quote:Toen het beschonken Kamerlid dinsdagnacht geen drank meer kreeg leidde dat tot een schermutseling waarbij de barman een klap opliep.
http://www.elsevier.nl/we(...)eb-drankprobleem.htm
quote:Daarop probeerde Brinkman achter de bar te kruipen om aan een drankje te komen. Toen de barman hem tegenhield, sloeg Brinkman hem in zijn gezicht.
http://www.depers.nl/binn(...)man-op-de-vuist.html
quote:De barman stelt echter dat Brinkman hem een klap in het gezicht heeft gegeven, aldus voorzitter Max van Weezel van Nieuwspoort.
Hij heeft Brinkman een mondelinge waarschuwing gegeven, een schriftelijke volgt nog.
http://www.nu.nl/algemeen(...)imidatie-barman.html
Ik wacht nog op de verklaring van Wilders hieromtrent, misschien komt die er nog aan, vandaar.quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd of er in dit topic nog iets nieuws gezegd gaat worden. Zo niet, dan zal ik me niet meer in dit topic vertonen. Wat een kansloos gedoe.
Zo af en toe 5 minuten posten en lezen en je hebt je dagelijkse portiequote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef thewishmaster het volgende:
Ben benieuwd of er in dit topic nog iets nieuws gezegd gaat worden. Zo niet, dan zal ik me niet meer in dit topic vertonen. Wat een kansloos gedoe.
Die lafaard heeft er zeker nog niets over gezegd?quote:Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de verklaring van Wilders hieromtrent, misschien komt die er nog aan, vandaar.
Zijn drankprobleem leidde eerder blijkbaar ook tot problemen.quote:De relatie tussen Aruba en PVV-politicus Hero Brinkman blijft gespannen. In de Antilliaanse krant Amigoe wordt Brinkman nu van ordinaire diefstal beschuldigd. De politicus, die momenteel met een aantal andere kamerleden op Aruba is voor het halfjaarlijkse parlementair overleg met de Nederlandse Antillen, zou een wijnglas hebben gestolen van een receptie in Cas di Cultra.
Brinkman zou na afloop van de receptie met het nog volle wijnglas de bus naar het hotel zijn ingelopen. Toen iemand hem daarop aansprak, antwoordde hij: ‘Ik breng het morgen wel terug.’
‘Belachelijk’, aldus een Caribische parlementariër. ‘Dat glas ziet Cas di Cultura nooit meer terug. Wie had ooit kunnen denken dat de Hero Brinkman die de voltallige Arubaanse bevolking ‘corrupt like hell’ vindt en het merendeel van de Antilliaanse gemeenschap ‘een corrupt boevennest’ noemt, zélf een ordinaire kruimeldief is!’
http://www.dag.nl/binnenl(...)rdinaire-dief-191745
Deze kwestie speelde al tijden terug en is toen al uitgebreid aan bod gekomen. Gaan we nu in dit topic ook weer een "glas wijn gate" beginnen?quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Meh7 het volgende:
Ik ben het volgende nieuwsbericht tegengekomen over Brinkman:
[..]
Zijn drankprobleem leidde eerder blijkbaar ook tot problemen.
(En jongens, als dit topic jullie niet aanstaat, blijf dan lekker weg.)
Wilders hoeft niet met een verklaring te komen. Hij was er overigens ook niet bij.quote:Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de verklaring van Wilders hieromtrent, misschien komt die er nog aan, vandaar.
En jou in je uppie laten zwelgen in je anti PVV gebral.quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef Meh7 het volgende:
Ik ben het volgende nieuwsbericht tegengekomen over Brinkman:
[..]
(En jongens, als dit topic jullie niet aanstaat, blijf dan lekker weg.)
Dat zei ikquote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:
Even metro's subjectieve geilpartij ook hier neerzetten.
[ afbeelding ]
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die lafaard heeft er zeker nog niets over gezegd?
Ik had van de leider van de PVV-fractie toch een verklaring verwacht, ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat Wilders dit OK vindt.quote:Op zondag 27 september 2009 17:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wilders hoeft niet met een verklaring te komen. Hij was er overigens ook niet bij.
Brinkman heeft een ijzersterke verklaring afgelegd, zulke openheid was nog nooit eerder voorgekomen in de nederlandse politieke geschiedenis. Dus wat dat betreft is de zaak gesloten.
Wat mij betreft moeten alle ambtenaren en politici wel een blaastest doen voordat ze aan hun werk beginnen, want eerlijk is eerlijk er wordt nergens zoveel weg gezopen als onder de ambtenaren en politici.
Ja ik moest ook aan jouw post (of was het iemand anders?) denken toen ik het las.quote:Op zondag 27 september 2009 17:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Precies wat ik 2 minuten eerder zei.
Wat geweldig dat hij het toegeeft nadat hij zich heeft misdragen, wat een eerlijk man.quote:Op zondag 27 september 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:
Even metro's subjectieve geilpartij ook hier neerzetten.
[ afbeelding ]
Wilders vindt dit natuurlijk niet OK.quote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
Ik had van de leider van de PVV-fractie toch een verklaring verwacht, ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat Wilders dit OK vindt.
Die man heeft het gewoon moeilijk als alcoholistquote:Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
wat een goudeerlijke man he! Met een unieke gouden hart. Dat doet geen politicus hem na.![]()
Want dat heb je liever andersom, hequote:Op zondag 27 september 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
Daarom word ik ook zo misselijk van figuren als MEH7 die alle problemen veroorzaakt door islamitische medelanders doodzwijgen en dit soort incidentjes opkloppen tot reusachtige proporties.
Een normale reactie zou zijn: "had je maar niet zoveel moeten drinken, dan had je je misschien niet misdragen" en niet "oh, wat eerlijk van hem!!quote:Op zondag 27 september 2009 17:36 schreef IHVK het volgende:
wat een goudeerlijke man he! Met een unieke gouden hart. Dat doet geen politicus hem na.![]()
2 keer. Zie ook glas wijn incident.quote:Op zondag 27 september 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
We discussieren hier over een parlementarier die een drankprobleem heeft en daarbij 1 keer over de schreef is gegaan. Of hij geslagen heeft is zeer twijfelachtig, maar we kunnen wel spreken van een misstap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |