quote:Op zondag 27 september 2009 16:43 schreef Pakspul het volgende:
Ok nog zo eentje: "Werkende ambtenaren"![]()
![]()
Raap me opquote:Op zondag 27 september 2009 16:45 schreef Toryu het volgende:
Niet alle mbo-ers zijn dom.
quote:Op zondag 27 september 2009 16:43 schreef Pakspul het volgende:
Ok nog zo eentje: "Werkende ambtenaren"![]()
![]()
Ik heb dat soort ideeėn aan de lopende band, alleen voer ik ze nooit uit.quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme, zoiets had ik moeten verzinnen. Krijg nou een dwarslaesie.
Zegt een hbo'er.quote:Op zondag 27 september 2009 16:48 schreef Dawwa het volgende:
Zijn studie ‘Ondernemer Internationale Groothandel’ aan het Bossche Koning Willem I College staat op een laag pitje
Een 'studie'.
In totaal heeft Movible nu een bestand van ruim duizend monteurs, garagebedrijven en handige jongens die zijn website afstruinen en hem dus betalenquote:Op zondag 27 september 2009 16:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Vraag me wel af hoe hij hier winst op maakt.
Uhm, ten opzichte van verschilldende kanten wel, ja.quote:Op zondag 27 september 2009 16:55 schreef Appelknaller het volgende:
Alsof je voor een bedrijfje opstarten ook maar een opleiding nodig hebt
LAAT MAAR LIGGEN HIJ IS DOOD!!!quote:
Ik dacht net noujuist te lezen op Movible dat het plaatsen van en bieden op klusjes geheel gratis is.quote:Op zondag 27 september 2009 16:57 schreef Rapaille het volgende:
[..]
In totaal heeft Movible nu een bestand van ruim duizend monteurs, garagebedrijven en handige jongens die zijn website afstruinen en hem dus betalen
Die betalen hem maandelijks een bedrag van rond de twintig euro om mee te mogen bieden op werk.
+1quote:Op zondag 27 september 2009 17:05 schreef geelkuikentje het volgende:
Mensen in dit topic moeten nog veel leren...
Niet alle MBO'ers zijn over een kam te scheren. Ik heb een verscheidene collega's (MBO geschoold) die echt wel veel weten (vanuit de praktijk geleerd) dus niet 'elke' MBO'er is dom.
Altijd dat gezeik met bashen van WO/HBO/MBO, daar word ik wel eens totaal gestoord van.
Dat zijn ook wel mensen die dan op het HBO/uni zitten en daarbij (als enigste) iets beters doen als een anders mensquote:Op zondag 27 september 2009 17:05 schreef geelkuikentje het volgende:
Mensen in dit topic moeten nog veel leren...
Niet alle MBO'ers zijn over een kam te scheren. Ik heb een verscheidene collega's (MBO geschoold) die echt wel veel weten (vanuit de praktijk geleerd) dus niet 'elke' MBO'er is dom.
Altijd dat gezeik met bashen van WO/HBO/MBO, daar word ik wel eens totaal gestoord van.
Hoi trollquote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef wakajawaka het volgende:
Ik vind dat we MBO'ers als untermenschen moeten gaan zien, want dat zijn ze ook.
Faalhaas,quote:Op zondag 27 september 2009 17:33 schreef Snowcold het volgende:
Laat mensen in hun waarde. Ik ben een HAVO'er die nu op MBO zit en ik ben niet de enige. Nouja... we zijn dan ook als HAVO'ers bij elkaar in een groepje gaan zitten (). Sommige zijn dom ja, maar ik ken ook mensen die op HBO zitten die ik niet veel slimmer vind.
Doe eens niet zo moeilijk...quote:Op zondag 27 september 2009 17:39 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Faalhaas,
Het is Havisten niet Havo'ers
Nou het is zeker niet slecht, als je ziet wat voor enorme prutsers er zitten onder het ondernemersvolk.quote:Op zondag 27 september 2009 16:55 schreef Appelknaller het volgende:
Alsof je voor een bedrijfje opstarten ook maar een opleiding nodig hebt
Die maken wel betere zinnenquote:Op zondag 27 september 2009 17:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel mensen die dan op het HBO/uni zitten en daarbij (als enigste) iets beters doen als een anders mens
Truer words have not been spoken.quote:Op zondag 27 september 2009 17:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel mensen die dan op het HBO/uni zitten en daarbij (als enigste) iets beters doen als een anders mens
Op FOK! doet iedereen vwo of woquote:Op zondag 27 september 2009 17:33 schreef Snowcold het volgende:
Laat mensen in hun waarde. Ik ben een HAVO'er die nu op MBO zit en ik ben niet de enige. Nouja... we zijn dan ook als HAVO'ers bij elkaar in een groepje gaan zitten (). Sommige zijn dom ja, maar ik ken ook mensen die op HBO zitten die ik niet veel slimmer vind.
Niks faalhaas, havisten klinkt gewoon kut.quote:Op zondag 27 september 2009 17:39 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Faalhaas,
Het is Havisten niet Havo'ers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |