Dit dus, ik zou TS namelijk nog niet doen als ik met de dood word bedreigt.quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
Je kan het ook als een compliment zien in plaats van erover te gaan lopen bitchen.
Als je weet hoe de gemiddelde hoer eruit ziet, zou ik het niet als compliment opvatten wanneer iemand je daarvoor aanziet...quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
Je kan het ook als een compliment zien in plaats van erover te gaan lopen bitchen.
Compliment? Nou ik voelde me er aardig klote door.quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
quote:
Insgelijks.quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit dus, ik zou TS namelijk nog niet doen als ik met de dood word bedreigt.
heftig verhaalquote:Op zondag 27 september 2009 22:26 schreef Noway666 het volgende:
Whahaha.![]()
Doet me denken aan een school-kameraad ooit, die kwam eens half-lam in een café mee bubbelen. So far so good.
Krijgt er iemand even later een 3 tal zoenen op de wangetjes van de geile bar-milf omdat hij jarig was.![]()
Die schoolkameraad zat er vlakbij en vroeg meteen, hee dat ziet er wel lekker uit , wat kost dat ?
*SLAP*
vertel vertel verder....quote:Op zondag 27 september 2009 22:26 schreef Noway666 het volgende:
Whahaha.![]()
Doet me denken aan een school-kameraad ooit, die kwam eens half-lam in een café mee bubbelen. So far so good.
Krijgt er iemand even later een 3 tal zoenen op de wangetjes van de geile bar-milf omdat hij jarig was.![]()
Die schoolkameraad zat er vlakbij en vroeg meteen, hee dat ziet er wel lekker uit , wat kost dat ?
*SLAP*
in budapest moet je dat wel vragen anders staat er de volgende dag opeens een dikke hongaar voor je deur die af komt rekenen.... en dan valt er niet meer te onderhandelenquote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef Lub_ya het volgende:
Ts kreeg deze vraag naar zich toegeworpen. Ts was werken in een kledingzaak, toen meneer binnenkwam. Meneer: Hoeveel kost je? Ts: Pardon? Meneer: Hoeveel kost je? Ts:. Meneer knipogend met een grijns op zijn gezicht, meer zo-->
![]()
. Ts:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Meneer: wachtend op een antwoord. Ts:
![]()
![]()
![]()
![]()
! Meneer had de woede van ts door en liep daarna weg. Wat dacht hij? Dat ik een bedrag zou opnoemen
? Ik denk dat hij geen meisje/vrouw kan krijgen zonder haar te betalen
.
Ts is geen hoer, ziet er niet hoerig uit en kleedt zich niet hoerig. Voor de grappenmakers, die grappen in deze trant willen maken, HAHA, grappig hoor.
Klacht 1: Slapeloze nachten na dit voorval.
Klacht 2: Mannen die denken een vrouw te kunnen krijgen door haar te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |