quote:Op zondag 27 september 2009 16:43 schreef Pakspul het volgende:
Ok nog zo eentje: "Werkende ambtenaren"![]()
![]()
Raap me opquote:Op zondag 27 september 2009 16:45 schreef Toryu het volgende:
Niet alle mbo-ers zijn dom.
quote:Op zondag 27 september 2009 16:43 schreef Pakspul het volgende:
Ok nog zo eentje: "Werkende ambtenaren"![]()
![]()
Ik heb dat soort ideeën aan de lopende band, alleen voer ik ze nooit uit.quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, zoiets had ik moeten verzinnen. Krijg nou een dwarslaesie.
Zegt een hbo'er.quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef Dawwa het volgende:
Zijn studie ‘Ondernemer Internationale Groothandel’ aan het Bossche Koning Willem I College staat op een laag pitje
Een 'studie'.
In totaal heeft Movible nu een bestand van ruim duizend monteurs, garagebedrijven en handige jongens die zijn website afstruinen en hem dus betalenquote:Op zondag 27 september 2009 16:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Vraag me wel af hoe hij hier winst op maakt.
Uhm, ten opzichte van verschilldende kanten wel, ja.quote:Op zondag 27 september 2009 16:55 schreef Appelknaller het volgende:
Alsof je voor een bedrijfje opstarten ook maar een opleiding nodig hebt
LAAT MAAR LIGGEN HIJ IS DOOD!!!quote:
Ik dacht net noujuist te lezen op Movible dat het plaatsen van en bieden op klusjes geheel gratis is.quote:Op zondag 27 september 2009 16:57 schreef Rapaille het volgende:
[..]
In totaal heeft Movible nu een bestand van ruim duizend monteurs, garagebedrijven en handige jongens die zijn website afstruinen en hem dus betalen
Die betalen hem maandelijks een bedrag van rond de twintig euro om mee te mogen bieden op werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |