juist! along the road, not across the street.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel over de lengte snijden he; van de pols naar de elleboog. Anders heb het geen nut
nee Mieke je gaat gewoon morgen je ouders vertellen hoe het zit, ok ?quote:Op zondag 27 september 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
Mensen, genoeg over mij. Wij zijn nu 7 pagina's verder. En ik zit hier met een mes en mijn pols. Nee hoor, hahahahahahahahah
kiddin'![]()
![]()
Maar we hadden het toch over hoe de bomen erbij staan?![]()
nee alleen schatjes zoals jijquote:
Waar, maar dan moet je nog steeds die ene ader weten te vinden... Kun je beter een mes in je hals zetten, of in je lies.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel over de lengte snijden he; van de pols naar de elleboog. Anders heb het geen nut
Tuurlijk!quote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee Mieke je gaat gewoon morgen je ouders vertellen hoe het zit, ok ?
quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar, maar dan moet je nog steeds die ene ader weten te vinden... Kun je beter een mes in je hals zetten, of in je lies.
wat een gedoe allemaal, je kunt toch beter een lading pillen nemenquote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar, maar dan moet je nog steeds die ene ader weten te vinden... Kun je beter een mes in je hals zetten, of in je lies.
of jezelf van de rotsen werpen aan de algarvequote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat een gedoe allemaal, je kunt toch beter een lading pillen nemen
Ik heb dat niet in huis hoorquote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doet in meeste gevallen veel meer pijn voor langere periode.quote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ouch...het lijkt me dat het toch pijnloos moet. Om je nou te pletter te gooien tegen de rotsen.quote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
of jezelf van de rotsen werpen aan de algarve
Voor een verschrikkelijk pijnlijke dood, ja.quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Peter het volgende:
[..]
30+ paracetamol is al genoeg anders
In de algarve wil ik niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
of jezelf van de rotsen werpen aan de algarve
*telt*quote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef Peter het volgende:
[..]
30+ paracetamol is al genoeg anders
misschien een fles plee ontstopper proberen?quote:Op zondag 27 september 2009 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
*telt*
heb ik ook niet
Maar nap je punt hoor
quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In de algarve wil ik niet dood gevonden wordenook niet levend meestal
lekker pijnlijkquote:Op zondag 27 september 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien een fles plee ontstopper proberen?
Handig voor 't spoelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |