Ik blijf een 'meisje'quote:
porsche loungequote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef Tha_T het volgende:
The 911 Lounge
Bekt wel lekker in ieder geval
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ik denk bij 911 niet aan een porsche, ben ik nu raar?
quote:
Hoppa, twee zalen. Een snelheid-zaal (Waar de "snelle" muziek resideert) en 1 care-lounge zaal (Maximaal verzorgd worden als ware je in het ideale ziekenhuis ligt (Met alcohol in het infuusquote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112
quote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ik denk bij 911 niet aan een porsche, ben ik nu raar?
daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 27 september 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dan ook aan de amerikaanse 112
quote:Op zondag 27 september 2009 21:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Hoppa, twee zalen. Een snelheid-zaal (Waar de "snelle" muziek resideert) en 1 care-lounge zaal (Maximaal verzorgd worden als ware je in het ideale ziekenhuis ligt (Met alcohol in het infuus)). Ik zeg oprichten die toko.
De term Saté-saus wordt ineens erg dubbelzinnigquote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
zoooo, we gaan na de foto's van de rar gedeeld te hebben met mn huisgenoten aan de bittergarnituur
dubbel ranzigquote:Op zondag 27 september 2009 21:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De term Saté-saus wordt ineens erg dubbelzinnig
Sorry, ik dacht niet aan Porsches of de Amerikaanse 112, ik dacht hieraanquote:Op zondag 27 september 2009 22:13 schreef Tha_T het volgende:
Ik dacht dat we dat onderwerp konden vermijden. Maar helaas
Ik kan er ook geen lounge-zaal van maken dus dat is ook al een reden om vliegtuigen en wolkenkrabbers te vergetenquote:Op zondag 27 september 2009 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht niet aan Porsches of de Amerikaanse 112, ik dacht hieraan.
quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
zoooo, we gaan na de foto's van de rar gedeeld te hebben met mn huisgenoten aan de bittergarnituur
ik geloof dat ik het ook niet wil wetenquote:
Dé rar?quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |