En guur, en nat, en koud, en, enquote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef Crack_ het volgende:
hihihihihihi, ik vind de herfst mooooi
eerst de cup a soup, nu ditquote:Op zondag 27 september 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
Je hebt overigens de lapo van Kali gejat.
quote:Op zondag 27 september 2009 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
Je hebt overigens de lapo van Kali gejat.
de bladeren misschien, maar het weer is kut.quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef Crack_ het volgende:
hihihihihihi, ik vind de herfst mooooi
quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
eerst de cup a soup, nu dit![]()
sorrrryyy
Zon is er altijd.quote:Op zondag 27 september 2009 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
de bladeren misschien, maar het weer is kut.
Ik wil ZON!
Het was vandaag super weer.quote:Op zondag 27 september 2009 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
de bladeren misschien, maar het weer is kut.
Ik wil ZON!
Je bedoelt goede excuusjes om te knuffeleeeenquote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En guur, en nat, en koud, en, en
Met?quote:Op zondag 27 september 2009 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bedoelt goede excuusjes om te knuffeleeeen
Het zit je niet mee vandaag, maar ok, ik weet het goed met je gemaakt, wij gaan even een half uur samen rummikuppen en dan lullen we nergens meer over goed?quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
eerst de cup a soup, nu dit![]()
sorrrryyy
Ik heb de OP gekopieeeeerd is dat ook goed?quote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het zit je niet mee vandaag, maar ok, ik weet het goed met je gemaakt, wij gaan even een half uur samen rummikuppen en dan lullen we nergens meer over goed?
Wat een woord.quote:Op zondag 27 september 2009 23:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het zit je niet mee vandaag, maar ok, ik weet het goed met je gemaakt, wij gaan even een half uur samen rummikuppen en dan lullen we nergens meer over goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |