abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73152275
Praat hier verder over Brinkman.

Enkele nieuwsberichten:
quote:
Toen het beschonken Kamerlid dinsdagnacht geen drank meer kreeg leidde dat tot een schermutseling waarbij de barman een klap opliep.

http://www.elsevier.nl/we(...)eb-drankprobleem.htm
quote:
Daarop probeerde Brinkman achter de bar te kruipen om aan een drankje te komen. Toen de barman hem tegenhield, sloeg Brinkman hem in zijn gezicht.

http://www.depers.nl/binn(...)man-op-de-vuist.html
quote:
De barman stelt echter dat Brinkman hem een klap in het gezicht heeft gegeven, aldus voorzitter Max van Weezel van Nieuwspoort.

Hij heeft Brinkman een mondelinge waarschuwing gegeven, een schriftelijke volgt nog.

http://www.nu.nl/algemeen(...)imidatie-barman.html
  zondag 27 september 2009 @ 17:19:10 #2
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_73152728
Ben benieuwd of er in dit topic nog iets nieuws gezegd gaat worden. Zo niet, dan zal ik me niet meer in dit topic vertonen. Wat een kansloos gedoe.
pi_73152806
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd of er in dit topic nog iets nieuws gezegd gaat worden. Zo niet, dan zal ik me niet meer in dit topic vertonen. Wat een kansloos gedoe.
Ik wacht nog op de verklaring van Wilders hieromtrent, misschien komt die er nog aan, vandaar.
pi_73152825
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef thewishmaster het volgende:
Zo af en toe 5 minuten posten en lezen en je hebt je dagelijkse portie
schaterlachen weer gehad.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73152896
3 topics over dit?
De PVV zit een aantal mensen wel erg diep
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_73152941
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de verklaring van Wilders hieromtrent, misschien komt die er nog aan, vandaar.
Die lafaard heeft er zeker nog niets over gezegd?
pi_73152979
Ik ben het volgende nieuwsbericht tegengekomen over Brinkman:
quote:
De relatie tussen Aruba en PVV-politicus Hero Brinkman blijft gespannen. In de Antilliaanse krant Amigoe wordt Brinkman nu van ordinaire diefstal beschuldigd. De politicus, die momenteel met een aantal andere kamerleden op Aruba is voor het halfjaarlijkse parlementair overleg met de Nederlandse Antillen, zou een wijnglas hebben gestolen van een receptie in Cas di Cultra.

Brinkman zou na afloop van de receptie met het nog volle wijnglas de bus naar het hotel zijn ingelopen. Toen iemand hem daarop aansprak, antwoordde hij: ‘Ik breng het morgen wel terug.’

‘Belachelijk’, aldus een Caribische parlementariër. ‘Dat glas ziet Cas di Cultura nooit meer terug. Wie had ooit kunnen denken dat de Hero Brinkman die de voltallige Arubaanse bevolking ‘corrupt like hell’ vindt en het merendeel van de Antilliaanse gemeenschap ‘een corrupt boevennest’ noemt, zélf een ordinaire kruimeldief is!’

http://www.dag.nl/binnenl(...)rdinaire-dief-191745
Zijn drankprobleem leidde eerder blijkbaar ook tot problemen.

(En jongens, als dit topic jullie niet aanstaat, blijf dan lekker weg.)
  zondag 27 september 2009 @ 17:28:47 #8
144262 thewishmaster
pi_73153122
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]

Zijn drankprobleem leidde eerder blijkbaar ook tot problemen.

Deze kwestie speelde al tijden terug en is toen al uitgebreid aan bod gekomen. Gaan we nu in dit topic ook weer een "glas wijn gate" beginnen?
pi_73153144
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders hoeft niet met een verklaring te komen. Hij was er overigens ook niet bij.

Brinkman heeft een ijzersterke verklaring afgelegd, zulke openheid was nog nooit eerder voorgekomen in de nederlandse politieke geschiedenis. Dus wat dat betreft is de zaak gesloten.

Wat mij betreft moeten alle ambtenaren en politici wel een blaastest doen voordat ze aan hun werk beginnen, want eerlijk is eerlijk er wordt nergens zoveel weg gezopen als onder de ambtenaren en politici.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73153229
Even metro's subjectieve geilpartij ook hier neerzetten.
pi_73153273
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]

En jou in je uppie laten zwelgen in je anti PVV gebral.
Andere users doen ook graag een duit in het zakje.
pi_73153276
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zei ik
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_73153334
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die lafaard heeft er zeker nog niets over gezegd?
Niet dat ik weet.
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders hoeft niet met een verklaring te komen. Hij was er overigens ook niet bij.

Brinkman heeft een ijzersterke verklaring afgelegd, zulke openheid was nog nooit eerder voorgekomen in de nederlandse politieke geschiedenis. Dus wat dat betreft is de zaak gesloten.

Wat mij betreft moeten alle ambtenaren en politici wel een blaastest doen voordat ze aan hun werk beginnen, want eerlijk is eerlijk er wordt nergens zoveel weg gezopen als onder de ambtenaren en politici.
Ik had van de leider van de PVV-fractie toch een verklaring verwacht, ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat Wilders dit OK vindt.
pi_73153352
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Precies wat ik 2 minuten eerder zei.
Ja ik moest ook aan jouw post (of was het iemand anders?) denken toen ik het las.
(aah niet jij dus gezien 2 minuten geleden)

En toen pakte ik de spits die er amper aandacht aan besteedde en De Pers had er geen ruimte voor vrijgemaakt.

En tja, de waarheid is dat deze 3 kanten samen een gigantisch bereik hebben.
pi_73153356
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat geweldig dat hij het toegeeft nadat hij zich heeft misdragen, wat een eerlijk man. Zouden veel mensen daar in trappen?
pi_73153377
Al bevestiging gevonden voor zijn handgemeen? Nee?
pi_73153391
wat een goudeerlijke man he! Met een unieke gouden hart. Dat doet geen politicus hem na.
pi_73153423
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
[..]

Ik had van de leider van de PVV-fractie toch een verklaring verwacht, ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat Wilders dit OK vindt.
Wilders vindt dit natuurlijk niet OK.

Maar feit is gewoon dat miljoenen nederlanders aan deze ziekte (en of medicijn verslaving) lijden en dat Brinkman zijn uiterste best gaat doen om daar van af te komen. Wie weet kan deze Brinkman wel een voorbeeld worden voor al die Nederlanders.....

En we moeten niet vergeten dat Sjors Bush vroeger ook zwaar aan de alcohol zat, maar toen hij die ziekte eenmaal had overwonnen wist hij het tot machtigste man van de wereld te schoppen.
  zondag 27 september 2009 @ 17:37:51 #19
144262 thewishmaster
pi_73153432
We discussieren hier over een parlementarier die een drankprobleem heeft en daarbij 1 keer over de schreef is gegaan. Of hij geslagen heeft is zeer twijfelachtig, maar we kunnen wel spreken van een misstap.

Aan de andere kant zitten we met een moslimpopulatie die keer op keer de fout in gaat, maar excuses worden nooit gemaakt, er wordt juist gewezen naar anderen.

Daarom word ik ook zo misselijk van figuren als MEH7 die alle problemen veroorzaakt door islamitische medelanders doodzwijgen en dit soort incidentjes opkloppen tot reusachtige proporties.
pi_73153456
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
wat een goudeerlijke man he! Met een unieke gouden hart. Dat doet geen politicus hem na.
Die man heeft het gewoon moeilijk als alcoholist
Goed dat het uitgekomen is zodat hij er eindelijk iets aan kan gaan doen.
Alle steun voor Hero.
pi_73153552
heeft brinkman daarna een 6 jarig meisje gehuwt en flink geneukt om daarna een uiterst wreed roofleger op te richten?
  zondag 27 september 2009 @ 17:42:40 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73153579
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
Daarom word ik ook zo misselijk van figuren als MEH7 die alle problemen veroorzaakt door islamitische medelanders doodzwijgen en dit soort incidentjes opkloppen tot reusachtige proporties.
Want dat heb je liever andersom, he
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73153592
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
Een normale reactie zou zijn: "had je maar niet zoveel moeten drinken, dan had je je misschien niet misdragen" en niet "oh, wat eerlijk van hem!! ".
pi_73153600
Ik weet niet of het hier al genoemd is maar deze man wil een minimumstraf van 12 maanden voor openlijke geweldpleging.
pi_73153609
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
We discussieren hier over een parlementarier die een drankprobleem heeft en daarbij 1 keer over de schreef is gegaan. Of hij geslagen heeft is zeer twijfelachtig, maar we kunnen wel spreken van een misstap.

2 keer. Zie ook glas wijn incident.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')