Dat dusquote:Op maandag 28 september 2009 11:10 schreef Kevincy het volgende:
Gewoon een keer hard fistfucken. Als je binnen bent met je vuist, steek je in één keer een paar vingers op en dan vraag je "hoeveel vingers steek ik op?"
Dan is ze meteen klaar met dat kinky gedoe
Of Max H., lekkere respectvolle benadering. Haar in een onbewaakt ogenblik de bek volzeiken enzo.quote:Op maandag 28 september 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Kijk maar wat Rocco films, goede leerstof.
Dat dus, gewoon afwisselen. Ben zelf ook meer van de zachte sex maar als mijn vriendin een keer hard wil dan komt dat ook wel goedquote:Op maandag 28 september 2009 13:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
En je kan toch ok gwn afwisselen..
ene keer jou manier, andere keer wat zij wilt.
ja daarom, je houd tog elke keer wel van andere manier, kan je ook is keer doen wat je vriendin wil.quote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat dus, gewoon afwisselen. Ben zelf ook meer van de zachte sex maar als mijn vriendin een keer hard wil dan komt dat ook wel goed
moet zij eerst eens komenquote:Op maandag 28 september 2009 15:33 schreef Motorist het volgende:
Wat dacht je ervan om het eens stukje bij beetje te doen. Dus vlak voordat zij klaarkomt tik je haar eens ferm op de billen oid om mee te beginnen, probeer eens wat uit en kijk waar ook jij opgewonden van word. En neem dat dan een stap verder. wie weet schuilt er toch een sadistje in jou
dat bedoelde ik dus... Lieve sex is leuk, maar is over t algemeen vrij lauw...quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef NiceThingsAddict het volgende:
[..]
moet zij eerst eens komen![]()
daar doen we al weken over ondertussen. maar misschien dat een flinke tik net datgene is wat ze nodig heeft![]()
mja, t is gewoon een beetje apart vind ik, ff wennen. zeker ben ik een beetje sadistisch, maar meer op de ander (niet al te stevig) vasthouden en doodkietelen ipv een ferme tik of bijt oid...
enneh, Rocco en Max H was een fase toen ik nog een hopeloos tienertje was leuk om te kijken![]()
Waar maak je dat uit op dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef Aneurism het volgende:Iemand afrossen lijkt mij niet de bedoeling.
Zelf heb ik altijd de neiging om effe een plagerige tik te geven, volgens mij verwacht ze dat eerder dan een ram waar 5 dagen later nog alle vingers zichtbaar zijn op haar zitvlak.
Geef haar een voetmassage.quote:Op maandag 28 september 2009 11:02 schreef NiceThingsAddict het volgende:
nou is dat niet echt helemaal mijn straatje
Nee, leg eens uit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:18 schreef Aneurism het volgende:
Zodra je films van Rocco gezien hebt, snap je het.
ik ken de films. En snap ook niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Zodra je films van Rocco gezien hebt, snap je het.
als je moeite hebt om zomaar een tik te geven kun je er ook een spelletje van maken. (Geeft je een "reden" om een tik te geven) bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]Iemand afrossen lijkt mij niet de bedoeling.
Zelf heb ik altijd de neiging om effe een plagerige tik te geven, volgens mij verwacht ze dat eerder dan een ram waar 5 dagen later nog alle vingers zichtbaar zijn op haar zitvlak.
Kinderspel johquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
Mijn associatie met 'kinky' gaat toch meer richting latex en leder, roestige spijkers of op zijn minst kaarsvet, eigenlijk, en niet zoiets als 'een paar tikken op de kont'.
nja, maar ja je begint toch ook niet met rijlessen in een Ferrari?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
Mijn associatie met 'kinky' gaat toch meer richting latex en leder, roestige spijkers of op zijn minst kaarsvet, eigenlijk, en niet zoiets als 'een paar tikken op de kont'.
Dat dus. Gewoon proberen, blijf vragen. Na een sessie of twee kan je redelijk goed aanvoelen wat ze wel en vooral niet wil.quote:Op maandag 28 september 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Harde seks FTW!
Vraag haar tijdens de seks wat ze wil en hoe hard.
Doodkietelen is niet heel sexy hè? Dat je dat even weet!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef NiceThingsAddict het volgende:
[..]
moet zij eerst eens komen![]()
daar doen we al weken over ondertussen. maar misschien dat een flinke tik net datgene is wat ze nodig heeft![]()
mja, t is gewoon een beetje apart vind ik, ff wennen. zeker ben ik een beetje sadistisch, maar meer op de ander (niet al te stevig) vasthouden en doodkietelen ipv een ferme tik of bijt oid...
enneh, Rocco en Max H was een fase toen ik nog een hopeloos tienertje was leuk om te kijken![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:31 schreef Motorist het volgende:
[..]
nja, maar ja je begint toch ook niet met rijlessen in een Ferrari?
Ter aanvulling, vaak is een poging tot, voldoende in t begin, de spanning van iets nieuws en anders kan al leiden tot een opgewonden sfeertje en dat kan alleen maar goed zijn.. toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:43 schreef catgirl85 het volgende:
heb hetzelfde probleem met mijn vriend maar ja als het niet in je zit zit het niet in je,
doe het gewoon joh.begin er mee je hoort vanzelf wel of het goed is of niet. Gewoon super dominant zijn, voel je ook dominant misschien kick je er wel op als je eenmaal bezig ben...
Volgens mij is er soms ook wat gene om toe te geven dat je van zoiets opgewonden word, vandaar zijn reactie (gokje). Als hij het echt pervers zu vinden had ie je nooit een tik gegevenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef MijnGroteGeheim het volgende:
Vanuit het standpunt van een vrouw: ik vind het echt irritant als een man me niet hard genoeg aanpaktM'n vorige scharrel gaf me eens voor de gein een tik op m'n billen en toen ik liet merken dat dat me wel beviel kreeg ik meteen te horen "Ooooh nee hoor, ik ben niet zo pervers!" Fijn, dat je zoiets al pervers vindt, dan hoef ik je zeker ook niet meer te vragen om wat andere leuke kinky fantasietjes uit te proberen
Ik vind het zelf ook heel eng om aan te geven dat ik zoiets lekker vind hoor. Maar om het pervers te noemen drukt ook meteen weer zo'n stempelquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Motorist het volgende:
[..]
Volgens mij is er soms ook wat gene om toe te geven dat je van zoiets opgewonden word, vandaar zijn reactie (gokje). Als hij het echt pervers zu vinden had ie je nooit een tik gegeven
tsja, je hebt gewoon van die mannen die zacht, teder en liefdevol zijn. volgens mij zijn dat er eigenlijk best veel eigenlijk, dusja, dan moet je het een beetje aangeven. persoonlijk zou ik zoiets niet bij de eerste keer aangeven, maar bij een eventuele "nabespreking" (klinkt zo fout, maargoed) of in aanloop naar een tweede keer hinten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef MijnGroteGeheim het volgende:
Vanuit het standpunt van een vrouw: ik vind het echt irritant als een man me niet hard genoeg aanpaktM'n vorige scharrel gaf me eens voor de gein een tik op m'n billen en toen ik liet merken dat dat me wel beviel kreeg ik meteen te horen "Ooooh nee hoor, ik ben niet zo pervers!" Fijn, dat je zoiets al pervers vindt, dan hoef ik je zeker ook niet meer te vragen om wat andere leuke kinky fantasietjes uit te proberen
varieren kun je lerenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef Apuleius het volgende:
Als ik zachte sex wil, dan klim ik wel op een vrouw die een maatje meer heeft. Knuffelsex, neh.
Tsja sommige mannen zijn gewoon zoquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:27 schreef MijnGroteGeheim het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook heel eng om aan te geven dat ik zoiets lekker vind hoor. Maar om het pervers te noemen drukt ook meteen weer zo'n stempelHeb er daarna dus snel een einde aan gemaakt, ik word toch niet bevredigd bij zo'n softie in bed..
Want met een dikke vrouw kun je geen kinky seks hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef Apuleius het volgende:
Als ik zachte sex wil, dan klim ik wel op een vrouw die een maatje meer heeft. Knuffelsex, neh.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 04:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, doe gewoon zoals in de movies. Hard neuken, af en toe bij d'r haren grijpen, pets op d'r billen kan altijd tijdens doggy of eigenlijk sowieso wanneer je penetreert en er goed bij kunt. Pijpen kun je haar hoofd vastpakken. Misschien houdt ze van anaal of zo. Dirty talk vind ze misschien ook wel zeer OK, kan varieren van 'jij gaat me nu pijpen' tot 'vind je lekker he, sletje?'. Penetratie met je vingers mag ook behoorlijk ruig eraan toegaan. Keer stoeien en haar niet laten winnen om vervolgens je prijs te innen, dat soort shit.
Spreek gewoon met haar af dat jij je eens flink uitleeft en dat zij de grenzen dan duidelijk aangeeft. Deel van dominant zijn is ook dat je geen aanwijzingen moet gaan vragen tijdens de seks. Dat bewaar je beter voor de peuk die je erna opsteekt.
Je moet geld vragen voor dit soort adviezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:16 schreef capricia het volgende:
Tja, moeilijk. Zij is meer sub en TS iig geen Dom...
Praat erover, leer elkaar kennen.
Je kunt het ook als een emotionele reis zien! Gesprekken hierover en het hiermee aan de slag gaan, gaat emotioneel wel heel diep, voor beide kanten! Het gaat je relatie zeker verdiepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |