Nee nog niet.quote:Op maandag 28 september 2009 09:08 schreef Dragorius het volgende:
Zou nu wel een behandeling op afstand kunnen gebruiken overigens
Oh Darkwolf, had je al met Dino gepraat? Onze aanrecht-jumper?
Oeh, komt mijn verwachte eind-theorie van een "Great Depression" toch uit?quote:Op maandag 28 september 2009 09:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Heb nogal een stress week gehad vorige week. PM je wel even waarom en hoe dit kwam.
Koop een ligfietsquote:Op maandag 28 september 2009 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Krijg al pijn in den kont als ik eraan denk
quote:Op maandag 28 september 2009 12:33 schreef nokwanda het volgende:
Om midden op straat van mijn vent te horen bij het opstappen: hup, op je rug
Nee, eigenlijk doe ik dat op mijn leeftijd alleen nog in de lianen of op z'n hondjes, maar niet op de fietsquote:Op maandag 28 september 2009 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]doe jij dat nog op jouw leeftijd dan
In de lianenquote:Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk doe ik dat op mijn leeftijd alleen nog in de lianen of op z'n hondjes, maar niet op de fiets
"Me Tarzan, you Jane"?quote:Op maandag 28 september 2009 13:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In de lianen![]()
ik wil het niet weten geloof ik
Op mijn leeftijd brei ik een nieuwe truiquote:Op maandag 28 september 2009 13:00 schreef Dragorius het volgende:nokwanda dat wordt een nieuwe trui betalen
Sinds ik een echte vlees en bloed Tarzan heb wordt die andere niet meer gebruikt. Ik wil er nog een keer een prijskaartje opplakken en hem bij Het Goed tussen de andere spullen in het schap zetten en om de hoek gaan loeren om te zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
"Me Tarzan, you Jane"?
Of zou ze een tarzan bij zich .....
Ach laat ook maar inderdaad!
Dus jij gaat mij vertellen dat je de reclame in de Metro, Spits en ook de reclames op allle commercieele zenders hebt gemist omtrent de opening van dit nieuwe topic?quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stiekem een nieuwe ouwehoer starten en mij niets zeggen he!!!
LOL nasty!quote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Sinds ik een echte vlees en bloed Tarzan heb wordt die andere niet meer gebruikt. Ik wil er nog een keer een prijskaartje opplakken en hem bij Het Goed tussen de andere spullen in het schap zetten en om de hoek gaan loeren om te zien wat er gebeurt.
Je kan toch ook beide tegelijk gebruiken of breng ik je nu op ideeenquote:Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sinds ik een echte vlees en bloed Tarzan heb wordt die andere niet meer gebruikt. Ik wil er nog een keer een prijskaartje opplakken en hem bij Het Goed tussen de andere spullen in het schap zetten en om de hoek gaan loeren om te zien wat er gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |