quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:55 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"ting dong, goedenavond mevrouw. We hebben helaas slecht nieuws voor U. Uw zoon is helaas overleden bij een ongeval. Een niet goed oplettende bestuurder zag uw zoon over het hoofd bij een stoplicht en heeft hem geschept.
Maar U moet maar zo denken, gelukkig had de bestuurder geen drank op!"
Yep. Klinkt al stukken minder erg zo.
Tuurlijk wel, maar zoals je misschien ook al de straffen vanuit de wetgever kan halen is dat "minder erg" dan met drank op rijden...quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
In dit topic rijdt zeker ook niemand ooit eens te hard...![]()
Ah, dus het gaat er jou om wat erger is...tja...het kan beiden even dodelijk aflopen natuurljk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar zoals je misschien ook al de straffen vanuit de wetgever kan halen is dat "minder erg" dan met drank op rijden...
Uit welke "straffen" haal je dat dan precies? Boven de zoveel promille? Rijbewijs ingevorderd! Boven de zoveel km/h te hard? Rijbewijs ingevorderd!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar zoals je misschien ook al de straffen vanuit de wetgever kan halen is dat "minder erg" dan met drank op rijden...
Daar heb je je antwoord.quote:Op maandag 28 september 2009 10:48 schreef rey349 het volgende:
hallo,
mijn pa is doorgereden na een ongeval hij had gedronken. Het was wel niet zijn schuld aangezien hij op een voorrangs weg reed. Nu vraag ik me af wat wordt zn straf, hij heeft vroeger (1969) iemand dood gereden met drank op en daarna nog eens gepakt met drank op. jaja ik weet het hij leerd het nooit.
alleen ben ik nu beneuwd wat ongeveer zn straf zou worden.
iemand een idee?
Hoe eerder hoe beter, voor meneer weer iemand aan zijn bumper heeft hangen. Je zou zeggen dat je het wel gelijk afleert als je op een dag iemand doodrijdt met je bezopen harses.quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef Re het volgende:
zo te lezen is je pa zwaar alcoholist, dus die zal zich binnenkort nog wel tegen een boom aan parkeren of zijn lever kwijt zijn...
Nah, je gaat toch niet iemand dood wensen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter, voor meneer weer iemand aan zijn bumper heeft hangen. Je zou zeggen dat je het wel gelijk afleert als je op een dag iemand doodrijdt met je bezopen harses.
Normaal niet nee, maar als iemand al ooit iemand heeft doodgereden door drankgebruik achter het stuur, dan ben ik wel klaar. Tuurlijk zou het lullig voor de TS zijn, maar dat zou het ook zijn als hij nóg een slachtoffer zou maken (en er weer niks van leert).quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:14 schreef capricia het volgende:
Nah, je gaat toch niet iemand dood wensen?
Het moraal is ver te zoeken in dit topic zeg...
Mensen doodrijden zónder drank op is makkelijk te voorkomen, namelijk door niet te gaan rijden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt, zonder drank op is minder erg (dus niet: niet erg). Meestal is dat namelijk niet te voorkomen.
Mensen doodrijden mét drank op is makkelijk te voorkomen, namelijk door niet te gaan rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |