De volgende aflevering komt pas over 6 uur uit dus als je wilt kijken moet je wachten tot 3-4 uur in de nachtquote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Biskwie het volgende:
dammit... loop al de hele avond nzbindex te refreshen.... kan niet wachten
hmm's... dankje voor de tipquote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De volgende aflevering komt pas over 6 uur uit dus als je wilt kijken moet je wachten tot 3-4 uur in de nacht
jij bent ook een fan begrijp ik?quote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef Breuls het volgende:
HIMYM begint pas om 2AM Nederlandse tijd, dus je kunt het refreshen tot kort na die tijd wel laten.
De tv series uit Amerika komen vaak rond 3-4 uur in de nacht uit op het internet. Dus wachten heeft niet echt zoveel zinquote:Op maandag 28 september 2009 21:38 schreef Biskwie het volgende:
[..]
hmm's... dankje voor de tip
nzbindex gaf aan dat de vorige upload 6.8 dagen geleden was, dus ik dacht, kan vast niet lang meer duren
Yes. Als ik geen bezoek had gehad zou ik vanavond om 8 uur voor de tv op scherp zitten.quote:Op maandag 28 september 2009 21:40 schreef Biskwie het volgende:
[..]
jij bent ook een fan begrijp ik?
Iets accurater gezien: ze komen soms binnen een half uur na uitzending al online. Zo heb ik vorige week Smallville gemist, maar 20 minuten later stond-ie al online dus kon ik 'm zelf mooi in de herhaling zetten.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De tv series uit Amerika komen vaak rond 3-4 uur in de nacht uit op het internet.
Behalve voor talkshowsquote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Als ik geen bezoek had gehad zou ik vanavond om 8 uur voor de tv op scherp zitten.
[..]
Iets accurater gezien: ze komen soms binnen een half uur na uitzending al online. Zo heb ik vorige week Smallville gemist, maar 20 minuten later stond-ie al online dus kon ik 'm zelf mooi in de herhaling zetten.
HIMYM zou dus voor 3AM al online kunnen zijn, afhankelijk van de uploader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |