreiden zalquote:Op maandag 28 september 2009 14:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet als er geen reden is tot een dergelijk bevel hoor.
Ja zo gaat dat zeg maar he. Befehl ist immer Befehl.quote:Op maandag 28 september 2009 15:09 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Als de politieleiding om wat voor reden dan ook meent dat de menigte zich moet verspreiden zal
het ook gebeuren, of jij het daar mee eens bent of niet.
Blijf je staan krijg je (terecht) klappen.
Nee, ben ik met je eens als het om een normale situatie gaat.quote:Op maandag 28 september 2009 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als een agent tegen je zegt dat je moet springen, hoef je echt niet te vragen hoe hoog.
Er bestaat een kans dat ik niet degene ben die met waanbeelden leeft.quote:
Vind jij de demonstranten uit het filmpje in de OP ongewassenquote:Op maandag 28 september 2009 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel een mooi systeem voor dat zooitje ongewassen beroepdsdemonstranten.![]()
ja ok, een echt kanon is natuurlijk wel beter. maar dit alternatief is wel geslaagd.quote:Op maandag 28 september 2009 15:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar natuurlijk.
dat gebeurt al jaren, ook in nederland.quote:Op maandag 28 september 2009 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
Stevig politieoptreden als het nodig is, ben ik absoluut geen tegenstander van.
Maar een keiharde eis voor mij is dat het transparant en toetsbaar gebeurt. Dat je, ook al is het achteraf, je recht kunt halen en verantwoordelijken zich moeten verantwoorden.
Wat dat betreft goed dat steeds meer via mobieltjes etc online kan komen. Volgende stap is nu wellicht dat mobiele netwerken in de omgeving worden platgelegd?
Dat dus.quote:Op maandag 28 september 2009 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel een mooi systeem voor dat zooitje ongewassen beroepsdemonstranten.![]()
Een écht kanon. Wauwses hee.quote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ok, een echt kanon is natuurlijk wel beter. maar dit alternatief is wel geslaagd.
Ja dat is inderdaad zeer dubieus. Ik zag sommigen ook hun ogen sluiten.quote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dat dus.
Ze jagen echt niet zomaar een groep demonstranten op. Dat speelgoed is speciaal bedoeld voor de mensen die graag willen rellen. Of zoals op een filmpje te zien is die demonstranten die bij de eerste traangasgranaat hun gasmasker op zetten.
dikke bertha. ga je ook wel rennenquote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een écht kanon. Wauwses hee.
geeft zoveel rommel.quote:Op maandag 28 september 2009 15:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zou er gewoon een flat op gooien.
Nee, dat zal noooooooooit hier gaan rondrijden omdat de Nederlander niet met z'n dikke luie reet voor de televisie vandaan komt om z'n poot tussen de deur te houden, en voor zijn rechten en vrijheden te vechten..quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ben benieuwd of dit ook in Nederland gaat rondrijden...
Wat ik hoorde van mensen daar uit de buurt werd er door de politie ook aardig huisgehouden in Forbes, de uitgaansbuurt, terwijl de rellen in Lawrencevill en Hill district waren.quote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dat dus.
Ze jagen echt niet zomaar een groep demonstranten op. Dat speelgoed is speciaal bedoeld voor de mensen die graag willen rellen. Of zoals op een filmpje te zien is die demonstranten die bij de eerste traangasgranaat hun gasmasker op zetten.
Beetje bij beetje, iedere dag een stukkie meer..quote:Op maandag 28 september 2009 16:21 schreef Dragorius het volgende:
Ja we worden ook zooo ingeperkt in Nederland...
quote:Op maandag 28 september 2009 16:21 schreef Dragorius het volgende:
Ja we worden ook zooo ingeperkt in Nederland...
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellenquote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef Revolution-NL het volgende:
..alle privacy schendende maatregelen [..] in 1x
En wie gaat er nog de straat op in ons luilekkerlandje waar iedereen zich vol kan vretenquote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat alle privacy schendende maatregelen (lees anti-terreur maatregelen) in 1x ingevoerd zouden worden en niet geleidelijk aan.
Denk jij dat dit niet tot veel verzet zou hebben geleid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |