abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73214399
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:55 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

"ting dong, goedenavond mevrouw. We hebben helaas slecht nieuws voor U. Uw zoon is helaas overleden bij een ongeval. Een niet goed oplettende bestuurder zag uw zoon over het hoofd bij een stoplicht en heeft hem geschept.
Maar U moet maar zo denken, gelukkig had de bestuurder geen drank op!"

Yep. Klinkt al stukken minder erg zo.

In dit topic rijdt zeker ook niemand ooit eens te hard...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73214857
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef capricia het volgende:

[..]

In dit topic rijdt zeker ook niemand ooit eens te hard...
Tuurlijk wel, maar zoals je misschien ook al de straffen vanuit de wetgever kan halen is dat "minder erg" dan met drank op rijden...
pi_73215956
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar zoals je misschien ook al de straffen vanuit de wetgever kan halen is dat "minder erg" dan met drank op rijden...
Ah, dus het gaat er jou om wat erger is...tja...het kan beiden even dodelijk aflopen natuurljk.
En het ligt er maar net aan wat de zwaarte van de overtreding is.
Als je gepakt wordt met 1 drankje te veel op, is de straf toch iets minder dan dat je gepakt wordt met 'maar' 50 km te hard rijden op de snelweg.
Toch?

Keertje bumperkleven is in de boetebase trouwens nog duurder dan met 1 glas alcohol teveel achter het stuur zitten...en dat eerste, daar irriteer ik mij dagelijks aan...
En volgens jouw gevolgtrekking is dat ook erger...dus...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:39:36 #104
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73216009
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Uit welke "straffen" haal je dat dan precies? Boven de zoveel promille? Rijbewijs ingevorderd! Boven de zoveel km/h te hard? Rijbewijs ingevorderd!
Waaruit blijkt dan volgens jou dat het eerste volgens de wetgever zwaarder zou wegen dan het tweede? Het mag simpelweg allebei niet?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_73216932
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:48 schreef rey349 het volgende:
hallo,

mijn pa is doorgereden na een ongeval hij had gedronken. Het was wel niet zijn schuld aangezien hij op een voorrangs weg reed. Nu vraag ik me af wat wordt zn straf, hij heeft vroeger (1969) iemand dood gereden met drank op en daarna nog eens gepakt met drank op. jaja ik weet het hij leerd het nooit.
alleen ben ik nu beneuwd wat ongeveer zn straf zou worden.
iemand een idee?
Daar heb je je antwoord.
En gecondoleerd met zo'n aso recidivist als je vader.
Met drank op achter het stuur... zum kotzen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73217111
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef Re het volgende:
zo te lezen is je pa zwaar alcoholist, dus die zal zich binnenkort nog wel tegen een boom aan parkeren of zijn lever kwijt zijn...
Hoe eerder hoe beter, voor meneer weer iemand aan zijn bumper heeft hangen. Je zou zeggen dat je het wel gelijk afleert als je op een dag iemand doodrijdt met je bezopen harses.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_73220456
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:19 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hoe eerder hoe beter, voor meneer weer iemand aan zijn bumper heeft hangen. Je zou zeggen dat je het wel gelijk afleert als je op een dag iemand doodrijdt met je bezopen harses.
Nah, je gaat toch niet iemand dood wensen?
Het moraal is ver te zoeken in dit topic zeg...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73228645
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:14 schreef capricia het volgende:
Nah, je gaat toch niet iemand dood wensen?
Het moraal is ver te zoeken in dit topic zeg...
Normaal niet nee, maar als iemand al ooit iemand heeft doodgereden door drankgebruik achter het stuur, dan ben ik wel klaar. Tuurlijk zou het lullig voor de TS zijn, maar dat zou het ook zijn als hij nóg een slachtoffer zou maken (en er weer niks van leert).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_73231676
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klopt, zonder drank op is minder erg (dus niet: niet erg). Meestal is dat namelijk niet te voorkomen.

Mensen doodrijden mét drank op is makkelijk te voorkomen, namelijk door niet te gaan rijden.
Mensen doodrijden zónder drank op is makkelijk te voorkomen, namelijk door niet te gaan rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')