SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis zum nächsten Mal.
Die zocht ik inderdaad, en Basil Fawlty is ook goed maar daar was Ofyles eerder.quote:Op maandag 28 september 2009 00:14 schreef GimmeGore het volgende:
Basil fawlty
en bedoel je misschien Only Fools and Horses?
Zeker. De Newcomen steam engine is de eerste praktische (en redelijk veel gebruikte) stoommachine. Het werd gebruikt om water uit mijnen te pompen:quote:Op maandag 28 september 2009 13:49 schreef skittelman het volgende:
stoommachien?
Wow met beweegende beeldenquote:Op maandag 28 september 2009 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker. De Newcomen steam engine is de eerste praktische (en redelijk veel gebruikte) stoommachine. Het werd gebruikt om water uit mijnen te pompen:
Worden postuum uitgereikt?quote:Op maandag 28 september 2009 13:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
Wow met beweegende beelden![]()
Van alle militaire onderscheidingen zijn er twee die je niet op kunt spelden maar die in de vorm van een medaille worden uitgereikt: The Order of Merit en The Medal of Honor. Waarom gebeurt dit zo?
dus te zwaar?quote:
Niet perse, een luchtballon kun je ook niet opspelden en die is erg licht..quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 14:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet perse, een luchtballon kun je ook niet opspelden en die is erg licht..
True! plus het feit dat je een MOH niet mag dragen in dienst.quote:
Hoe kan dat nou als ie postuum wordt uitgereikt????quote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef skittelman het volgende:
[..]
True! plus het feit dat je een MOH niet mag dragen in dienst.
Van alle MOH en OOM bezitters ongeveer 3500 leven er maar 95
lijkt me ook luguber dan...quote:Eens per jaar komen de leden van deze orde (OOM) op het Buckingham Paleis bijeen voor een lunch.
worden 'bijna' altijd postuum uitgereikt.quote:Op maandag 28 september 2009 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als ie postuum wordt uitgereikt????
van wikipedia:
[..]
lijkt me ook luguber dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |