Daarna:quote:Op maandag 28 september 2009 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lezen wat die melding inhoud.....
Als iedereen is wezen feesten dan kan ik mij dan indenken.quote:Op maandag 28 september 2009 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.... Misschien viel de maandag zwaar?
Ik had mijn eerste werkdag sinds maanden.... ben blij dat ik zit......quote:Op maandag 28 september 2009 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als iedereen is wezen feesten dan kan ik mij dan indenken.
Hoe was het?quote:Op maandag 28 september 2009 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste werkdag sinds maanden.... ben blij dat ik zit......
Zwaar. Concierge is geen rustig baantje. De hele godganse dag loopje van hot naar her om dingen te fixen.quote:
De BBC had er een erg leuk programma over: "Jim 'll fix it".quote:Op maandag 28 september 2009 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zwaar. Concierge is geen rustig baantje. De hele godganse dag loopje van hot naar her om dingen te fixen.
Ja ik ben zijn opvolger..... Handy Andy Can Fix it All.....quote:Op maandag 28 september 2009 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De BBC had er een erg leuk programma over: "Jim 'll fix it".![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik ben zijn opvolger..... Handy Andy Can Fit All.....
2 pluspunten voor jou dus.quote:Op maandag 28 september 2009 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar op zich is het geen vervelend werk. En het is goed voor je conditie....
Hoi Tanjaa.quote:
Ja dat is waar maar sporten doe ik toch liever in de sportschool. Daar komen leukere dames.quote:Op maandag 28 september 2009 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
2 pluspunten voor jou dus.Werken en sporten in één.
Hey de mooiste en liefste McDonaldsmedewerkster aller tijde is er!quote:
Ja hoorquote:Op maandag 28 september 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Tanjaa.
Al bekomen van de complimenten na het plaatsen van je foto?
Heeft de Mac/Supermarkt dan een eigen sportschool?quote:Op maandag 28 september 2009 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar sporten doe ik toch liever in de sportschool. Daar komen leukere dames.
Met mij wel. Lekker vrij gehad vandaag. Morgen om 06.30 weer werken.quote:
Hoi lieve leuke slijmerdquote:Op maandag 28 september 2009 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey de mooiste en liefste McDonaldsmedewerkster aller tijde is er!
Bahbah, hoe laat moet je dan op?quote:Op maandag 28 september 2009 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met mij wel. Lekker vrij gehad vandaag. Morgen om 06.30 weer werken.
Nee maar op de sportschool zitten ook wel dames maar die komen nooit in de zaal. Die zitten altijd bij Xco, bodypump of spinning....quote:Op maandag 28 september 2009 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft de Mac/Supermarkt dan een eigen sportschool?
quote:Op maandag 28 september 2009 19:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hoi lieve leuke slijmerd![]()
Hoe is het met je? Bevalt je nieuwe baan je?
05.00 gaat de wekker.quote:
Pics?quote:Op maandag 28 september 2009 19:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar op de sportschool zitten ook wel dames maar die komen nooit in de zaal. Die zitten altijd bij Xco, bodypump of spinning....
Ik denk niet dat dat op prijs gesteld wordt......quote:
quote:
Ik zou het zeer op prijs stellen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat op prijs gesteld wordt......
Bodypump is echt leukquote:Op maandag 28 september 2009 19:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee maar op de sportschool zitten ook wel dames maar die komen nooit in de zaal. Die zitten altijd bij Xco, bodypump of spinning....
Ah ik mag nog een half uur langer blijven liggen.....quote:
Thxquote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou niet eens uit bed kunnen komen
Respect c4 +1
Zumba heb ik een keer meegedaan. Dat vonden de dames er lollig..... want ik dans alsof er 220 volt door mij heen gaat....quote:Op maandag 28 september 2009 19:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Bodypump is echt leuken bodybalance ook.. en zumba..
Mazzelaar.quote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ik mag nog een half uur langer blijven liggen.....
Jij hebt ook wel eens een normale tijd dat je op moet staan. Ik moet vanaf nu elke werkdag. 5:30 opstaan....quote:
Nou, ik sta ook om 6 uur op. Maar dan is de zon al opquote:Op maandag 28 september 2009 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thx![]()
Dat moet je dan toch eens proberen. Een zonsopgang is mooier dan de zonsondergang.
Iets vroeger opstaan dus.quote:Op maandag 28 september 2009 19:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, ik sta ook om 6 uur op. Maar dan is de zon al op
Als je me de rest van de dag chagerijnig wil hebben jaquote:
Tuurlijk. Ik sta ook wel eens om 04.00/12.30/21.30 op. Ligt aan mijn dienst.quote:Op maandag 28 september 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel eens een normale tijd dat je op moet staan. Ik moet vanaf nu elke werkdag. 5:30 opstaan....
Daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als je me de rest van de dag chagerijnig wil hebben ja
Pfff..... 52 uur wakker? Dat lukt me niet.....quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik sta ook wel eens om 04.00/12.30/21.30 op. Ligt aan mijn dienst.
Soms sta ik helemaal niet op omdat ik nog wakker ben. 52 uur wakker is mijn record.
Alleen met behulp van caffeïne.quote:Op maandag 28 september 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pfff..... 52 uur wakker? Dat lukt me niet.....
Dan nog zou ik het niet trekken.....quote:
Heel veel energy en dextro inslaan en dan haal je het welquote:Op maandag 28 september 2009 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het niet trekken.....
Vergt wel wat training.quote:Op maandag 28 september 2009 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het niet trekken.....
Nee dan nog niet maar ik kan heel goed tien minuten slapen.... Dan zijn de batterijen ook weer even opgeladen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Heel veel energy en dextro inslaan en dan haal je het wel
Een power-nap.quote:Op maandag 28 september 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dan nog niet maar ik kan heel goed tien minuten slapen.... Dan zijn de batterijen ook weer even opgeladen.
Ja dat zou wel kunnen misschien, maar ik hoop het nooit te hoeven ondervinden.....quote:Op maandag 28 september 2009 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een power-nap.Doet wonderen.
Met een aantal power-naps kun je met gemak 72 uur werken aan.
Ik hoop voor je dat je het ook nooit hoeft te doen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen misschien, maar ik hoop het nooit te hoeven ondervinden.....
Dat moet ik al na een weekend stappen met mijn maats.......quote:Op maandag 28 september 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het ook nooit hoeft te doen.![]()
Na een klusje van 72 uur (met in totaal 3 uur slaap) heb ik 20 uur aan één stuk geslapen om de schade in te halen.
Ik niet. Dan heb ik aan 4 uur slaap genoeg.quote:Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat moet ik al na een weekend stappen met mijn maats.......
Je conditie zal wel beter zijn dan die van mij.quote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik niet. Dan heb ik aan 4 uur slaap genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |