quote:Op zondag 27 september 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
No clue. De OP mot opbokken vind ik. Het was leuk toen de SC nog maagdelijk was.
quote:Op zondag 27 september 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die de OP maar blijven aanpassen....
Moesje?quote:Op zondag 27 september 2009 18:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Rauwe tomaten
Ketchup & curry
Tomatensoep
Tomatensoep van m'n moesje![]()
![]()
Wie is die laatste?quote:Op zondag 27 september 2009 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, zoveel UI's in de OP?
Lekker, broodje schaamlipquote:Op zondag 27 september 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
No clue. De OP mot opbokken vind ik. Het was leuk toen de SC nog maagdelijk was.quote:
Jij!quote:Op zondag 27 september 2009 18:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf voor vrouwen ontmoet jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
quote:
Mozy, een of andere newbie met teveel praatjes
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say whuuuuuuuuuuuuut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Vrouwen met korte rooie pittige kittige kapsels die harem-broeken dragen en de Privé lezenquote:Op zondag 27 september 2009 18:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf voor vrouwen ontmoet jij?
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Dan vraag je er een beetje om.quote:Op zondag 27 september 2009 18:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vrouwen met korte rooie pittige kittige kapsels die harem-broeken dragen en de Privé lezen0 topics op naam. 14.gif![]()
Hmm, houdt er iemand van kaaskorsten die in het tosti-ijzer zijn achtergebleven?Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
quote:
Watch my virgin pussy ?
.
Echt waar? Wowquote:Op zondag 27 september 2009 18:19 schreef Broekpaling het volgende:
Als je nou nog een paar keer die kut OP edit locked 'ie automagisch.
Ik houd wel van magie en tovenarij
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
eet smakelijkOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Ja ach, ondank is het loon van het gouden kalf dat verdronk in de sloot van de porcelijnwinkel ehquote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan vraag je er een beetje om.
.
Kopkaas.quote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Saaaaab het volgende:
Hmm, houdt er iemand van kaaskorsten die in het tosti-ijzer zijn achtergebleven?0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 18:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja ach, ondank is het loon van het gouden kalf dat verdronk in de sloot van de porcelijnwinkel eh
0 topics op naam. 14.gif![]()
Geilquote:
.
Dan ga je toch bij Chai wonenquote:
Haha Jap jonge trollgod
.
Ik overmorgen m'n 6e! Ik heb in totaal nog maar 1x een ruk (whehe ik zei ruk) aan het stuur gekregen van mn rij-instructeur. Best goeie score, toch?quote:Op zondag 27 september 2009 18:28 schreef reetveter het volgende:
Morgen eerste rijles. Ik begin eindelijk ook eens hoor
.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
Hoe oud ben je ?quote:Op zondag 27 september 2009 18:28 schreef reetveter het volgende:
.
.
Ik heb hét perfecte recept voor komkommersalade jongens en meisjes, en donders lekker dat het smaakt!That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Blij dat ik dat gehad heb.quote:Op zondag 27 september 2009 18:28 schreef reetveter het volgende:
.
Als je het recept post oke. Maar het alleen melden...quote:Op zondag 27 september 2009 18:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb hét perfecte recept voor komkommersalade jongens en meisjes, en donders lekker dat het smaakt!
Overigens vind ik het nu al niet te kanen.0 topics op naam. 14.gif![]()
Weer een tvp..
En nu ga ik weer verder spelen..
BP Fable haterrrrrrrrrr
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Ik wacht nog ff en wil in een vakantie een versnelde cursus gaan doen.quote:Op zondag 27 september 2009 18:28 schreef reetveter het volgende:
.
Enige probleem is alleen dat ik in de herfstvakantie weg ben en vanaf 1 januari mogen 17-jarige ook rijles nemen dus dat zal wel voor een stormloop zorgen in de krokus- en meivakantie![]()
Haha Jap jonge trollgod
Mwehe.quote:Op zondag 27 september 2009 18:31 schreef Dqod het volgende:
Weer een tvp..
BP Fable haterrrrrrrrrr0 topics op naam. 14.gif![]()
Snelcursus mag je je ruim 4 maanden van tevoren aanmelden.quote:Op zondag 27 september 2009 18:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff en wil in een vakantie een versnelde cursus gaan doen.
Enige probleem is alleen dat ik in de herfstvakantie weg ben en vanaf 1 januari mogen 17-jarige ook rijles nemen dus dat zal wel voor een stormloop zorgen in de krokus- en meivakantie
Mijn recept blijft geheim, ik vond het alleen wel grappig dat het mij gelukt isquote:Op zondag 27 september 2009 18:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je het recept post oke. Maar het alleen melden... [ afbeelding ]
Overigens vind ik het nu al niet te kanen.
.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Mijn haar heeft na jaren lang stijlish te zijn besloten licht te gaan krullen. The fuck...0 topics op naam. 14.gif![]()
Toch maar weer eens gaan kijken van de weekquote:Op zondag 27 september 2009 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Snelcursus mag je je ruim 4 maanden van tevoren aanmelden.
Haha Jap jonge trollgod
DQOD!!, hoe is het met? en die slettebakken met staart daar?quote:Op zondag 27 september 2009 18:31 schreef Dqod het volgende:
Weer een tvp..
BP Fable haterrrrrrrrrr
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Tof.quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn recept blijft geheim, ik vond het alleen wel grappig dat het mij gelukt is.
Ik denk dat ik het niet zo goed ga doenquote:Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik overmorgen m'n 6e! Ik heb in totaal nog maar 1x een ruk (whehe ik zei ruk) aan het stuur gekregen van mn rij-instructeur. Best goeie score, toch?
I never workout![]()
Trouwens, wat werkt goed tegen spanning/stress/nervositeit?
Valeriaan doet namelijk geen drol...Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op zondag 27 september 2009 18:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet zo goed ga doen
Beetje zelfverzekerd zijn misschien?quote:Op zondag 27 september 2009 18:37 schreef Japsnars het volgende:
Valeriaan doet namelijk geen drol...0 topics op naam. 14.gif![]()
Troost je, dat dacht ik eerst ookquote:Op zondag 27 september 2009 18:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet zo goed ga doen
Maar ik blijf een stereotype vrouw in het verkeer denk ik. Ik ben vooral slecht in verkeer van rechts voorrang geven
Ja, maar dat gaat niet zo een-twee-drie hequote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beetje zelfverzekerd zijn misschien?
Haha Jap jonge trollgod
Pruimensap, liters.quote:Op zondag 27 september 2009 18:37 schreef Japsnars het volgende:
Valeriaan doet namelijk geen drol...
Mag toch hopen dat als je je rijbewijs hebt je niet stijf van de zelfverzekerheidspillen de weg op gaat.quote:Op zondag 27 september 2009 18:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet zo een-twee-drie he0 topics op naam. 14.gif![]()
HOIquote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Troost je, dat dacht ik eerst ookMaar ik blijf een stereotype vrouw in het verkeer denk ik. Ik ben vooral slecht in verkeer van rechts voorrang geven
, nog hulp nodig met leren?
Ik ken werkelijk waar geen 1 verkeersregel. Valt me nog mee dat ik mijn scootercertificaat had gehaaldquote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Troost je, dat dacht ik eerst ookMaar ik blijf een stereotype vrouw in het verkeer denk ik. Ik ben vooral slecht in verkeer van rechts voorrang geven
.
I never workout![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 18:38 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nu een petje, beetje scheef in je auto zitten, gegalvaniseerd riool onder je hatchback en you are ready to go.
Al bezig met je auto theorie?quote:Op zondag 27 september 2009 18:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk waar geen 1 verkeersregel. Valt me nog mee dat ik mijn scootercertificaat had gehaald.
Ik weet nu al dat ik met bier op achter het stuur kruipquote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat als je je rijbewijs hebt je niet stijf van de zelfverzekerheidspillen de weg op gaat.. Onvoorzichtig als de pest.
I never workout![]()
Nopequote:Op zondag 27 september 2009 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al bezig met je auto theorie?.
I never workout![]()
Dat is minder.quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik met bier op achter het stuur kruip. Onvoorzichtig als de pest.
Ik ga überhaupt de weg niet op als ik alcohol op heb.0 topics op naam. 14.gif![]()
Melkkoe voor het CBR dus.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Geen zorgen, je mag pas beginnen met schakelen als de instructeur denkt dat je goed genoeg kunt sturen. En sturen is makkelijkquote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik met bier op achter het stuur kruip. Onvoorzichtig als de pest.
Neequote:Op zondag 27 september 2009 18:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga je 'm in 1x halen denk je?.
I never workout![]()
En niet te vergeten met je linkerarm in het open raam leunen en lekker in het rond boeren. Goeie tips!quote:Op zondag 27 september 2009 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu een petje, beetje scheef in je auto zitten, gegalvaniseerd riool onder je hatchback en you are ready to go.
Ik ben eerst 3 rondjes door onze wijk gegaan met niks anders dan op de koppeling rijden en dan remmen en je spiegel gelijk krijgen met een geparkeerde auto.quote:Op zondag 27 september 2009 18:44 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Geen zorgen, je mag pas beginnen met schakelen als de instructeur denkt dat je goed genoeg kunt sturen. En sturen is makkelijk0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja sturen kan ik wel. Heb wel vaker in zoeen auto gereden. Maar ik ken geen verkeersregels.quote:Op zondag 27 september 2009 18:44 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Geen zorgen, je mag pas beginnen met schakelen als de instructeur denkt dat je goed genoeg kunt sturen. En sturen is makkelijkI never workout![]()
Eh, je hoefde niet te sturen?quote:Op zondag 27 september 2009 18:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben eerst 3 rondjes door onze wijk gegaan met niks anders dan op de koppeling rijden en dan remmen en je spiegel gelijk krijgen met een geparkeerde auto.
Hoeveel lessen had jijquote:Op zondag 27 september 2009 18:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben eerst 3 rondjes door onze wijk gegaan met niks anders dan op de koppeling rijden en dan remmen en je spiegel gelijk krijgen met een geparkeerde auto.
I never workout![]()
Als je maar boos kijkt!quote:Op zondag 27 september 2009 18:45 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En niet te vergeten met je linkerarm in het open raam leunen en lekker in het rond boeren. Goeie tips!0 topics op naam. 14.gif![]()
Wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje! Maar instructeurs hebben de hele dag leerlingen die geen verkeersregels kennenquote:Op zondag 27 september 2009 18:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja sturen kan ik wel. Heb wel vaker in zoeen auto gereden. Maar ik ken geen verkeersregels.
Dus die leggen ze echt wel uit als het op bepaalde momenten nodig is.
En natuurlijk iedere versnelling tot het rooie doortrekken.quote:That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Pure onzin als je niet meteen mag sturen, koppelen etc.
Als je dat in verschillende lessen krijgt vind ik het echt een ripoff.
Tuurlijk zal het niet soepel gaan maar daarvoor zit er een instructeur bij. Na 20 minuten reed ik sturend, schakelend, koppelend, gasgevend weg.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik pak meteen de tondeuse. Wil iemand mijn hoofd kaalscheren en er een leuk tribal-patroontje in maken?quote:Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
En dan eventjes ene paar keer die begrenzer aantikken.quote:Op zondag 27 september 2009 18:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En natuurlijk iedere versnelling tot het rooie doortrekken.0 topics op naam. 14.gif![]()
Goeie kolere. Ik kan maar 1 dag per week. Als ik dat ode ben ik neeet zo lang bezig.quote:I never workout![]()
"NO FEAR" op je raam!quote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik pak meteen de tondeuse. Wil iemand mijn hoofd kaalscheren en er een leuk tribal-patroontje in maken?0 topics op naam. 14.gif![]()
1 les was 50 minuten. Dat is poeptijd. Dus ik nam altijd een dubbele les. En minstens 2 keer per week. Anders schiet het en niet op en je krijgt geen ritme in het rijden.quote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Goeie kolere. Ik kan maar 1 dag per week. Als ik dat ode ben ik neeet zo lang bezig.0 topics op naam. 14.gif![]()
Teh fuck. Ik begin een beetje aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Broekpaling het volgende:
Na 20 minuten reed ik sturend, schakelend, koppelend, gasgevend weg.
Volgens mij zelfs meer.quote:Op zondag 27 september 2009 18:50 schreef bloodysunday het volgende:
Je moet toch minimaal 22uur les hebben gehad?0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja ik ga dan echt wel zeiken tegen die gozert. Ik ga niet lappen voor een recht stuk waar ik verdomme niet eens kan draggen.quote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Broekpaling het volgende:
Pure onzin als je niet meteen mag sturen, koppelen etc.
Als je dat in verschillende lessen krijgt vind ik het echt een ripoff.
Tuurlijk zal het niet soepel gaan maar daarvoor zit er een instructeur bij. Na 20 minuten reed ik sturend, schakelend, koppelend, gasgevend weg.I never workout![]()
Valt reuze mee. Misschien heb jij een paar rondjes om je wijk heen meer nodig om het onder de knie te krijgen. Maar het lukt de meeste echt wel.quote:Op zondag 27 september 2009 18:50 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Teh fuck. Ik begin een beetje aan mezelf te twijfelen
Het enige schijt aan het hele verhaal als je het een beetje kan is het overdreven kijkgedrag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit een wereld van verschil tussen wat je denkt zelf te kunnen en wat een instructeur ziet. Je kunt wel stoer zeggen van ik heb al heel vaak gereden en kan al schakelen etcetc, maar het gaat om de combinatie van handelingen.quote:Op zondag 27 september 2009 18:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik ga dan echt wel zeiken tegen die gozert. Ik ga niet lappen voor een recht stuk waar ik verdomme niet eens kan draggen.
Mwehehe. Ik reed in de winter met lessen. Het had net geregend en we hadden het raam open omdat het mooi weer was. Dus ik rij weg van een stoplicht, met almachtige draaiende wielen maar vooruitkomen ho maar.quote:Op zondag 27 september 2009 18:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik ga dan echt wel zeiken tegen die gozert. Ik ga niet lappen voor een recht stuk waar ik verdomme niet eens kan draggen.Ik bleek een tikkeltje teveel gas te geven.
![]()
Vleeboooo. Asha! Asha!quote:Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
Als jij maar niet zo rijd mijn zoetsappig meloentjequote:
Ik heb toch al gezegd dat ik voor geen ene fuck kan rijdenquote:Op zondag 27 september 2009 18:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen wat je denkt zelf te kunnen en wat een instructeur ziet. Je kunt wel stoer zeggen van ik heb al heel vaak gereden en kan al schakelen etcetc, maar het gaat om de combinatie van handelingen.. Ik zeg alleen dat ik niet voor jan met de korte achternaam ga betalen.
I never workout![]()
Zoetsappig mel...quote:Op zondag 27 september 2009 18:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als jij maar niet zo rijd mijn zoetsappig meloentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 18:56 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zoetsappig mel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Ja, maar de grap van rijles is dat leert te rijden.quote:Op zondag 27 september 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik voor geen ene fuck kan rijden.
Ja maar die gozert had het over de eerste rijlesquote:Op zondag 27 september 2009 18:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar de grap van rijles is dat leert te rijden.. Maar goed, ik moet het niet gelijk te goed kunnen want als ik dan thuis een paar biertjes te veel drink voel ik me de koning en pak ik zo de auto mee. Ken mezelf wel een beetje
.
I never workout![]()
Ik zou als eerste in m'n kop stampen niet te rijden als je gedronken heb als ik jou was.quote:Op zondag 27 september 2009 19:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar die gozert had het over de eerste rijles. Maar goed, ik moet het niet gelijk te goed kunnen want als ik dan thuis een paar biertjes te veel drink voel ik me de koning en pak ik zo de auto mee. Ken mezelf wel een beetje
.
![]()
Maar met je 1e rijles kan je makkelijk al zelf rijden.Kijken doet hij allemaal, en je gaat echt niet meteen de snelweg op.
Mijn vraag heeft niks te maken met het behalen van mijn rijbewijsquote:Op zondag 27 september 2009 18:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat als je je rijbewijs hebt je niet stijf van de zelfverzekerheidspillen de weg op gaat.
Haha Jap jonge trollgod
Zou wel koning zijnquote:Op zondag 27 september 2009 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou als eerste in m'n kop stampen niet te rijden als je gedronken heb als ik jou was.![]()
Maar met je 1e rijles kan je makkelijk al zelf rijden.Kijken doet hij allemaal, en je gaat echt niet meteen de snelweg op.
. "Kan je rijden?' Joahh. "Okeuu rij maar richting Amsterdam"
I never workout![]()
Beter verander je je mentaliteit dan, die verplichte cursussen zijn niet goedkoop, ongeveer evenveel als het rijbewijs zelf.quote:Op zondag 27 september 2009 19:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar die gozert had het over de eerste rijles. Maar goed, ik moet het niet gelijk te goed kunnen want als ik dan thuis een paar biertjes te veel drink voel ik me de koning en pak ik zo de auto mee. Ken mezelf wel een beetje
.
Dat idee kreeg ik inderdaad een beetje.quote:Op zondag 27 september 2009 19:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn vraag heeft niks te maken met het behalen van mijn rijbewijs
600 eu ongeveer.quote:Op zondag 27 september 2009 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Beter verander je je mentaliteit dan, die verplichte cursussen zijn niet goedkoop, ongeveer evenveel als het rijbewijs zelf.
Goedkoop rijbewijs dan.
quote:Op zondag 27 september 2009 19:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zou wel koning zijn. "Kan je rijden?' Joahh. "Okeuu rij maar richting Amsterdam"
![]()
![]()
Ik zat met 2 lessen al op de snelweg, ik pakte het heul snel op.
En hoe snel deed je binnenstad in de spits?quote:Op zondag 27 september 2009 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zat met 2 lessen al op de snelweg, ik pakte het heul snel op.
quote:Op zondag 27 september 2009 18:50 schreef bloodysunday het volgende:
Je moet toch minimaal 22uur les hebben gehad?
quote:Je kan kiezen tussen een rijopleiding met of zonder begeleider.
Als je 20 uur les gevolgd hebt bij een officieel erkende rijschool, mag je zonder begeleider rijden.
Je kan ook leren rijden met een begeleider. Iedereen die minimaal 8 jaar een rijbewijs heeft mag
begeleider zijn.3 maanden?quote:Je moet minimaal 3 maanden oefenen en 18 jaar oud zijn om het praktijkexamen af te leggen.![]()
Haha Jap jonge trollgod
Daar reed ik die 2e les al.quote:Op zondag 27 september 2009 19:10 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En hoe snel deed je binnenstad in de spits?![]()
Het valt allemaal wel mee. Die 1e paar lessen helpt je instructeur je ook gigantisch.
Nu pakte ik het misschien wat makkelijker op maar je moet je niet zo druk maken.
Ik ga zo eten
Haha Jap jonge trollgod
Sinds wanneer is het hier zo zaaddodend?Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 18:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vrouwen met korte rooie pittige kittige kapsels die harem-broeken dragen en de Privé lezen![]()
Plus een bril?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Sinds ik kwamquote:Op zondag 27 september 2009 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds wanneer is het hier zo zaaddodend?
boh heb net friet/patat op
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
saabs![]()
auto's voor mensen met een toepet en midlifecrisis[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ik heb net 2 hamburgers, met champignons en uitjes op, met daarbij 1 zak aardappelschijfjes, en voor 2 personen aan sperziebonen met stoofvlees, en het was lekker
HAHAHAH JIJ ZEI KWAMquote:That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 19:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb net 2 hamburgers, met champignons en uitjes op, met daarbij 1 zak aardappelschijfjes, en voor 2 personen aan sperziebonen met stoofvlees, en het was lekker
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Zoals ik al beschrijf in m'n spuisels hou ik niet van Saabs. Lelijke dingen, op die cabrio naquote:Op zondag 27 september 2009 19:26 schreef gers het volgende:
saabs![]()
auto's voor mensen met een toepet en midlifecrisis
maar je heet saaaaaaaaabquote:Op zondag 27 september 2009 19:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zoals ik al beschrijf in m'n spuisels hou ik niet van Saabs. Lelijke dingen, op die cabrio na
![]()
dan weet ik je echte naam
Oh ja? Vertel het mequote:Op zondag 27 september 2009 19:29 schreef gers het volgende:
[..]
maar je heet saaaaaaaaab![]()
dan weet ik je echte naam
Sabinequote:
Wat is een toepet?quote:Op zondag 27 september 2009 19:26 schreef gers het volgende:
saabs![]()
auto's voor mensen met een toepet en midlifecrisis
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
zo'n haarstukjequote:
Ken je wel de vleespet?quote:Ik typ straat.
Sabrina danquote:![]()
zoals die tienerheks
Whehe ook nietquote:Ik wist dat je het niet in 1x zou raden. Je zit er steeds 1 letter naast.
Ik weet het! ik weet het!quote:That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Sabena net zoals die vliegtuigmaatschappijquote:Op zondag 27 september 2009 19:34 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whehe ook nietIk wist dat je het niet in 1x zou raden. Je zit er steeds 1 letter naast.
NEE! U hebt uw kansen verspeeldquote:Op zondag 27 september 2009 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
Sabena net zoals die vliegtuigmaatschappij
Nee, wil ik het weten?quote:
Zou jij niet lerenquote:![]()
Ohhh, een toupetquote:
quote:
JE KUNT HET!!, JE DURFT OOK EEN ENG KANTOOR BINNEN TE STAPPEN DUS KUN JE OOK LEREN JE KUNT HET KOMOP!! KOM DAN MIETJE!! KOM OP! KOM KOM KOM! HOP!quote:That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Whehe je zei komquote:Op zondag 27 september 2009 19:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
JE KUNT HET!!, JE DURFT OOK EEN ENG KANTOOR BINNEN TE STAPPEN DUS KUN JE OOK LEREN JE KUNT HET KOMOP!! KOM DAN MIETJE!! KOM OP! KOM KOM KOM! HOP!
Ik ga je contacteren hoor als je nog online blijvt!quote:That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
mensen die gaan fokken ipv te leren
Hmmm.. dit motiveert me meer dan panzerknacker z'n poging! Een fokker vindt mequote:!
Deze man heeft een vleespet:quote:
Ik typ straat.
saaaab die geen huiswerk maakt en daardoor faaltquote:Op zondag 27 september 2009 19:47 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hmmm.. dit motiveert me meer dan panzerknacker z'n poging! Een fokker vindt me!
![]()
saaaab die dingen vergeet
Lijkt wel wat op die kale gast uit Lost.quote:Op zondag 27 september 2009 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze man heeft een vleespet:
[ afbeelding ]
OKE! IK LEER AL!quote:Op zondag 27 september 2009 19:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
saaaab die geen huiswerk maakt en daardoor faalt![]()
saaaab die dingen vergeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 19:50 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
OKE! IK LEER AL!Niets mee te maken. Zometeen ga je natuurlijk weer tv kijken naar Rob Geus en red mijn vakantie en dan is de avond zo weer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.kapsels.netquote:Op zondag 27 september 2009 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze man heeft een vleespet:
[ afbeelding ]![]()
Is dat een kapsel, ja?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
saab is van de zesjescultuur
Nee, Boer Zoekt Vrouw, jeweetzelluftogquote:Op zondag 27 september 2009 19:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Niets mee te maken. Zometeen ga je natuurlijk weer tv kijken naar Rob Geus en red mijn vakantie en dan is de avond zo weer over.
Ik zoek ook een vrouwquote:Op zondag 27 september 2009 19:53 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nee, Boer Zoekt Vrouw, jeweetzelluftog
, en boer frans, die van de eerder seizoenen had ik eerder regelmatig aan de telefoon
ik wil je alleen motiverenquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 19:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zoek ook een vrouw, en boer frans, die van de eerder seizoenen had ik eerder regelmatig aan de telefoon
Oh, in dat geval bedanktquote:Het helpt, ik heb alweer een paar zinnen gelezen.
quote:Op zondag 27 september 2009 19:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zoek ook een vrouw, en boer frans, die van de eerder seizoenen had ik eerder regelmatig aan de telefoon
Nuut!
quote:Op zondag 27 september 2009 19:55 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh, in dat geval bedanktHet helpt, ik heb alweer een paar zinnen gelezen.
nog een paar duizend en je boek is uit
Mijn zusje wou vandaag koken. Opzich heb ik daar geen problemen mee maar zij eet bijna nooit vlees en heeft er ook de ballen verstand van, de griekse gehaktballetjes waren dus veel te weinig gekruid en veel te lang doorgekookt
Haha Jap jonge trollgod
Morgen eet je gewoon weer hier.quote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zusje wou vandaag koken. Opzich heb ik daar geen problemen mee maar zij eet bijna nooit vlees en heeft er ook de ballen verstand van, de griekse gehaktballetjes waren dus veel te weinig gekruid en veel te lang doorgekookt![]()
![]()
Ha, ik weet het juiste antwoord!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik ben d'r vandoor trouwens, op naar de snookerhal
Het is een A4-map van 700 pagina'squote:Op zondag 27 september 2009 19:56 schreef gers het volgende:
[..]
nog een paar duizend en je boek is uit
Dus scheld me asjeblieft even flink verrot.
ze mag mijn salami worst wel een proevenquote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zusje wou vandaag koken. Opzich heb ik daar geen problemen mee maar zij eet bijna nooit vlees en heeft er ook de ballen verstand van, de griekse gehaktballetjes waren dus veel te weinig gekruid en veel te lang doorgekookt
Zal ik dan chicken popcorn maken?quote:
Eergisteren voor het eerst gemaakt en het smaakte echt goddelijk
Haha Jap jonge trollgod
durf ik nietquote:Op zondag 27 september 2009 19:58 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Het is een A4-map van 700 pagina'sDus scheld me asjeblieft even flink verrot.
![]()
je hebt er een te lief koppie voor
Als je het juiste antwoord in 1x geeft maak je kans op kans maken op een magnetron bij een abonnement op de Party!quote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, ik weet het juiste antwoord!
Snookerquote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Helaas is de dichtstbijzijnde hal hier zo'n 10 kilometer vandaan
Haha Jap jonge trollgod
Bedenk maar vast wat je voor instructies gaat geven als je me leert poolen!quote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Nouquote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik niet![]()
je hebt er een te lief koppie voor
zal ik het eens aan haar vragen of ze dat wil?quote:Op zondag 27 september 2009 19:58 schreef gers het volgende:
[..]
ze mag mijn salami worst wel een proeven
Haha Jap jonge trollgod
Jij woont in een of ander kut gehuchtquote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Snooker
Helaas is de dichtstbijzijnde hal hier zo'n 10 kilometer vandaan
?
AJAX AMSTERDAM!![]()
snooker is voor eckte bazen
Gewoon stoten tussen je duim en wijsvinger door of tussen je wijs- en middelvingerquote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Bedenk maar vast wat je voor instructies gaat geven als je me leert poolen!
Haha Jap jonge trollgod
sorryquote:
Het gespreksonderwerp bij onze eerste date, wat doe je?!quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon stoten tussen je duim en wijsvinger door of tussen je wijs- en middelvinger
quote:Op zondag 27 september 2009 19:57 schreef Japsnars het volgende:
Mijn zusje wou vandaag koken. Opzich heb ik daar geen problemen mee maar zij eet bijna nooit vlees en heeft er ook de ballen verstand van, de griekse gehaktballetjes waren dus veel te weinig gekruid en veel te lang doorgekookt![]()
Stel voor om een keer zelf te kokenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Is goed.quote:Op zondag 27 september 2009 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zal ik dan chicken popcorn maken?
[ afbeelding ]
Eergisteren voor het eerst gemaakt en het smaakte echt goddelijk![]()
![]()
Blaricumquote:Op zondag 27 september 2009 20:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij woont in een of ander kut gehucht?
Dichtstbijzijnde grote hal is in Hilversum, in Bussum zijn ook wel een aantal kleinere.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik heb Chinees gehad met de hele familie![]()
Ik houd niet zo van Chinees, maar het "met de hele familie"-gedeelte was wel leuk![]()
compact en kleverig.![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Het gespreksonderwerp bij onze eerste date, wat doe je?!
Haha Jap jonge trollgod
De hele familie inclusief Ado?quote:Op zondag 27 september 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet zo van Chinees, maar het "met de hele familie"-gedeelte was wel leuk![]()
Haha Jap jonge trollgod
quote:
Haha Jap jonge trollgod
Frikadellenquote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Broekpaling het volgende:
Patatten en frikadellen.
Wat een maal.
Haha Jap jonge trollgod
Ik ga zo 'Boer zoekt vrouw' kijken.
Ik typ straat.
Neequote:
Maar is maar goed dat ie niet mee was, want vier uur in de trein zitten is niet zo zijn ding
je moet wokkenquote:Op zondag 27 september 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
onbeperkt vlees door 15 euro
Ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga zo 'Boer zoekt vrouw' kijken.
Indrukwekkende postgeschiedenis trouwens.quote:
Ik typ straat.
Sabine en Sabrina zitten er 1 letter naast.quote:Op zondag 27 september 2009 19:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Als je het juiste antwoord in 1x geeft maak je kans op kans maken op een magnetron bij een abonnement op de Party!
Dan moet het volgens www.meisjesnamen.in wel Sabrine zijn![]()
Kom maar op met die magnetron, waar moet ik mijn NAW-gegevens naar toe sturen?Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
AAHHH BOOHHH, DIE ZENNE GE DOARGINDSE, BIJ DE HENDIGE HOARINKVINNEKESMAN!!!quote:0 topics op naam. 14.gif![]()
Eh, hoezo?quote:Op zondag 27 september 2009 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Indrukwekkende postgeschiedenis trouwens.
quote:
Haha Jap jonge trollgod
Ik heb overigens die klote strip nu helemaal van m'n bureau gesloopt. Komt een almachtige houtlucht vanaf zeg.0 topics op naam. 14.gif![]()
Whehe! NEE! Sabrine zit er 2 letters naast! Helaaaaaaas!quote:Op zondag 27 september 2009 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sabine en Sabrina zitten er 1 letter naast.
Dan moet het volgens www.meisjesnamen.in wel Sabrine zijn![]()
Kom maar op met die magnetron, waar moet ik mijn NAW-gegevens naar toe sturen?
Je post niet buiten KLB.quote:Ik typ straat.
Dat kan heul niet.quote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whehe! NEE! Sabrine zit er 2 letters naast! Helaaaaaaas!
Sabrina met a=e geeft Sabrine
Sabine met +r geeft Sabrine
Het moet Sabrine zijn!!
(wat ik overigens wel een kutnaam vind)Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik post in KLB, PUB en Wedden op Sport. Dat is pas indrukwekkendquote:
Haha Jap jonge trollgod
Oh jawel! Heel soms in ONZquote:En ik heb wel eens gepost in R&P
mensen die in r&p posten zijn huillies
quote:Op zondag 27 september 2009 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.
Sabrina met a=e geeft Sabrine
Sabine met +r geeft Sabrine
Het moet Sabrine zijn!!
(wat ik overigens wel een kutnaam vind)
Er zit geen R in.
Maar iedereen lurkt er wel eens.quote:Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.![]()
Onzeker en wanhopigquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik vroeg jou niets toch?quote:Op zondag 27 september 2009 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik post in KLB, PUB en Wedden op Sport. Dat is pas indrukwekkend
Ik typ straat.
Sabina danquote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Whehe! NEE! Sabrine zit er 2 letters naast! Helaaaaaaas!compact en kleverig.![]()
Sabrina zat er 1 letter van af en de r zit er niet in.quote:
Dan is het dus iets als Sabina, Sabian Sinaab Nibaas.
Of zaten er 2 letters fout en heet je gewoon Sabien
Haha Jap jonge trollgod
Sorry meneer de ex-mod op het zeer indrukwekkende ONZquote:
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry meneer de ex-mod op het zeer indrukwekkende ONZ
Gefeliciteerdquote:U maakt kans op de magnetron.
Ik ben zijn broertjequote:
Haha Jap jonge trollgod
Maar ik ben dan ook niet wanhopig want ik post alleen maar in PUB om te rellenquote:
Haha Jap jonge trollgod
ik lurk iederdaad wel eens als ik weer eens wilt lachenquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
GefeliciteerdU maakt kans op de magnetron.
Ik ga zo iemand bellen om dit grote nieuws aan mede te delen
Saaaab, had jouw vader gedronken toen hij jou ging aangeven?quote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
GefeliciteerdU maakt kans op de magnetron.
Haha Jap jonge trollgod
Jammer dat er zo weinig topics worden aangemaakt.quote:Op zondag 27 september 2009 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik lurk iederdaad wel eens als ik weer eens wilt lachen
Dan moet je eens in KPD gaan lurkenquote:Op zondag 27 september 2009 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik lurk iederdaad wel eens als ik weer eens wilt lachen
Haha Jap jonge trollgod
quote:Op zondag 27 september 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Saaaab, had jouw vader gedronken toen hij jou ging aangeven?Mijn vader was het briefje met doopnamen vergeten, dus heb ik er geen en mijn zusje zou er daarom ook geen krijgen, maar toen heeft hij haar er wel een gegevenquote:Op zondag 27 september 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Saaaab, had jouw vader gedronken toen hij jou ging aangeven?
Oké, ik vind m'n naam ook niet mooi, maar beter dan Sabine of Sabrina! Ik ben tenminste uniekquote:Op zondag 27 september 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Saaaab, had jouw vader gedronken toen hij jou ging aangeven?
Jij heet vast Jasper.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader was het briefje met doopnamen vergeten, dus heb ik er geen en mijn zusje zou er daarom ook geen krijgen, maar toen heeft hij haar er wel een gegeven
quote:Op zondag 27 september 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader was het briefje met doopnamen vergeten, dus heb ik er geen en mijn zusje zou er daarom ook geen krijgen, maar toen heeft hij haar er wel een gegeven
Wees maar blij, doopnamen zijn ZO augustus 2009
Hoe heet ik?quote:Op zondag 27 september 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oké, ik vind m'n naam ook niet mooi, maar beter dan Sabine of Sabrina! Ik ben tenminste uniekJij heet vast Jasper.
Ik vind mijn naam niet echt (meer) bij me passen, hij klinkt te jongquote:Op zondag 27 september 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oké, ik vind m'n naam ook niet mooi, maar beter dan Sabine of Sabrina! Ik ben tenminste uniekJij heet vast Jasper.
(naam voor een kind vind ik meer )
Haha, dat is ook lekker danquote:Op zondag 27 september 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Haha Jap jonge trollgod
Kut, mijn internet persoonlijkheid is ontmaskerdquote:Op zondag 27 september 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hoe weet jij wie ik ben?
Maar mijn naam was destijds wel heel uniek hoor
Haha Jap jonge trollgod
Brechjequote:Op zondag 27 september 2009 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam niet echt (meer) bij me passen, hij klinkt te jong(naam voor een kind vind ik meer )
Mijn ouders twijfelden nog tussen Jasper en Wouterquote:Op zondag 27 september 2009 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar mijn naam was destijds wel heel uniek hoor
Haha Jap jonge trollgod
Het maakt me niet uit ook, maar snugger was anders. En ik ben uit 1980, toen mocht dat nogquote:Op zondag 27 september 2009 20:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wees maar blij, doopnamen zijn ZO augustus 2009
Allebei mijn kinderen hebben ook een doopnaam trouwens
En dat zonder gedoopt te zijn
Ik vind Jasper leuk, en Wouter een boer'nnaamquote:Op zondag 27 september 2009 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn ouders twijfelden nog tussen Jasper en Wouter
mijn doopnamen zijn
Bij jou kan ik het niet echt uit je username halenquote:
Joh?quote:Op zondag 27 september 2009 20:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Bij jou kan ik het niet echt uit je username halen0 topics op naam. 14.gif![]()
Hoe kom je als vrouw sowieso bij Broekpaling?quote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iets dat af te leiden is uit je nick dan...
ehm...
Ocean?
Wie heet er nou oceaan?quote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iets dat af te leiden is uit je nick dan...
ehm...
Ocean?0 topics op naam. 14.gif![]()
Tof, ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 20:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik vind Jasper leuk, en Wouter een boer'nnaam
Haha Jap jonge trollgod
Janicequote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar raad maar niet verder, ik zeg het toch niet
Haha Jap jonge trollgod
Humor.quote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hoe kom je als vrouw sowieso bij Broekpaling?![]()
Flauwe humor that is.
Als ik een jongen was geweest heette ik Sebastiaanquote:_
Sofia of Mariekequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik wil het wetenquote:Op zondag 27 september 2009 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar raad maar niet verder, ik zeg het toch niet
PM het!
Als ik een jongen meisje was geweest heette ik Emmaquote:Op zondag 27 september 2009 20:24 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Als ik een jongen was geweest heette ik Sebastiaan_
Haha Jap jonge trollgod
Dus het is Marieke?quote:
Haha Jap jonge trollgod
Niks mis mee heur.quote:Op zondag 27 september 2009 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik een jongen meisje was geweest heette ik Emma0 topics op naam. 14.gif![]()
Onzinlijsten.quote:Op zondag 27 september 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
sowieso zijn die namenlijsten elk jaar hilarisch0 topics op naam. 14.gif![]()
mijn naam is totaal niet uniek
Inderdaad. Stormquote:Op zondag 27 september 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
sowieso zijn die namenlijsten elk jaar hilarisch
Bloem
Iets 'origineels' met veel x'en
nee samsonquote:
soms, deze mensen zijn soms gelijk al schuldig aan kindermishandeling wat mij betreftquote:
Het eerste kind op de namenlijst van de jongens heette A.compact en kleverig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: