Dit dus, ik zou TS namelijk nog niet doen als ik met de dood word bedreigt.quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
Je kan het ook als een compliment zien in plaats van erover te gaan lopen bitchen.
Als je weet hoe de gemiddelde hoer eruit ziet, zou ik het niet als compliment opvatten wanneer iemand je daarvoor aanziet...quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
Je kan het ook als een compliment zien in plaats van erover te gaan lopen bitchen.
Compliment? Nou ik voelde me er aardig klote door.quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
quote:
Insgelijks.quote:Op zondag 27 september 2009 22:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit dus, ik zou TS namelijk nog niet doen als ik met de dood word bedreigt.
heftig verhaalquote:Op zondag 27 september 2009 22:26 schreef Noway666 het volgende:
Whahaha.![]()
Doet me denken aan een school-kameraad ooit, die kwam eens half-lam in een café mee bubbelen. So far so good.
Krijgt er iemand even later een 3 tal zoenen op de wangetjes van de geile bar-milf omdat hij jarig was.![]()
Die schoolkameraad zat er vlakbij en vroeg meteen, hee dat ziet er wel lekker uit , wat kost dat ?
*SLAP*
vertel vertel verder....quote:Op zondag 27 september 2009 22:26 schreef Noway666 het volgende:
Whahaha.![]()
Doet me denken aan een school-kameraad ooit, die kwam eens half-lam in een café mee bubbelen. So far so good.
Krijgt er iemand even later een 3 tal zoenen op de wangetjes van de geile bar-milf omdat hij jarig was.![]()
Die schoolkameraad zat er vlakbij en vroeg meteen, hee dat ziet er wel lekker uit , wat kost dat ?
*SLAP*
in budapest moet je dat wel vragen anders staat er de volgende dag opeens een dikke hongaar voor je deur die af komt rekenen.... en dan valt er niet meer te onderhandelenquote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef Lub_ya het volgende:
Ts kreeg deze vraag naar zich toegeworpen. Ts was werken in een kledingzaak, toen meneer binnenkwam. Meneer: Hoeveel kost je? Ts: Pardon? Meneer: Hoeveel kost je? Ts:. Meneer knipogend met een grijns op zijn gezicht, meer zo-->
![]()
. Ts:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Meneer: wachtend op een antwoord. Ts:
![]()
![]()
![]()
![]()
! Meneer had de woede van ts door en liep daarna weg. Wat dacht hij? Dat ik een bedrag zou opnoemen
? Ik denk dat hij geen meisje/vrouw kan krijgen zonder haar te betalen
.
Ts is geen hoer, ziet er niet hoerig uit en kleedt zich niet hoerig. Voor de grappenmakers, die grappen in deze trant willen maken, HAHA, grappig hoor.
Klacht 1: Slapeloze nachten na dit voorval.
Klacht 2: Mannen die denken een vrouw te kunnen krijgen door haar te betalen.
PM me dan evenquote:Op zondag 27 september 2009 22:30 schreef Lub_ya het volgende:
Liever geen pics op internet van mezelf, wel gedaan voor anderhalf dag in mijn fobo. Voelde niet echt goed.
PM, mij ook gelijk even. Krijg je ook foto terug.quote:Op zondag 27 september 2009 22:30 schreef Lub_ya het volgende:
Liever geen pics op internet van mezelf, wel gedaan voor anderhalf dag in mijn fobo. Voelde niet echt goed.
Hoeveel kost jij?quote:Op zondag 27 september 2009 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen is te koop.
Nee, niet echt bekend in dat wereldtjequote:Op zondag 27 september 2009 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je weet hoe de gemiddelde hoer eruit ziet, zou ik het niet als compliment opvatten wanneer iemand je daarvoor aanziet...
lolquote:Op zondag 27 september 2009 22:20 schreef Lub_ya het volgende:
Klacht 1: Slapeloze nachten na dit voorval.
Vrouwen die geen fobo hebben zijn waarschijnlijk lelijk dan...quote:Op zondag 27 september 2009 22:36 schreef Lub_ya het volgende:
Klacht 3: Mannen die niet zelf eerst durven te pmen.
Ik Pm je dan maarquote:Op zondag 27 september 2009 22:30 schreef Lub_ya het volgende:
Ik zou voor jou mijn pizza eruit brokkelen!quote:Op zondag 27 september 2009 22:39 schreef Afwazig het volgende:
TS, zou je voor mij 50 euro neerleggen?
Dit is nu een twee keer de helft topicquote:Op zondag 27 september 2009 22:37 schreef neen het volgende:
TS kost twee keer de helft.
SpecialK noemt zijn lul een balkonquote:Op zondag 27 september 2009 22:41 schreef SpecialK het volgende:
Ik bied 500 euro voor 2 uurtjes.
Dan mag je het roet van m'n balkon er af schrobben.
Nee hoor, ik heb het liever niet vanwege anonimiteit.quote:Op zondag 27 september 2009 22:40 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Vrouwen die geen fobo hebben zijn waarschijnlijk lelijk dan...![]()
Misschien dacht die kerel wel dat je aan het tippelen was, en was de vraag ineens best wel relevant!
wow, als je denkt dat het allemaal niet kanslozer kan, krijg je zo'n post voor je kiezen.quote:Op zondag 27 september 2009 22:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
PM, mij ook gelijk even. Krijg je ook foto terug.
Hoe moet ik dan kunnen beoordelen of je er wel of niet hoerig uitziet? Het is maar een half verhaal zo. Hetzelfde als dat je zegt: "Komt een man naar me toe, zegt ie dat m'n auto vies is. Terwijl m'n auto helemaal schoon is."quote:Op zondag 27 september 2009 22:30 schreef Lub_ya het volgende:
Kleine lengte maar extreem breed.quote:Op zondag 27 september 2009 22:42 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
SpecialK noemt zijn lul een balkon![]()
![]()
![]()
Cindy Salou heeft de dikste tieten van allemaal (supertopic)quote:Op zondag 27 september 2009 22:43 schreef beverton het volgende:
Cindy Salou heeft in ieder geval nog nooit tegen mij of mijn briefjes van 50 gezegd
Ow laat maar dan, ik moet moeite doen.quote:Op zondag 27 september 2009 22:36 schreef Lub_ya het volgende:
Klacht 3: Mannen die niet zelf eerst durven te pmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |